Meciul revenirii

Update: Grupa e a noastra. 3-1 cu o dubla Ribery, iar cele 2 goluri ale lui Cavani au adus victoria italienilor la Manchester ,pe teren propriu, in fata celor de la City.

Dupa o perioada mai slaba in campionat, Marti seara avem ocazia sa ne vedem favoritii revenind in forma cu o victorie in fata submarinului galben. Pe 22 Noiembrie Bayern joaca acasa cu cei de la Villarreal, iar o victorie ne garanteaza trecerea de grupele UCL. Daca avem noroc si de un egal intre City si Napoli, locul 1 in grupa e garantat la finalul partidei.

13 comentarii la “Meciul revenirii

  1. Două observaţii statistice:

    1) Dortmund este prima echipă din istoria Bundesligii care câştigă două meciuri pe terenul lui FC Bayern într-un an calendaristic.

    2) Daniel van Buyten nu a jucat în cele trei meciuri pierdute în acest sezon, de unde concluzia că prezenţa belgianului pe teren e mai importantă decât a altora pentru bunul mers al lucrurilor :)

    În privinţa partidei cu Villarreal, se pune doar problema scorului, nu şi a învingătoarei ;)

  2. Se simte tare lotul subtire: nu-l poate inlocui nimeni pe Schweini, nu exista niste fundasi centrali de top, si nu exista o rezerva reala pt Robbery. Can nu-i iese jocul francezului echipa parca merge pe loc. Aici ne trebuie niste jucatori ca Reus si Gotze.

  3. pricipala problema,clara ca lumina zilei,este zona fundasilor centrali,unde nu avem inca o certitudine,desi badstuber a crescut fata de anul trecut iar boateng joaca acceptabil
    cit despre meciul cu dortmund parca n-am avut idei de joc,parca ne vrajeau prapaditii aia in frunte cu marele gotze al lor sau prostanacul de groskreutz care inaintea fiecarui meci declara sus si tare ca-i batem de le sare apa in piua
    eu zic ca ne luam revansa in retur dar trebuie intarit lotul,poate ar trebui sa promovam vre-un jucator de la echipa a2,am auzit ceva de emre can,17 ani,multi il compara cu ozil

  4. Am spus-o si după meciul cu Gladbach, nu poți câștiga campionatul numai cu victorii. N-am date statistice dar nu-mi inchipui ca a existat o campioana in Bundesliga cu mai putin de 3-5 infrangeri (cel putin după anii 70 de când fotbalul german a început sa conteze) iar returul lui Wolfsburg cu 16 victorii si un egal in anul cand au iesit campioni sau turul lui Dortmund de anul trecut sunt doar exceptii. Înfrângerea cu Dortmund e trista dar nu e tragica – daca vreți contează mai mult pe plan moral decât pe plan sportiv. Personal „mă bucur” ca aceasta înfrângere a venit acum si nu marți, intr-un campionat care e departe de a fi compromis si nu in Liga unde fiecare meci contează mult mai mult. Pe de-o parte forma sportiva de vârf trebuie atinsa in primavara nu acum (fără a-ți compromite șansele pana atunci) iar pe de alta parte trebuie traversata perioada fără Schweini cu pierderi cât mai mici. Echipa mi se pare la 150% fata de anul trecut si cred ca vom bate fără probleme mâine. Subscriu la părerea lui Cătălin legată de Van Buyten – mie chiar mi-a plăcut sezonul acesta si nu sunt de acord cu opinia ca avem un lot subtire – ce echipe din Europa au 7-8 rezerve de valoarea titularilor, cum aplica aceștia ideea de joc a titularilor si ce jucatori de valoare europeană ar accepta sa aibă o asa concurenta riscand sa faca tusa?
    Scuze ca m-am lungit cu vorba dar sper măcar ca am lansat niște probleme care vor naste discuții aprinse :)

  5. Rar sunt echipe care sa prinda un tur sua retur perfect, dar sa pierzi cu BVB, o echipa care ia bataie dupa bataie in CL mai ales cand trebuia sa fie si motivatia dupa infrangerea de sezonul trecut, mi se pare trist.

    Dar, ce a fost s-a dus asa incat sper sa reinceapa in seara asta o lunga serie de victorii fara gol primit.

  6. Hopo, îmi vine să te pup! :) Ai scris de parcă aş fi făcut-o eu. Cât despre statistica referitoare la Van Buyten, am postat-o pentru că mi s-a părut culmea ironiei, amintindu-mi cât de praf juca belgianul sezonul trecut. Asta nu înseamnă că îl consider mai important pentru echipă decât Schweinsteiger, de exemplu (vorba lui Alin).

  7. Daps, Leverkusen au batut-o pe Chelsea iar BVB iar au o prestanta de 2 bani in Europa si nu cred ca o sa prinda nici macar Europa League. Poate ca macar asta o sa ajute sa-i luam pe Gotze si Hummels.

Lasă un răspuns

