Am fi avut o şansă-n plus la Hamburg dacă:

Arbitrul nu ne-ar fi anulat un gol valabil (părerea mea!) la 0:0. Adversarii n-ar fi deschis scorul (statistica ASTA nu spune totul, dar ceva spune, totuşi). Lahm nu s-ar fi plasat lamentabil la faza golului lor. Sala ar fi şutat ca un jucător de 100.000 de euro, cât a costat transferul său, nu ca unul de milioane. Am fi avut forma lui BVB. ETC _____________ (completaţi voi).

Hamburghezii vor da totul, dar vor avea o șansă doar dacă totul va funcționa perfect. Calitativ vorbind, FC Bayern este net superioară lui HSV, care nu-i poate învinge pe bavarezi, dacă totul decurge normal. (Hrubesch)

32 comentarii la “Am fi avut o şansă-n plus la Hamburg dacă:

  1. Cred ca pemisa e gresita. Daca Bayern sta dupa arbitru sau pozitionarea unui jucator nu are vrr-un motiv sa aiba pretentii in Bundesliga sau UCL.

    Am fi avut o sansa la Hamburg daca ORICINE din club invata ca deja toata lumea ne stie jocul plicticos. Ribery si Robben sunt blocati cand au 2 fundasi in fata, nimeni nu incearca un dribling in situatii 1-la-1, la fazele fixe suntem praf si cam fiecare adversar care face pressing ne invinge sau scoate un egal cu noi.

    Bayern trebuia sa invete.
    * Joci super scurt si presezi tot meciul ca adversarul sa nu aiba unde sa traga mingii la dracu in praznic.
    * pasezi din prima si caze daca adversarul intra fizic peste tine si fortezi cartonasul
    * Driblezi si pici jos pana i-ai umplut de 20 de cartonase in prima repriza (inclusiv Barcelona o face).
    * la lovituri libere de la marginea careului pasezi intr-o parte sau in spate spre omul care trage asa incat sa iti creezi un unghi decent in loc sa tragi ca boul in zid (vezi meciul de azi).
    * cand adversarul se apara cu toata echipa tragi de la distanta pentru devieri, nu centrezi in padurea de capete
    * cand presezi cu toata echipa adversarul, stai super scurt sa ramana in offside orice incercare de degajare lunga
    * pui un atacant langa portar din prima pana-n ultima secunda in care portarul prinde mingea ca sa nu poata sa traga de timp lasand mingea jos
    * joci mai destept ca adversarul – la centrarile din marginea careului iti plasezi toata echipa in terenul adversarului asa fortezi portarul sa degajeze scurt sau degajeaza in offside
    * TRANSFERI jucatori sa astupi gaurile din lot

    … daca continuam asa e sigur ca ratam toate obiectivele si o sa continue umilintele cu echipe mici pt ca Bayern joaca ca o echipa mica… fara idei si la noroc

  2. korekt…………ma bip si eu pe meciurile castigate la miloaga…………….echipa trebuie sa castige clar…………pana nu o face inseamna ca nu merge…………….bai ce l-as da cu capul de zid de cateva ori pe moshu…………………pfoaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii………………….asa cum imi vine sa ma dau eu………………….

