Posibile transferuri

Pentru că nu am mai vorbit de multă vreme pe această temă m-am gândit să vă pun la curent cu ultimele zvonuri legate de transferuri (în speranța că-mi iertați absența din ultimele 2 săptămâni, excelent suplinită de Vlad).

Mario Gotze este în opinia mea cel mai puțin probabil transfer al nostru. Este adevărat că mijlocașul ofensiv al Dortmund-ului a declarat că nu exclude posibilitatea unui transfer la Bayern, dar dacă Borussia va prinde loc de CL (și va prinde) sunt convins că el va rămâne acolo. În plus, ar trebui să concureze cu Muller și Kroos pentru postul de al doilea vârf (cam puține șanse de joc și totodată de creștere în joc).

Didier Drogba ar putea ajunge gratis la Munchen de la vară. Ideea transferului e că el nu prea mai joacă acolo și ar fi nemulțumit și de aia vine la Bayern. Zvonul mă amuză deoarece el nu joacă în fața unui Fernando Torres care a marcat vreo 4-5 goluri în acest sezon și vine să joace în fața lui Gomez (deja vreo 20). V-am adus la cunoștință totuși în ideea de a vă amuza puțin.

Eden Hazard este momentul din care începem să vorbim serios. Este greu de luat deoarece sunt extrem de multe cluburi care se bat pe mijlocașul celor de la Lille. Ar fi însă un transfer foarte bun, pentru că ar evolua pe postul lui Robben care este destul de des accidentat, deci ar avea șanse bune să joace.

Marco Reuss este la polul opus lui Gotze, cel mai probabil transfer al lui Bayern. Motivele principale sunt:

1. Puștiul joacă senzațional la Gladbach (mulți pun în spatele său evoluțiile foarte bune ale echipei în acest sezon)

2. Lahm face lobby pentru el (și noi stim că Lahm știe să se impună)

3. Are o clauză de reziliere a contractului cu Borussia de 18 milioane de euro (sumă deloc exagerată)

4. Este neamț

Sunt curios să-mi spuneți voi pe care l-ați dori cel mai mult. Opțiunea mea personală este Reuss.

3 comentarii la “Posibile transferuri

  1. Eu inca sper sa-i la Bayern pe Reuss (inlocuitorul lui Olic), Hummels (inlocuitorul lui Breno), Gotze (inlocuitorul lui Robben), Khedira (inlocuitorul lui Tymo) pt ca sunt toti germani si s-ar descurca bine pe pozitiile respective, dar ar mai fi nevoie ca tot peste un an sa-l inlocuiasca cineva pe van Buyten.

    Cred ca Olic, Tymo, Breno si van Buyten o sa mai primeasca un an de contract iar Reuss o sa vina la vara

  2. mi-as dori enorm sa semneze Hazzard dar sunt slabe sanse , este un jucator exceptional .

    Reuss ar fi un transfer pozitiv , un jucator tanar si de perspectiva , nationalitatea este un bonus .

Lasă un răspuns

