Nedumerire înaintea meciului cu Hertha

Câţi dintre suporterii lui FC Bayern care frecventează blogul ăsta sunt din sau în Bucureşti? Din ce ştiu eu, Dan, B@v@r3zU şi Ştefan sigur. Întreb pentru că v-am propus să vedem într-un bar din Centrul Vechi meciul cu Schalke şi sufletu’ – a venit doar Dan! Un succes tot atât de răsunător am avut şi ieri, când am lansat o invitaţie pe twitter. Mă gândeam că va da un semn măcar Adina, care îmi mărturisise nu demult că e “prinsă” în Capitală, dar cucu! Pe lângă curiozitatea iniţială, aş vrea să ştiu în ce condiţii v-ar plăcea să ne întâlnim din când în când (cu cât timp înainte să anunţ meetingul etc).

Revenind la partida de azi cu Hertha (19.30, Eurosport 2), o voi vedea alături de Dan în barul deja amintit. Bag mâna în foc că nu va mai veni nimeni, nici măcar B@v@r3zU şi/sau Ştefan, dar acum există măcar scuza că am anunţat cu doar câteva ore înainte de primul fluier. Despre meciul în sine, nimic de zis înainte şi sper să nu avem motive să discutăm prea mult nici după. Este obligatorie o victorie – scurtă, lungă, nu contează! – pentru că de la Werder nu mă aştept s-o încurce pe Borussia Dortmund, aşa cum am sperat îndreptăţit că o va face Augsburg. Auf geht’s ihr Roten!

26 comentarii la “Nedumerire înaintea meciului cu Hertha

    • :))))))))))))………..normal ca glumeam………………..intrebarea era care e din bucuresti, si am sarit eu cu………….eu nu-s………………….ceva de genul………….

  1. Culmea! Până acum au răspuns cei care nu sunt din sau în București. Respect lor!

    @Vlad
    Despre asta vorbeam cu Dan astăzi: îi spuneam că sunt convins că ”inventezi” tu ceva despre meciul cu Hertha. Acum spui că ”testul cel mare vine cu Gladbach în cupă”, după Gladbach vei spune că testul și mai mare e cu Marseille și tot așa… Ești incapabil să savurezi clipa, să faci o pauză și să tragi pe nas: aer, fum de țigară sau parfumul unei victorii, fie ea și 6:0 cu Hertha.

    @Axxter
    Dar nici ieftină: 7 lei, în medie.

    @Carol
    Normal că (mă) interesează.

    @Hopo
    Abia aștept.

    • @ Cata – Ma bucur de fiecare minut din cele 3 meciuri la rand in care Bayern a jucat bine, dar nu consider ca trebuie sa raman blocat la asta si sa ignor ca urmeaza meciuri cu adversari in fata carora am pierdut meciuri importante gen Gladbach si BVB. Dubla cu OM e importanta dar e ca meciurile de cupa unde important e sa treci mai departe si nu neaparat sa joci fantastic de frumos cat avansezi in competitie, lectie invatata de la italieni.

    • Cara, cred ca e foarte important modul in care ne uitam la meci. Daca te uiti de la un meci la altul din perspectiva suporterului care se bucura de un rezultat pana la urmatorul mec cand o sa se bucure sau o sa fie trist din cauza celuilalt rezultat, ai perfecta dreptate spunand ca nu ma bucur cum trebuie. Eu vad lucrurile din pozitia project managerului care are un obiectiv mare presarat cu multi pasi intermediari asa ca ma bucur cand iese bine un meci dar dupa ce am terminat berea si discutia de dupa meci incep sa ma gandesc la ce e nevoie pt urmatorul pas ca sa iasa bine asa incat obiectivul final sa fie atins. Amandoi ne bucuram dar diferit :)

    • )))))))))))………..normal ca glumeam………………..intrebarea era care e din bucuresti, si am sarit eu cu………….eu nu-s………………….ceva de genul………….

  2. Respect lor, rusine noua! Imi cer scuze, Cata! Am fost prins cu ceva, nu am putut sa ajung. Am vrut sa anunt aici, dar nu am mai apucat. Asta e, rusine! Macar a castigat Bayern. Doar cu 6-0, ce-i drept.:D

    • oooooooooooo…la faza asta am ras si eu……………..am numarat 3 meciuri pana acum……………..mai trebuie 4 victorii si atunci zic si eu ca am iesit din criza…………..in schimb se pare ca pe gladbach o prindem tocmai cand nu o duc prea bine, desi au castigat ultimul la B04……………si bvb vad ca o ia in jos, cum de altfel au terminat si campionatul precedent, ca daca mai erau cateva etape ii ajungeam si noi si B04………….sa se tina de naravul asta numai si atunci nu e rau……………..subiectul gomez, ca s-a tot vb de el, cui ii place si cui nu………………cine ii multumeste si cine nu pentru golurile date, chiar si pentru cele date cu soldul sau cu umarul………………eu nu l-am criticat niciodata, pentru ca il vad ca pe unul care da tot, chiar daca uneori nu-i iese bine treaba, am mai spus ca o varianta vehiculata la un moment dat in locul lui era dzeko, si sunt convins ca nu e cu nimic mai bun, e cam acelasi gen, dar poate mult mai ghinionist, golmez macar are noroc………………dar criticile au fost spalate zic eu de comentatorul de la tvr din meciul cu basel…………….ala saracu nici nu se mai uita la meci, ci vorbea numai de mario………………l-a laudat ala de parca era fiu-sau…………………eu nici nu-l critic nici nu-l laud peste masura………..asta e meseria lui, sa bage cat de multe si cu orice poate…….uneori reuseste niste miscari de nu mai vezi asa ceva la altii……………miscari reusite zic…………mi-e simpatic cumva………………….noah ajunge atat……………….ca sa apara si ceva de bine despre el pe blog………………..nu numai critici………………:))))))))))))))))))))))))))

      • @ Carol – cred ca problema e ca Bayern nu are un al 2lea atacant de valoarea lui Mario pe care sa-l foloseasca pe post de inlocuitor sau ca sa faca cuplu cu Gomez cand jucam cu echipe ultra-defensive. Nu stiu daca Dzeko e omul potrivit pentru Bayern intrucat nu are chiar o atitudine de echipa, ceva gen Tevez, dar e clar ca are sut bun si un joc aerian complet deci s-ar incadra in careu langa Mario.

    • …………………imi place sa vad spiritul asta de copii la ei, e clar ca se simt bine, se distreaza………..as vrea sa-i vad tot timpul asa bine-dispusi………………

      • da, stiam si de gorlitz, parca e la ingo acum………..dar oricum cele mai tari raman cele ale lui matze knop…………..hai sa ne distram putin cu piesa asta…………..

        un fel de gomez italian…………

  3. hmmmmmmmmmmm……citeam acum pe ceva site-uri, nu stiu cat de reale sunt informatiile, pe de o parte ca robben ar vrea in premier league, din cauza ca l-au suparat si enervat comentariile la adresa lui si ca bayern e unul din cluburile interesate de dzeko………………afirmatiile lui robben ar fi facute dupa amicalul olandei cu anglia……………..

        • da da, acum citesc si eu treaba cu juve, adica ca ar vrea in italia, dar numai la peste 7mil., si numia la juve, si ca se intereseaza de el si city, psg si chelsea………..dar se poate si ca tata-sau, managerul lui, freaca incoace si incolo ca sa scoata cat mai mult de la fcb, contractul lui expirand in iunie 2013……………dracu-i stie si pe astia……………om trai si om vedea……………………

Lasă un răspuns