  3. sa mor io daca moshu a realizat ca e condus………………e depasit rau………………pruncii astia saracii mor de frig si moshu ii trimite sa joace tampenii………………..eu nu ma pricep, dar asa prost nu tin minte de cand nu a mai jucat echipa……………dar prost constant…………….meci de meci, meci de meci……………….demult deja………….imi si vine sa rad cand ma gandesc cu cine s-a pregatit moshu………………….cu puternicele echipe ale qatarului, egiptului si indiei………..si cand s-au intors era super multumit ca au dat 13 goluri la nush care din astea, qatarului parca…………egiptului nu, ca abia i-au batut cu 2-1………………si-a dat seama abia in min. 60 ca trb sa schimbe ceva………………imi si vine deja sa vomit, incep fiecare meci cu stomacul in gat ca nu-s in stare sa castige clar un meci……………….si cu VfL am castigat ca niste milogari………….am ajuns sa ma uit la meciuri si sa ma bucur cand pierd alte echipe mari…………groaznic ce meci, groaznic ce joc…………………cand ma gandesc ca impiedicatii de la BVB au trecut pe primul loc imi dau seama ce in urma suntem…………dar pretentii cat china…………cica CL……………..sa fim seriosi………………cu stilul asta in veci nu…………………imi pare tare rau ca scriu, dar din cauza nervilor acumulati…………..robben a ajuns si el un milogar de prima clasa………….sper sa joace cu olanda impotriva germaniei, ca asa sigur va pierde olanda…………..nimic…………..zero…………dar de cand deja……………..olic……………………moshu naibii…………………de cand trebuia bagat croatul……………..tembelul n-a auzit inca ce caracter au croatii…………………nu-l baga nici pe usami, pe alaba tot rezerva……………….e demodat rau……………….e in stare sa moara si sa traga dupa el tot clubul doar pentru ca are niste idei preconcepute…………………..cand ma gandesc ca avem puncte egale cu scheisse nul vier………………..groaznic…………….ce atacuri sarbo-orientale au bagat hsv, …………….ribery si el……………mai bine s-ar ocupa cu jocul decat sa tot critice clubul……………groaznic ce o tot freaca……………………egal cu hsv……………..cu ce echipa…………………pfoai……….execrabil……………..groaznici pur si simplu…………..atata o pot freca ca ne omoara……………si cand zici ca noah acum vine ceva, atunci o intorc in spate si iti vine sa iti dai cu capul de pereti………………..imi scriu acum frustrarea de cateva zeci de meciuri……………..ceva nu merge de la meciul ala de kkt cu hoffe si nimeni nu-si da seama…………………….eu nu inteleg de ce nu incearca altceva daca vede clar ca sufera…………..nu stiu, doi atacanti sau altceva……………..cretinului batran nu stiu ce dushuri ii mai trb……………….cred ca nici acum cand echipa nu mai e pe primul loc, nici acum nu va renunta la cerbicia lui………….parca vad cum rade van gaal, ca nu e cu nimic mai buna echipa decat atunci……………..atunci macar mergea atacul…………..cat de cat, si din cand in cand……………….noah noroc si pita unsa, am inceput sa scriu randurile astea de cand a inceput repriza a doua, presimtind ca am picat de pe locul 1……………noah asta tot ziceam, de asta ma tot ingrijoram……………………..singura sperantza este ca si ceilalti joaca ca kuru si asa poate cine stie……………………………………noah hai sa bem………………….cata!!!!!!!!!!!!!!!!!!………….pot sa injur live sau ma cenzurezi?????????????????????????/ am o multime de cuvinte cu P cu F cu M si pun pariu ca sunt in stare sa scot niste combinatii pe care nu le-ai auzit…………………………………………………….

  4. de departea cea mai proastă zi din ultimii ani pentru mine , meciul mi-a pus capac .

    cea mai mare dezamăgire este că nu voi reuși nici în acest an să ajung în Dortmund deși toate planurile erau ca și stabilite , cred că voi lăsa echipa pentru o perioadă.. una e să vezi rezultatul final al partidei și alta e să suferi 92 de minute..

    am început să pun prea mult suflet pt FCBayern și după un semieșec sunt ‘pierdut’ pentru 2-3 zile..

  5. @Vlad
    Deciziile arbitrului fac parte din joc și cântăresc mai greu sau mai ușor, în funcție de forma mai bună sau mai proastă a unei echipe la un moment dat. Corect, nu ar trebui să ajungem în situația de a da vina pe arbitru, dar nici să ne fie indiferent cât hotărârea lui e greșită. În plus, spui că n-ar trebui să stăm la mâna arbitrului, dar sugerezi să-l păcălim, ca să ne dea lovituri libere și să-i îngălbenească pe adversari.
    Arbitrajul ca arbitrajul, dar în privința plasamentului unui anumit jucător nu ai dreptate. Vorbești de cum ar trebui să joace cei 11 fotbaliști, ca echipă, dar nu te interesează cum joacă (se plasează) la un moment dat unul dintre ei? Întregul nu e alcătuit din părți?
    În rest, s-ar putea să ai dreptate.

