Wolfsburg vs FC Bayern

Mâine ne deplasăm la Wolfsburg pentru a demonstra că eşecul din prima etapă a fost doar o întâmplare (sau cel puţin aşa sperăm).

Pentru început, o să încerc să expun opinia mea cu privire la meciul cu Gladbach, sub forma unor plusuri şi minusuri. O să încep cu minusurile, deoarece vorbim de o înfrângere.

Aşadar, minusuri: joc ofensiv steril, lipsit de imaginaţie (problemă ce ne-a scos din sărite sezonul trecut), calitate mediocră a centrărilor, Manuel Neuer (până acum, luând în considerare şi meciurile amicale, prestaţiile sale au fost sub cele ale lui Kraft), Arjen Robben (deşi în mod normal unul din cei mai valoroşi jucători pe care îi avem, sau poate cel mai valoros, Robben nu a jucat absolut nimic), Jerome Boateng (până acum nu mi-a demonstrat cu nimic că ar fi peste Van Buyten, ceea ce ma îngrozeşte).

Plusurile, mai puţin vizibile decat minusurile, ar fi: ţinem cu mare uşurinţă adversarul în terenul lui, Holger Badstuber (mult mai exact şi mai stăpân pe el decât sezonul trecut), Thomas Muller (s-a bătut pentru fiecare minge, a înscris un gol perfect valabil care ne-a fost anulat), Mario Gomez (deşi a irosit o bună oportunitate în stilul său caracteristic, a reuşit o lovitură de cap ce a lovit bara şi o pasă care l-a lăsat singur pe Thomas Muller cu poarta goală, într-o fază în care arbitrul a fluierat offside, din nou eronat).

Cu speranţa că în meciul cu Wolfburg nu voi avea ce scrie la prima categorie, vă doresc vizionare plăcută celor care vă uitaţi la meci.

13 comentarii la “Wolfsburg vs FC Bayern

  1. Boateng este sapte clase peste Buyten chiar daca joaca legat la ochi. Poate nu ai vazut amicalul cu Barcelona, „George” a fost imperial. Din punctul meu de vedere, golul incasat de la Gladbach cade pe Neuer. Jerome era putin accidentat, oricui i-ar fi fost greu sa tina pasul cu De Camargo dupa ce ar calca stramb.

  2. Sper din tot sufletul sa iasa bine desi o sa fie greu de batut baietii lui Magath care sigur o sa fie agresivi si bine organizati. Deja toata Bundesliga stie ca Bayern are probleme mari cu echipele organizate bine in defensiva si care fac pressing.

    Ca sa imi exprim si opinia pesimista, meciurile cu o echipa precum Gladback nu se pierd printr-o greseala ca a lui Manuel ci se castiga de restul echipei la scor pentru ca adversarul e mult inferior 1-la-1…. deci, din punctul meu de vedere, echipa a gresit ca nu a castigat meciul nu Neuer pt ca l-am pierdut.

    Hai baieti nu imi stricati pronosticul :D

  3. B@v@r3zU:
    Am spus ca nu a demonstrat inca cele „7 clase peste”, daca le are. Oricum are 22 de ani si mai poate evolua.
    Vlad:
    Nici nu am spus ca Neuer a pierdut meciul, am remarcat doar ca nu a aratat nimic special in meciurile pe care le-a jucat pana acum, ba din contra. Si eu cred in el, dar ramane sa demonstreze…

  4. Vlad:
    Sunt de aceeasi parere, cand joci cu Gladbach nu poti sa te plangi ca ai luat un gol aiurea sau ca ti-a anulat arbitrul un gol valabil si o faza iminenta de gol. Trebuia sa dam 5, ne anula 2 si se termina 3-1…

  5. Ma astept la 3-1 pentru Bayern,meciul din prima etapa fiind o ‘greseala’, si cu siguranta Wolfsburg nu va juca ‘super-ultra’ defensiv la fel cum a facut-o Monchengladbach.
    Eurosport 2 nu transmite meciul?

  6. nu stiu cate clase peste are Boateng dar e clar k este peste V. B. Din fericire pt noi nu a avut ce sa arate in meciul cu Gladbach pt ca au fost aproape inexistente atacurile lor iar golul a fost clar din cauza lui Neuer care deja incepe sa ma calce pe nervi.
    eurosport 2 se pare ca va televiza campioana…..sper sa-i vedem cum pierd !!!
    pronostic Wolfsburg vs FC Bayern 1-2 Ribery , Gomez

  7. Un nou meci mai degraba modest dar incheiat, pana la urma, cu o victorie prin sutul plasat al lui Luiz Gustavo. Din fericire egalam campioana la puncte, ceea ce se presupune a fi un lucru bun, ceea ce nu este de apreciat, este jocul lui Bayern, dar un clasic a zis: ‘victoriile cu victoriile’ asa ca ‘mana mearga’.

  8. Am jucat acelasi lucru ca in meciul cu Gladbach, minus gafa Neuer-Boateng. Putem spune ca s-a echilibrat balanta norocului (de data asta li s-a anulat adversarilor un gol perfect valabil). Cred ca apelativul pentru meciul de azi e „o victorie stearsa”. A inceput sa-mi placa Rafinha, are ceva din rautatea lui Van Bommel si din spiritul de lupta a lui Olic. Ca tot am ajuns aici, ma bucur enorm ca a revenit Olic. Este unul din putinii jucatori din lotul actual care imi aminteste de Bayern ’99-’01. Optimistic vorbind e bine ca am castigat.

  9. Acum ca am vazut si rezumatul…. cred ca desi Bayern arata la fel de multa nesiguranta in defensiva iar Gomez e la fel de inexistent la finalizare… m-a bucurat mult sa-l vad pe Ribery implicat in cam toate fazele importante de la Bayern si vad ca Neuer isi recapata increderea si a fost mult mai exact decat meciul trecut… de asemenea Kroos pare sa se acomodeze cu postul respectiv si asta e bine

    Acum sper doar sa-l vedem pe tanarul japonez jucat mai mult.

Lasă un răspuns

