Sunt convins că veţi găsi nod în papură după 7:0 cu FC Basel

Prin urmare, mă grăbesc să le dau cuvântul nemulţumiţilor. Nu înainte de a-i întreba pe pesimişti ce i-a făcut să se teamă atât de mult de returul cu elveţienii şi de a înfiera cu mânie proletară prestaţia lamentabilă a modestului Gomez. Ce dracu’, bă, să nu-i dai tu decât patru goluri unui adversar atât de slab? Şi, mai ales, să nu-l dai tu pe primul, cel mai important?

13 comentarii la “Sunt convins că veţi găsi nod în papură după 7:0 cu FC Basel

  1. ba, la gomez e meciul pe stilul lui…..14-0 si da 7
    Nu exista nod in papura
    Atat…..scuze, basel! am umilit si nu sta, parca, bine

    As indrazni sa arunc o privire inainte…..astept intalnirea cu cei 2 corifei ai prezentului…..stiti voi care…

  2. Cred ca dupa meciul asta Ribery e unul dintre cei mai buni oameni la recuperare de la Bayern :) si m-a surprins Alaba care s-a descurcat tare bine. S-a vazut pe austriac ca nu are experienta pe postul respectiv dar a jucat ca Lahm in tinerete. Si cu tacklinguri decente, rapid in atac si mai tot timpul la post in aparare.
    Muller a marcat dar a fost invizibil pe teren Cred ca echipa se descurca clar mai bine cu Schweini la mijloc si Kroos mai ofensiv langa Franck.

    Inca nu mai ceva major de reprosat pentru meciurile de acasa. Deplasarile sunt dezastruoase.

  3. Daca imi este permis, as gasi eu un nod in papura: ca nu a dat Gomez vreo 8 goluri, ca sa-l faca muci pe….stim noi cine…acuma glumesc. Desi nu-s neaparat un suporter bayern, tin sa felicit echipa. Sper ca acuma sa ciuruiasca prin catalunia, dar urat de tot. Congrats again!

  4. Părerea mea e că Gomez (cu toate cele care i se reproşează) este stilul de atacant care „ţi-o dă între aţe”, care nu are el un rol prea decisiv dar pe care mulţi şi l-ar dori. Nu ştiu, poate nu e cea mai bună comparaţie, dar cel mai apropiat de stilul Gomez (şi care în viziunea mea sunt ca doi gemeni), era Pipo Inzaghi – rog a nu se înţelege că sunt fan Milan. Echipa a mers bine (şi ţinând totuşi cont de faptul că Basel e … Basel) nu trebuie să uităm că totuşi a fost un meci de UCL sau să minimalizăm victoria. Măcar la victorie să nu căutăm nod în papură.

  5. ma bucur nespus ca pesimismul meu a fost contrazis de realitate dar mai mult ma bucur ca am aratat ca o echipa mare,am atacat,ne-am aparat ca in zilele bune
    bravo gomez,multi ani pentru badstuber caci a implinit 23 de ani si sa dea Domnul un meci prin sferturi cu milan sau real

Lasă un răspuns