    @Carol
    Întâi de toate, pe blogul ăsta nu se prea înjură, dar fie! Dacă așa o să te mai răcorești, o poți face o dată.
    Doi: astăzi n-a fost vorba de-o milogeală: dacă golul a fost corect, trebuia acordat și basta. Nu ceream favoruri, ci obiectivitate. Accept, însă, că arbitrul, om și el, mai greșește.
    Trei: ești foarte nedrept cu Heynckes. Credeai aceleași lucruri despre el și în toamnă, când echipa defila?
    Patru: din cauza supărării nu poți accepta că ”împiedicații” de BVB joacă, în realitate, cel mai frumos fotbal din Bundesliga la ora actuală. Cam ce jucam noi în toamnă. Ce vreau să zic cu asta? Că Dortmund a început prost, dar și-a revenit. Că noi am început bine, dar ne-am moleșit. Dar, mai presus de toate, că nu e scris în stele că lucrurile vor continua ca acum, în cazul ambelor echipe.

  6. @ Catalin – sunt perfect de acord ca fiecare jucator conteaza in angrenaj. Punctul meu de vedere era acel ca nu are rost sa ne asteptam sa castigam sau sa pierdem un meci de Bundesliga numai datorita amplasarii unui jucator sau a unei decizii a arbitrului.

    Fotbalul de azi, ca o vrem sau nu, e mai aproape de matematica decat de un joc amical intre amici in curtea unei scoli sau pe un teren inchiriat cu ora. Din motivul asta trebuie facut totul necesar ca sansele sa fie de partea ta. De la abordarea arbitrului, la facut tactica in functie de statistici legate de amplasarea jucatorilor, respingerea mingiilor samd.

    Ca un exemplu de abordare acum vro 10 ani, parca intr-un magazin UCL, era prezentata o universitate din anglia care facuse un programel super dragut cu ajutorul caruia, un gps si 2 camere video te ajuta in 2 ore sa bati loviturile libere ca Beckham. Azi e nevoie si de exersat cu asa ceva ca sa castigi si cred ca cine nu o face nu vrea destul de mult sa castige.

