Bayern vs Freiburg

Update: Puteti urmări meciul live, aici (link furnizat de nastase4case).

Ne-ar prinde tare bine o victorie pentru a reuși să legăm, în sfârșit, o serie mai lungă de astfel de rezultate.

Meciul NU este transmis de Eurosport 2 din motive care-mi scapă. Ori băieții de acolo sunt fani Dortmund ori sunt incompetenți. Rațiunea unei televiziuni în vederea transmiterii unui meci de fotbal este strict audiența. Eu mă îndoiesc ca Borussia are mai mulți fani pe continent decât Bayern. Anul trecut, am înțeles: ei erau lideri și jucau un fotbal spectaculos iar noi nu jucam mai nimic. Anul asta ce mai e?

21 comentarii la “Bayern vs Freiburg

  1. Mancini (antrenor Man. City) pentru un site italian:
    Voi, cei de la City, ati cumparat pe toata lumea luand in considerare ca trebuie sa intre fair-play-ul financiar. Presedintele Uefa, Michel Platini, deja va aratat cartonasul galben?
    Mancini: Acest fair-play va intra in vigoare anul viitor iar noi vom fi printre primii care il vom respecta, dar mai avem nevoie de jucatori de super-clasa.
    Harnica treaba don Mancini.

  2. nastase4case:
    Heynckes i-a invatat pe toti sa gandeasca defensiv… de la Neuer la Gomez… Sa nu uitam ca a jucat si Buyten destule meciuri… Si cu el pe teren echipa NU A PRIMIT GOL :)
    Nu neg ca Boateng este peste ce aveam noi in lot (m-am convins si eu dupa ce l-am vazut mai multe meciuri) insa el a reusit sa-i schimbe mult in bine si pe Badstuber si chiar si pe Van Buyten…

  3. Eu zic sa nu ne imbatam cu apa rece. Pana acum Bayern nu a avut adversari foarte dificili fie ca asta inseamna echipe de calibru, echipe care sa se apere cu toti jucatorii sau echipe agasante ca BVB care fac pressing 90 de min.

    O sa trag concluziile legate de ce a facut Jupp d-abea la iarna cand am apucat sa vedem turul de campionat si grupele UCL. Pana acum imi place ce a declarat pana acum de la ideea ca toti trebuie sa se implice in jocul ofensiv si faptul ca echipa trebuie sa avanseze in mod constant ca grupp dar si jucatorii individual si pana la faptul ca Bayern trebuie sa se gandeasca si la viitor si sa transfere 2 nume mari pe an ca sa concureze cu adevarat cu echipe precum Barca, Real sau ManU.

Lasă un răspuns

