City, Leverkusen, situaţia lui Breno, începutul de sezon…

Ţinând cont de faptul că nu am scris o vreme din cauza accesului limitat la internet (din motive neimportante şi neinteresante), prima mea grijă a fost comprimarea titlului.

Având atâtea subiecte (în marea lor majoritate pozitive) nu prea am reuşit să le ordonez aşa că o să „lucrez” în dezordine (folosind ca şi scuză expresia ajunsă la rang de clişeu: ordine în dezordine). În orice text bine structurat aici intra „în primul rând” sau o structură înlocuitoare dar cum nu ne aflăm în această situaţie şi ceasul indică ora 2.22 o să încep direct, barbar, cu veştile (oarecum) proaste… Breno şi-a dat foc la casă, sau, ca să fim scrupuloşi, aşa indică primele probe prelevate de cei ce anchetează acest caz. Nu putem exclude varianta unui accident deoarece prezumţia de nevinovăţie este unul din factorii importanţi ce ne diferenţiază de perioada evului mediu (când dacă te prindeau de mânuţă cu regina îţi tăiau capul înainte să apuci să le explici că eşti frati-su). Cu toate acestea declaraţiile făcute de avocatul băiatului tind să încline balanţa în favoarea primei variante (în traducere liberă „Băiatul are serioase probleme la mansardă”). Sper din toată inima ca el să primească ajutor specializat pentru că depresia este o boală şi mai mult de atât una cumplită. Regret sincer că pe cât este de puternic fizic pe atât este de slab psihic (ca să fac şi eu o comparaţie demnă de ştirile sportive).

Dacă tot am abandonat regulile de structură să sărim şi peste frazele tranzitorii (sau de legătură între subiecte) şi să intrăm în pâine (mizerabil clişeu, dar între timp s-a făcut 2.34 şi intru încet dar sigur în repaos) cu meciul cu Leverkusen. Pe scurt am jucat excelent, am lăsat adversarului posibilităţi minime de exprimare (şi astfel au părut modeşti) şi i-am oferit posibilitatea lui Van Buyten să dea gol şi cu piciorul (şi ce gol) după foarte multă vreme (din ce îmi amintesc eu a mai dat într-un meci din CL din 2007 de la Milano terminat 2-2, ambele goluri ale noastre fiind înscrise de el).

Manchester City… Aşa cum v-am asigurat încă de la tragerea la sorţi nu am avut probleme cu ei. Am spus mai apoi ca să-mi întăresc prima afirmaţie că nici măcar locul 2 nu îl vor prinde… Şi îmi păstrez opinia. Cred că  m-am înşelat în privinţa celor de la Villareal, nu par capabili să ocupe poziţia secundă, aşadar mizez mai degrabă pe Napoli.

Acesta este un moment excelent să ne bucurăm alături de echipă. Este foarte uşor să scrii dupa eşecuri, să cauţi vinovaţi, să desfiinţezi un jucător, un sistem, un joc. Acum pur şi simplu toate merg brici (atacul şi-a păstrat creativitatea şi forţa de şoc, ba mai mult, a câştigat la capitolul precizie; punctul nevralgic al ultimelor două sezoane, apărarea, a fost remediat la un nivel care nu lasă loc de comentarii) aşa că îmi rămâne un singur lucru de făcut… şi anume… un concurs fără premii… Cine ghiceşte cine şi când ne mai dă şi nouă gol şi dacă bate Neuer recordul lui Hildebrand (884 minute consecutive fără gol primit în Bundesliga)?

5 comentarii la “City, Leverkusen, situaţia lui Breno, începutul de sezon…

  1. practic FCBayern trece prin momente excelente .. trebuie sa va impartasesc si voua ultimele stiri , sunt fericit , pe data de 19 Noiembrie voi fi prezent la Múnchen atunci cand FC Bayern Múnchen va intalni Borussia Dortmund pe teren propriu .
    Recunosc ca planul initial era sa ajung la partida dintre cele doua echipe dar pe Signal Iduna Park , unde imi doresc extraordinar de mult , cine stie .. poate voi fi prezent si pe 11 Aprilie .

    asadar am bifat si cea de-a 10-a victorie consecutiva fara gol primit ceea ce imi da sperante ca Neuer va bate recordul lui Timo Hildebrand . Sincer sa fiu ma asteptam la o victorie in fata celor de la Manchester City insa nu m-am gandit ca englezii nu vor pune probleme defensivei bavareze .

  2. noah…..deci am prins ceva curaj pana la urma :))))

    din pacate, n-am avut cum sa urmaresc meciul cu city, sper sa prind un rezumat, totusi. la echipa se vede ca exista alt tonus de o perioada buna.

    nu stiu daca inca putem face fata barcei, dar cred ca incepe sa se dastrame si visul spaniol, fotbalul lor fiind in semi-faliment.

  3. Cel mai minunat lucru este ca am intrat in „Epoca in care Gomez si Van Buyten joaca bine”. Paradoxal sunt ingrijorat pentru ca forma buna si bafta s-ar putea sa nu tina pina la anul in primavara.
    – Neuer va lua gol la Hoffenheim.

Lasă un răspuns

