Sfertul de cupă și cel academic al lui Heynckes

Cred că meciul de azi cu Stuttgart reprezintă debutul unei perioade în care munca antrenorului va fi analizată minuțios de șefii clubului. La sfârșitul intervalului pe care l-aș numi de probă, Heynckes va fi afla unde se situează: peste sau sub linie.

Respectiva perioadă începe diseară, așadar, și bănuiesc că va dura până pe 13 martie, dată la care este programat returul optimilor Ligii Campionilor. Din cele opt partide pe care le vom disputa în tot acest “sfert academic”, ceva îmi spune că Heynckes are dreptul să zbârceacă maxim una.

Dacă nu se vor putea obține victorii pe linie, ce gherlă ar fi mai acceptabilă: în cupă, campionat sau Ligă? Prima variantă pare cel mai ușor de digerat. Nu cred că va fi cazul, însă. Mă aștept la un succes cu Stutgart, convingător nu neapărat prin proporțiile scorului, ci prin joc.

Statistica duelurilor cu șvabii din Cupa Germaniei ne este net favorabilă: am câștigat șapte din totalul celor opt partide, cu mențiunea (ei, da, aici e culmea!) că la singura înfrângere (0:3, în 1989) pe banca noastră se afla (ghici, cine?) actualul antrenor: Jupp Heynckes.

22 comentarii la “Sfertul de cupă și cel academic al lui Heynckes

  1. Misto coincidenta cu heynckes si stuttgart :)))
    In alta ordine de idei, locul 4 pare safe in acest moment
    Nu cred sa fie demis decat in circumstante deosebite
    Din pacate nu sunt prea optimist fata de evolutiile ulterioare
    Nivelul de joc este in scadere si trebuie sa schimbe ceva, Minunile nu se intampla din nimic
    Putin probabil ca va reusi(insa ceva ceva tot mai sper…..ca o flacara ce abia mai palpaie :)))
    Daca ar fi sa dau un pronostic dupa cum arata situatia acum ar fi asa:

    locul 2-3 la finele campionatului si atat
    Heynckes va fi inlocuit in vara

  2. Offf… Și doar ți-am spus să nu mai citești ce scrie Vlad, că se ia! :)
    Serios acum, nu-l văd pe Hoeness stând cu mâinile-n sân dacă am călca strâmb cu următoarele două adversare din Bundesliga (Lautern și Freiburg, din subsol) sau / și am comite-o grav în Ligă.

  3. Salutare!
    Eu sint mai optimist, pina pe 13 martie totul va fi ok si chiar cred ca jocul va fi in crestere. In Cupa vom merge mai departe, in UCL chiar ar fi culmea sa avem probleme in acest moment iar in Campionat va fi ok (vom prinde o serie buna si sint convins ca o vor comite si ceilalti, macar o data). Plus ca sint convins ca Heynckes va apela si la sistemul cu doi atacanti atunci cind vom fi condusi iar adversarul baga autobaza in poarta. (Aici glumesc, nu pot fi chiar atit de optimist :)

  4. Sper sa vedem un 11 bavarez fara Robben. E clar ca o sa-l ia svabii la clinciuri si iar o sa fie o fantoma 90 de minute sup corul de fluieraturi si seria de imbranceli si faulturi.

    E cazul sa se trezeasca toata echipa.

  5. Bine ai revenit, BlackEye! Te credeam definitiv dispărut… Mulțumesc pentru părerea referitoare la design. Ți-o menții chiar și după (re)apariția headerului? Am optat pentru tema asta pentru că are muuult roșu, care contrastează mișto cu albul din spațiul rezervat textelor. Oricum, aștept și opiniile celorlalți.

  6. Salut Cătăline! Nu am dispărut nicăieri, pur și simplu nu am comentat, dar în rest nu am pierdut nici un articol :D.
    Referitor la design, da, îmi mențin părerea, cred că obosește ochiul, dar asta e doar părerea mea, nu te baza pe dînsa ;)

  7. mistoooo looooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    alb rooooooooooooooosu
    ole!

    Referitor la heynckes,,,,,normal ca nu sta cu mainile-n san, insa mie imi pare depasit un pic de evenimente.
    sau altfel spus ce incearca nu-i iese…..schimbarile in timpul jocului, tactica etc

  8. Concluzii: joc bun, dar adversar slab (evidențiații mei: Ribery, Kroos, Alaba și Gustavo); să sperăm că Schweinsteiger nu lipsește prea mult; adversarul din semifinale (20/21 martie) îl vom afla sâmbătă.

  9. parerea mea ca in acest meci s-a vazut unde trebuie sa joace kroos,acolo in spatele virfului iar in linia de mijloc trebuie sa joace schweini cu gustavo,chiar mi-a placut brazilianul
    chiar daca suna incredibil echipa a jucat mult mai bine fara robben,muller a creat in permanenta pericol cu centrari sau cu patrunderi in centru

  10. eu personal cred ca in sistemul de joc propus de heynckes robben nu da un randament inalt insa calitatea,executiile sau talentul nu i le ia nimeni,un jucator de clasa lui robben poate in orice moment decide un meci asa ca ar fi o mare prostie sa-l vindem
    tota critica ar trebuie sa aiba un efect constructiv,acuma inteleg ca are pretentii si nu se vede decit titular dar putin mai multa determinare si agresivitate in joc nu ar strica

Lasă un răspuns

