Berăria bavareză Fritz. De ținut minte

Pentru că e weekend și pentru că nu se întâmplă nimic notabil la FC Bayern, m-am gândit să vă fac cunoștință cu ultimul local descoperit în Centrul Vechi al Bucureștiului.

Ochisem de mai bine de o săptămână Berăria bavareză Fritz, dar de intrat n-am făcut-o decât aseară. Situată pe strada Covaci, m-a îmbiat cu numele inscripționat pe un fundal în culorile landului german. Interiorul e amenajat conform tradiției nemțești: nimic pretențios, nimic care să prisoasească. Doar mese și scaune de lemn, la și pe care să-ți poți îndeplini scopul vizitei: să bei, nene, să tot bei bere de la mama ei.

Cea mai ieftină berică costă 7,5 lei, iar atmosfera e întreținută de șlagăre bavareze redate la volum discret. Am aflat că localul va fi dotat, cât de curând, cu un televizor la care se vor putea viziona meciuri de fotbal și cu ceva cârnați bavarezi.  Dacă și aceste planuri vor deveni realitate, berăria cu pricina va urca vertiginos în topul bodegilor în care îmi place să văd meciurile alor noștri. Acestea fiind zise, dau cuvântul pozelor.

13 comentarii la “Berăria bavareză Fritz. De ținut minte

  1. Hehe… bine de stiut pt cand mai ajung in Bucuresti.
    Pentru cei care ajung in Brasov si vor sa se bucure de o bere bavareza, dar nu numai le recomand Die Stube (str. Grigoraş Dinicu nr. 2, langa pizzeria Iulia daca ii spuneti unui taximetrist) si acolo au cateva zeci bune de feluri de bere plus cateva facute local.

  2. Salut. Sunt Radu, fondatorul fan-clubului FC Bayern Romania. V-am mai spus eu ca ideea infiintarii acestui fan-club a fost aceea de a strange cat mai multi fani Bayern si de a vedea meciurile impreuna. Pana acum nu prea am reusit asta si pentru ca n-am avut o locatie a noastra undeva in centru, care sa poata sa ne ofere si siguranta ca meciul va fi transmis. Beraria asta arata foarte bine pentru ce am avea noi nevoie. As vrea sa ma interesez si eventual sa incercam sa ajungem acolo la meciuri, atunci cand vor aduce si ei televizorul. Ati fi interesati si voi sa formam un grup mai mare?

    Sa traiti!

  3. @Rhadhoo
    Ca să-l citez pe Dan, aș testa localul la un meci, două. Pe de altă parte, prețurile măricele și faptul că nu au beri românești (cu gustul cărora mulți sunt obișnuiți) pot reprezenta, măcar pentru unii, dezavantaje ale pubului. Însă, una peste alta, merită încercat.

  4. O sa incerc sa fac rost de un nr de tel. Pe net vad ca nu e. Poate cand o sa am drum pe-acolo. Intreb, ii chem si pe ceilalti din fan-club si poate ne intalnim vineri la meciul cu Gladbach sau la urmatorul. Va tin la curent aici. Multumesc.

  5. Am introdus tv care are diagonala de 107 cm , avem abonament cu digi care cuprinde digi 1,digi 2,digi 3 si eurosport pentru meciurile din Bundesliga deci vineri se poate viziona Bayern-Borusia fara probleme.
    Pentru cei din fan club vom reduce pretul berii si anume 2 beri weismainer (bere bavareza originala pils,nefiltrata,neagra ) costa 13 ron.

  6. Multumim, Bogdan.

    Eu o sa anunt acum toti membrii fan-clubului pentru vineri seara.

    Nu garantez totusi ca vor veni foarte multi, asa ca inca nu pot cere o rezervare. Imediat cum primesc raspunsuri, te anunt.

    Te rog lasa-mi si un numar de telefon aici.

    *** Si pentru baietii de pe blog, va bagati vineri la meci?

Lasă un răspuns