  7. exact asta e problema cata………..nu a defilat deloc………..asta tot zic………….de fapt pe blog mai nou sa zic asa, dar am tot vorbit cu fani din bavaria…………..si mi-au tot spus la fel, ca echipa e pe primul loc blah blah……………..iar eu tot ziceam ca nu e in regula, ca in ritmul asta pierdem primul loc……………..k noroku ca nu l-am pierdut la finalul turului, eu asta am anticipat, dar norok ca nu am avut dreptate…………..ca-s draconic, ca nu-s multumit niciodata, ca fereasca sfantul sa aiba asa critici ca sunt ca van gaal sau magath……………:)))))))))))))))…ca i-as omori cu criticile mele…………..asta imi spuneau cei de la unul din cele mai mari fan cluburi…………….traunstein…………….am si facut rost de un bilet prin ei si am fost la ultima etapa, la meciul cu koln, cand bineinteles ca au castigat, la fel ca multe alte meciuri, dar fara un joc clar, am tot castigat, da, dar cu cine??????????……si cum au jucat aia??????????………….am pierdut cu gladbach si dortmund in tur, iar in afara de schalke (aici da, acasa la ei da, e ceva…………dar daca avem pretentii normal ca trb sa castigam in cele mai grele locuri, a fost greu si pt manu cu galeria lor ostila), leverkusen si werder restul nici nu le pun…………..degeaba am dat 7-0 la freiburg, 5 la hsv care se tara atunci, 4 la hertha si 3 la lautern (hai sa zic ca asta nu e un meci usor la ei acasa)……………atat a fost defilarea (cam etapele 3-7, plus cu berlinul si nurnberg care doamne iarta-ma……………….era normal…………….deci 7 etape din care 5 la rand………..atat)………….ca 2-1 cu stuttgart si cu augsburg mai ales au fost chinuite (noroc cu neuer la una din fazele finale)……………..scuze ca scriu atat, poate te/va plictisesc………….dar sunt extrem de suparat, si cum stateam sa degust acum niste vinuri, mi-am spus ca intre timp imi mai exprim frustrarea………………a fost mult noroc zic eu, care acum pare sa se razbune si nu mai tine…………….cu wolfsburg a fost noroc atat in tur cat si in retur……………..iar in UCL, degeaba am castigat asa-zisa grupa a mortii ca nu a fost asa din interior……………singurul meci tare a fost cu MC la Munchen, cand iar am avut noroc, ca in primele 20 de minute, am mai spus, au fost doua faze controversate in careul nostru cu Boateng……………dar apoi ne-am revenit…………..da, acolo da, era cam cea mai in forma echipa din europa la ora aia…………cu Villareal nu mai zic nimic ca erau praf……………nu era permis nici macar sa ne dea gol, asa cum au facut-o in al doilea meci, de Napoli iar, doar prima repriza de la Munchen cand am dat 3 si parca era un meci de poveste…………….dar apoi ce naiba (sa nu zic dracu) s-a intamplat, ca era sa facem egal………………iar la ei egal……………hai sa zic ca nu punem la socoteala ultimul meci cu MC cand chiar daca am jucat cu rezerve…………totusi, a fost un semnal clar ca rezervele nu fac fata………………..deci…………….din etapa 8 a turului…………….nu stam deloc bine……………si eu de atunci de la porcaria aia de 0-0 cu hoffe, cand parca gomez a si ratat un penalty, m-am tot ingrijorat ca n u merg treburile bine…………..si uite ca nu merg…………….au inceput sa joace ceilalti putin mai bine, si nu mai suntem pe primul loc…………………dar vorba ta cata, nu e scirs in stele ca va fi tot asa……………..doar ca sunt extrem de suparat……………..iar daca cu supararea mea am suparat si pe altii imi cer scuze ca nu esti tu de vina si nici altii care citesc aberatiile mele……………..pur si simplu aveam putin timp acum si mi-am revarsat cuvintele………………….si daca tot imi dai voie de data asta sa injur, ca e blogul tau si e normal sa imi cer voie…………:))……………..bag p*** in oala cu sarmale……………………………………………….imi vine sa mor de suparare………………………..

  8. Cata, echipa are un blocaj
    Este foarte posibil sa fie antrenorul.
    Pe ce ma bazez? Blocajul din joc imi aminteste de finalul erei van gaal

    Din punctul meu de vedere istoria se repeta.

    Pur si simplu nu mai jucam NIMIC

  9. @Hippy
    De ce nu mai ajungi la Dortmund?

    @Vlad
    Recunosc că sunt genul de microbist care refuză să creadă (şi cred că aş face-o chiar şi pus în faţa unor dovezi zdrobitoare) că fotbalul este matematică, pentru simplul fapt că această ipoteză reprezintă moartea pasiunii. Din fericire, există suficiente argumente că nu e aşa, cel puţin nu încă.
    Sunt sceptic în privinţa eficienţei genului de programe ajutătoare invocat de tine. Dacă chiar ar da rezultate, ar trebui să avem zeci de Beckham în fotbalul european, dar nu e cazul. Chestiile astea îmi sună ciudat de la bun început, precum celebrele manuale sau metode de învăţat nu ştiu ce limbă în foarte puţine ore. Minciuni pentru naivi.

