Stuttgart vs Bayern

Dacă aşteptările meciului din această seară ar putea fi sintetizate într-un algoritm el ar arăta cam aşa…

Start – victorie – da – perfect (ne păstrăm prima poziţie şi luăm şi avans faţă de Gladbach)

nu – naşpa (critici, atmosferă tensionată şi posibil şi pierderea primei poziţii în faţa Dortmundului)

Meciul va fi transmis de Eurosport 2 peste aproximativ jumătate de oră…

Pronostic: Noi 5 Ei 2 Gomez*2 (una sare-n el şi una cu capul) Ribery (driblează tot inclusiv poarta şi la următoarea fază se revanşează şi înscrie) Robben (şut cu stângul din marginea careului) Gustavo (nu ştiu de ce… nu am nici o explicaţie)

Cu speranţa că băieţii vor marca cu totul altfel dar vor marca vă urez vizionare plăcută…

6 comentarii la “Stuttgart vs Bayern

  1. Cred totusi ca in meciul asta s-a simtit tare lipsa de presiune dupa egalul celor de la BVB…. dar macar asta ar trebui sa aduca o motivare in plus pentru meciul cu cei de la Koln, si sa nu uitam ca nu am avut niciodata meciuri usoare cu ei

  2. nu stiu de ce dar nu mai am absolut nici o tragere de inima … acest blog mi se pare total strain , felul in care imi asocezi Bundesliga cu liga lui Mitica , raritatea articolelor si lipsa lui Catalin.. am facut mii de kilometri pt a o vedea pe Bayern..

    nu am cuvinte sa exprim ceea ce simt in acest moment .
    imi cer scuze daca am jignit pe cineva prin aceste randuri dar..

  3. @hippy
    Sigur ca nu ai jignit pe nimeni… Fiecare este indreptatit la o opinie… pro sau contra…
    Te rog sa-mi relatezi randurile in care ti-am comparat bundesliga cu liga I…
    Imi pare rau ca scriu rar… Dar atat pot deocamdata… Cand nu am mai avut timp… a scris Vlad…

Lasă un răspuns

