Păţania Gorjanului

Plecat la muncă în Anglia, Gorjanu, unul dintre veteranii acestui blog, a suferit o ruptură de ligamente încrucişate anul trecut, în timpul unui meci ca-n curtea şcolii cu nişte englezoi. Rămas într-un picior, omul şi-a luat inima-n dinţi, şi-a învins teama şi s-a lăsat operat marţi, când medicii i-au luat o grefă de cartilaj de la genunchiul drept pentru a-l repara pe stângul. Ei bine, ieri, când se afla la recuperare, Gorjanu a fost certat blând de un moşulică aflat într-o situaţie similară. Bătrânul a văzut şortul cu emblema lui FC Bayern şi, fiind suporter al lui Leeds United de la 6 ani, i-a reproşat că i-am bătut favoriţii în finala din 1975! Despre meciul de la Marseille, doar atât: Mario Gomez a marcat pentru prima oară din afara careului în Liga Campionilor. În rest, să vină Realul!

13 comentarii la “Păţania Gorjanului

  1. si din partea mea, habar nu am cum il cheama pe gorjan, dar……………..MULTA SANATATE SI RECUPERARE GRABNICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………………Gomez da, careu necareu, acum a dat golul decisiv………………………..

    • am tot incerca sa-ti rasun la dar nu stiu de ce nu meregea….Ms mult Carol , numele meu este Madalin Gorjanu – asadar Gorjanu nu este porecla sau nick name !

  2. Hihi, sigur nu e amuzant accidentul, insanatosire grabnica Gorjanului, insa mi-am adus aminte de o situatie hilara in York, acum vreo 7-8 ani. Luand taxiul de la firma unde aveam proiect spre gara, taximetristul ma intreaba unde merg. II zic ca spre Manchester de unde iau avionul. Ma intreaba unde anume? Ii zic Munich. Dintr-o data devine suspicios? Esti din Munich? Intr-un fel, acolo locuiesc. Bayern!!!fookin’ hate them, zice el. Am fost la Paris in finala, Leeds e echipa mea. Arbitrajul a fost shocking, trebuia impuscat! Ii zic ca nu eram nascut pe atunci, oricum ca sa elimin tensiunea deja creeata ii zic ca nu-s chiar intru fotbalul german, sunt Tottenham de cand am deschis ochii in fotbal. Ceea ce in loc sa aplaneze conflictul l-a scos si mai tare din minti:-), i-am lasat ca de obicei un baccis pe care l-a refuzat categoric spunand ca nu poate accepta de la un fan Spurs care locuieste in Munich:-)) Haha…Leeds ar fi putut deveni o varianta engleza a Bayern-ului, adica o echipa nationala, singurul impediment a fost ca n-au avut un succes constant. Insa lumea fotbalistica in Anglia ii uraste (mai ales suporterii vechi care au prins anii 70) ptr. ca au fost asimilati in categoria echipelor ce s-au vrut/sunt nationale. Precum United sau Liverpool. Eu am inceput sa-i uarsc de la filmul cu Cloughie, cele 44 de zile la Leeds (Damn United). Pe forumul Spurs au iesit in top5 echipe antipatizate, am un coleg season ticket holder si fan West Ham de prin 70 si ceva care ii plaseaza pe locul 2 in top hate dupa Millwall.

    • Foarte tare faza cu taximetristul. Poate ai timp şi chef cândva, să ne povesteşti mai multe despre viaţa ta din Germania, cu accent pe fotbalul nemţesc, normal.
      Altfel, bănuiesc că şi Forest ar fi putut deveni ”echipă naţională” la un moment dat…
      Mulţumim pentru felicitări, dar calificarea era previzibilă de la tragerea la sorţi. Să nu uiţi, în schimb, să ne lauzi după ce eliminăm Realul :).

  3. In ultima perioada am tot auzit de la conducatorii nostri ca suntem un club prosper din punct de vedere financiar,sintem echipa cea mai curata si fara datorii
    Pe de alta parte intr-un articol am aflat ca real madrid e echipa cu cele mai multe incasari dar totusi au datorii
    Mai bine zis as vrea sa stiu care e diferenta dintre o echipa care are un finantator unic gen chelsea sa city si o echipa ca bayern sau real care din cite am inteles au mai multi sponsori actiunile carora nu depasesc procentajul de 12 %,in cazul nostru
    Deasemenea as vrea sa stiu daca sponsorii(T Homme,Lufthansa etc) au vreo influenta in luarea deciziilor pe plan sportiv sau sunt interesati doar de aspectul financiar
    Si imi mai pun intrebarea daca am avea un sponsor de calibrul grandului GazProm,ca tot se vehiculeaza prin presa,ar putea detine mai mult de 50 de %

  4. Azi am o sap de la operatie ! Am inceput deja exercitiile pentru recuperare , totul decurge bine , strang din dintzii bag calamente si sper sa alerg in cateva luni de zile ! Va multumesc mult ca sunteti alturi de mine ! Bayern Mia San Mia !!!

Lasă un răspuns