    @Carol
    Înţeleg că avem păreri diferite, dar dacă nici evoluţiile şi scorurile din prima treime a sezonului nu înseamnă ”defilare”, chiar că nu ştiu ce argument să-ţi mai ofer.

    @Dan
    De acord: echipa are un blocaj. Dezacord: tu zici că antrenorul ar putea fi de vină, eu sunt tentat să-i învinovăţesc pe jucători. Klinsmann n-a fost bun deloc, Van Gaal n-a mai fost bun la un moment dat, Heynckes nu e bun acum. Măi, să fie! Chiar aşa? În schimb, suntem tentaţi să spunem că fotbalistul X sau Y este bun, dar nu e pus în valoare de antrenor. Încep să cred că problema e la jucători, care îşi asumă prea puţine riscuri în timpul unui meci şi dau dovadă de o prea mare lipsă de imaginaţie. Să fim serioşi: Heynckes nu-i Van Gaal, ca să le pretindă să nu iasă din pătrăţica lor, orice s-ar întâmpla.

  10. Cata,
    Pana una-alta, daca jucatorii sunt problema(sau, ma rog, o parte din ei)….DE CE NU AM ADUS inlocuitori?

    Tot o tinem (Tata ULI HOENESS) ca avem echipa etc…

    Sa fie buba la management?
    ce zici?

  11. Cred ca daca incepeam cu lahm pe dreapta si alaba pe stanga castigam meciul. Greseala lui Heynches(pe care a descoperit-o singur) a fost ca l-a bagat pe timo pe dreapta. In rest a folosit cea mai buna echipa, nu e de vin a el ca robben traverseaza o perioada proasta si ca lui ribery nu-i iasa nimic si ca muller joaca tot mai prost si ca toni kroos nu e constant si ca lahm e si el om, etc. Poate ca are totusi o vina, ca nu a transferat nimic, in rest e super antrenor.

  12. @Dan
    Dacă eram șef la club, nu făceam transferuri în pauza de iarnă din două motive: 1) nu prea aveam pe cine să iau, care să fie superior valoric jucătorilor actuali (mutările spectaculoase au loc vara); 2) chiar dacă găseam pe cineva tentant, să zicem, aș fi preferat să dau credit tot celor deja prezenți în lot (sunt oameni, nu mașini, așa că le accept oscilațiile de formă). Echipă avem, criză avem, vom avea și o revenire.

    @Alin
    Tocmai pentru că Heynckes e super-antrenor e greu de explicat de ce a ales să riște atât de mult la fundașul dreapta, alegând pe cineva care nu mai jucase acolo și care nu excelează la viteză. E o mutare pe care o faci când ai multe puncte avans și îți permiți experimente, nu în condiții de maximă presiune. Oricum, îl iert.

  13. Cine a spus d etransferuri pe timp de iarna, Cata?(au fost prea putine asta-vara)
    Subtirimea lotului trebuie sa fie responsabilitatea cuiva!
    Eu zic ca este managementul….tu ce zici?

  14. O părere personală: prea mulţi INDOLENŢI (Robben, Ribbery), prea mulţi ŞTERŞI (Lahm, Badstuber, Kroos, Gomez, Boateng), prea mulţi NULI (Tymoşciuk, Muller) + Neuer, care ….. nu ştiu cum să-l cataloghez pentru că nu a avut nicio vină la gol, dar parcă prea ne-a învăţat să primim gol în fiecare etapă. Da. Mediocru ar fi cel mai potrivit cuvânt. + un arbitru care oricât de bună ar fi o echipă, faptul că „te taie” când te aştepţi mai puţin (şi nu este prima oară când se întâmplă asta în actuala ediţie) ….. parcă e totuşi cam mult pentru puterea mea de înţelegere. Părerea mea e că am devenit o echipă de pluton (ca să fiu elegant totuşi). Sincer, sunt super dezamăgit.

