Intermezzo

Am ales acest titlu deoarece nu vreau ca momentul in care incep sa scriu pe acest blog sa fie privit ca un nou inceput, ci ca o continuare a muncii incepute de Catalin. Din motivele mentionate in postul anterior, acesta a decis sa renunte (deocamdata temporar) sa mai scrie pe blog. Decizia de a prelua acest rol impreuna cu Vlad am luat-o spontan pentru ca imi doresc ca aceasta comunitate, formata in timp pe acest blog, sa nu se piarda.

Asadar, de acum inainte, pentru o perioada mai scurta sau mai lunga, eu ma voi ocupa de articole iar Vlad de concursul de pronosticuri.

Nu o sa va plictisesc cu detalii despre mine demne de site-urile cu profil matrimonial ci o sa va relatez pe scurt cum am inceput sa tin cu Bayern si cum am dat peste acest blog/comunitate.

La fotbal am inceput sa ma uit prin 2000 la varsta de 10 ani. Jucasem pana atunci, imi placea, dar nu urmaream la tv decat nationala (si aia mai mult impreuna cu familia). Imediat am inceput sa simpatizez Bayern, pentru spiritul lor de lupta si puterea de revenire. In 2001 au castigat trofeul UCL si imediat am realizat ca nu e o echipa cu prea multi suporteri la noi. Purtand discutii despre finala si mentionand ca tin cu Bayern am primit numai raspunsuri de genul: „A… tu aveai ceva cu Valencia?”;”Cum? Nu iti place Adrian Ilie?”. Acum circa 2 ani am descoperit acest blog si am fost extrem de fericit ca pot discuta despre bavarezi cu oameni care impartasesc aceeasi pasiune fie pentru Bayern fie pentru alta echipa. Pana atunci, despre acest subiect, discutam doar cu un prieten foarte bun care tine cu Arsenal. Dovada a faptului ca i-am facut capul calendar, de ziua mea, stiind ca nu-l suport pe Demichelis si ca am fost extrem de fericit ca a plecat, mi-a facut o felicitare cu acesta in tricoul celor de la Malaga (imagine pe care o voi posta cat de curand).

In incheiere, vreau sa-i multumesc lui Catalin pentru tot ce a facut pana acum (si poate si de acum incolo) si sper, cu ajutorul vostru, sa reusesc sa ii duc munca mai departe…

7 comentarii la “Intermezzo

  1. Alex, iti urez bafta si poti conta pe ajutorul meu. Mi-ar placea sa scriu din cand in cand si io cate ceva. Doar ca sa-mi eliberez o frustrare sau un chiot de bucurie!!!!!
    BAFTA !!!!!

  2. E o mare usurare sa vad ca nu sunt eu „defect” si ca mai sunt si altii care traiesc cu pasiune alaturi de FC Bayern. Comunitatea aceasta in care ne aflam ne confirma crezul si ne spune ca e bine ceea ce simtim, mai ales in momentele mai grele (tocmai am vazut meciul cu Gladbach).
    Felicitari baieti pentru initiativa si mult succes!

  3. -Dan-
    Ma bucur ca putem conta pe tine. Partea cu scrisul o discuti cu Catalin, deoarece el a ramas administratorul blogului…
    -Hopo-
    Nu esti singur, stai linistit… Multumesc/multumim pentru urari…
    -B@v@r3zU, Ovidius-
    Multumesc pentru urari…

  4. Mult succes baietzi ! Ma bucur ca poate duce cineva tot ce-a facut Catalin mai departe si sper ca el sa revina la sentimente mai bune fatza de FCB !

Lasă un răspuns

