FC Bayern și social-media: autogol pe Facebook

FC Bayern a anunțat pe site-ul oficial un transfer bombă.

Astăzi am semnat cu FC Bayern. Dacă sunteți puțin uluiți, nu-i nimic: am pățit-o și eu după-amiază. Mă aflam la muncă când am citit pe Twitter și ulterior pe site-ul oficial că FC Bayern urma să anunțe, la ora 15:00, un transfer bombă.

Am rămas mască, gândindu-mă că Nerlinger exclusese orice fel de achiziții în această iarnă. Pe de altă parte, mi-am amintit de ce declarase Hoeness recent: că echipa are nevoie de un atacant de marcă, care să suplinească eventualele absențe ale lui Gomez. În fine, neavând timp să verific informația și pe alte site-uri, am pus botul, dând chiar și pronosticuri referitoare la noul venit.

Aflând că transferul urma să fie anunțat într-o conferință de presă transmisă live pe pagina de Facebook, ceva mi-a mirosit ciudat. Nu suficient de ciudat, totuși, pentru a-mi diminua entuziasmul. Nu m-au dezumflat complet nici presupunerile apărute pe Twitter, cum că totul nu era decât o acțiune de marketing. Puțin mai târziu mă convinsesem că luasem o mare țeapă.

Scepticii avuseseră dreptate. În locul unui fotbalist adevărat, tu erai cel “transferat”. Pentru asta a fost suficient să ai cont de Facebook și să urmezi indicațiile de pe pagina similară a clubului. În câteva minute, am putut privi, uluit, un simulacru de conferință de presă în care eram prezentat drept noua vedetă a lui FC Bayern. Normal că și voi puteți fi transferați!

Mie, personal, inițiativa asta mi-a lăsat un gust sălciu. Nu-i cea mai idioată chestie pe care un club o putea face în social-media, dar nici cea mai deșteaptă. Pe foarte mulți suporteri i-a enervat rău, determinând clubul să se justifice pe site-ul oficial și pe Facebook: nu s-a dorit decât sublinierea faptului că fanii sunt al 12-lea jucător și cel mai important transfer al echipei.

Vouă cum vi se pare: gol sau autogol?

Cu un search pe Google aflați mai multe despre marea achiziție a lui FC Bayern.
13 comentarii la “FC Bayern și social-media: autogol pe Facebook

  1. Spor la Bayern… sper sa-ti dea macar cat salariu lu Rensig sau Lell :)

    Din pacate politica asta fara transferuri cand clar e nevoie nu a ajutat in ultimii ani

  2. vlad, cum adik sa-i dea salariu cat rensing?
    Adik vrei sa spui ca al nostru Cata isi da cu stangu-n dreptu?
    Mourinho l-a ofertat de cel putin 3 ori in ultimul an
    Numai loialitatea si iubirea fata de club l-au adus aici
    Cata este garantia ca vom triumfa in finala de pe Allianz

  3. @ Dan – Hehe… ma refeream la faptul ca daca Bayern a dat banii pe care i-a dat lunar pe salariu lui Rensing sau Lell… ar trebui sa investeasca si in suportul oferit de Cata pe blog :) la fel ca si pentru baietii de la ClubNr12 care fac multe din coregrafiile de pe Allianz Arena

    Legata de Mourinho, inca sper ca odata o sa-l vedem antrenor la Bayern

  4. @Hippy
    Mai ușor cu ironiile, că te pun să stai la coadă pentru autograf. Redevenind serios, ai de gând să continui cu blogul pe care l-ai lansat, sau vei renunța repede la el?

    @Dan
    Exact. În plus, cred că o asemenea campanie are succes printre suporterii la vârsta adolescenței și mai puțin printre ”bătrâni”.

    @Vlad
    Cum adică ”politică fără transferuri”? Dar eu ce sunt? Îți promit că dobor recordul lui Gerd Müller.

  5. @Cătălin
    Blogul nu l-am ‘lansat’ , este un jurnal online unde voi scrie când am timp .. acum e dificil , sunt în plină sesiune (două facultăți) și job-ul care îmi ocupă foarte mult timp , deseori ora 4 dimineața mă găsește la servici ținând cont că la ora 9 începe o noua zi .

    ps ; să nu mai pun în calcul supărarea mea pe FCBayern ..

  6. ce parere aveti despre boateng in pozitia de fundas central,mie personal mi s-a parut ca a jucat bine cu wolsfburg si cred ca are calitatile necesare pentru a deveni un fundas central de valoare,are un plasament bun,e agresiv in duelurile 1 la 1 si in mare parte le cistiga;unicul minus ar fi ca nu poate incepe atacurile spre deosebire de badstuber

Lasă un răspuns