  15. @Dan
    Cauza? Credeam că am fost suficient de clar cu două comentarii în urmă. Faptul că cei de pe teren nu-și asumă suficiente riscuri când jocul nu merge, că joacă în aceeași viteză și după același tipar, indiferent de scor. Nu există printre ei nici unul capabil să le dea trezirea, să-i mobilizeze, să-i scuture puțin.

    @Ovidius
    A existat un meci în sezonul ăsta care să fi fost câștigat de Neuer? La sfârșitul căruia să poți spune ”Da, domnule, a meritat să-i dăm un șut în cur lui Kraft și să dăm o grămadă de bani pe Neuer”?

    OFF-TOPIC
    Se zvonește din ce în ce mai insistent că Shaqiri e ca și transferat.

  16. Cata – ce spui tu e doar o parte deoarece raspunderea e piramidala.
    Jucatorii nu se exprima bine in teren…deci ei raspund pentru asta
    Insa, cine baga jucatorii in teren?
    Cine a cumparat acei jucatori? Cine isi asuma acei jucatori?
    de ce ne bazam doar pe acei jucatori? De ce nu exista solutii alternative?

    Ca sa rezum – cum consideri, Cata, ca se imparte responsabilitatea…..dincolo de jucatori(care reprezinta doar o parte a intregului)

  17. Shaqiri e un inceput bun, dar trebuie sa fie mai mult de un inceput. * E nevoie de o continuare cu fundasi centrali care sa-i inlocuiasca pe van Buyten si Breno (gen Hoewedes si Dante)
    * e nevoie de un jucator la mijloc care sa-l inlocuiasca pe Tymo
    * e nevoie de cineva sa-l inlocuiasca pe Usami (Shaqiri intra bine)
    * e nevoie de cineva sa-l inlocuiasca pe Pranjic
    * si mai e nevoie de inca un atacant.

    Sunt perfect de acord cu Dan. Vina trebuie clar impartita si asumata intre jucatorii care nu arata motivatie, antrenorul care nu are idei si managerul care i-a transferat si nu a adus alte solutii. Si asumarea rezultatelor nu inseamna dat cu toporul ci implementat solutii in fiecare zi pana totul merge perfect.

  18. @Dan
    De ce nu accepți că există posibilitatea ca doar jucătorii să fie responsabili pentru pasa mai proastă? E musai să existe și alți vinovați? Potrivit schemei piramidale invocate de tine, putem ajunge, din treaptă-n treaptă, până la Dumnezeu.

  19. Cata, raspunderea nu se opreste doar la jucatori.
    Vlad a punctat frumos punctul meu de vedere
    A blama jucatorii e necesar, dar nu este suficient
    Sau, altfel spus, „nice horse glasses got there, doc” :D

  20. uitasem de articol, insa nu este amuzant ca ai abordat imaginea de ansamblu?(jucatorii; antrenorul si managementul – adica toata cosmelia bayern)
    Asta fiindca vina e, intr-o proportie mai mare sau mai mica, impartita

  21. Cata, cred ca de data asta ai nimerit-o perfect cu analogia.

    Bayern e responsabila in fata fanilor si a actionarilor deci daca ceva nu merge Hoenes si directoru financiar sunt cei vinovati

    In interiorul cluburilor antrenorul si managerul sunt responsabili in fata directorului financiar si a celui executiv.

    In interiorul echipei, jucatorii sunt responsabili in fata antrenorului.

    Deci, daca lucrurile nu merg din lipsa de investitii serioase, lipsa de idei a antrenorului si jucatori fara motivatie, ei bine, toti sunt vinovati si trebuiesc trasi la raspundere de sefi lor. La fel si exemplul dat pentru Dan. Daca el nu isi face treaba si nu isi face jobul pentru care a fost angajat, e clar ca e vinovat in fata sefului la fel cu seful direct e vinovat in fata sefului lui daca departamentul nu isi atinge tintele din cauza unui angajat….. se numeste ierarhie si fiecare e vinovat de ratarea altor tinte sau felicitat de atingerea lor :D

Lasă un răspuns

