FC Bayern vs Monchengladbach

Tinand cont de faptul ca mi-am schimbat o rezervare la restaurant ca sa vad meciul sunt optimist ca incepem campionatul cu o victorie.

Meciul va fi transmis pe Eurosport 2, la ora 18.30, daca astia nu mint.

Pronostic: FC Bayern – Monchengladbach 4-1 (Gomez*2, Alaba, Robben)

6 comentarii la “FC Bayern vs Monchengladbach

  1. Baieti, e de bine! Cand incepem cu cafteli, mai facem 2-3 transferuri ok :))).(a se vedea robben in 2009) Fruntea sus, e doar un meci. Mai sunt cu zecile in acest sezon.
    Nu am reusit sa-l vad si nici nu voi urmari rezumatul. De mic nu pot urmari rezumatele cu infrangeri. Am un nod de oftica in stomac

  2. Nu cred ca isi poate inchipui cineva ca vom iesi campioni cu 34 de victorii. Nu cred nici ca ar mai fi nevoie de transferuri mai ales ca putini jucatori de foarte mare valoare ar accepta – chiar si pe bani multi – sa se calce pe picioare cu oameni de aprox acceasi valoare si sa riste sa faca tusa in sezonul care precede campionatul european. Mai e de lucru, de acord, mai e vorba si de noroc dar vom fi campioni chiar daca nu se mai fac transferuri.

  3. Nu imi pare rau ca am pierdut, dar imi pare extrem de rau ca a gresit Neuer. Acest lucru le va alimenta si mai mult scepticismul unora. Si mai imi pare rau si ca s-a accidentat „George”, dar am aflat ca nu este prea grav.

  4. Să acordăm totuşi circumstanţe atenuante, datorită faptului că e etapa de început. Sunt de acord cu Hopo: ca să fii campion, nu trebuie neapărat să şi începi cu dreptul. Sunt printre cei care îl contestă pe Neuer, dar chiar nu cred că îi trebuie pus în spate tot eşecul din această etapă. Să avem răbdare, şi vom mai vedea.

  5. sa speram ca este doar o intamplare …..!!!
    Bine ca nu a vazut Vlad meciul k sigur avea un post pesimist :)))
    m-ai ales la cat cat optimism este in posturile de m-ai sus de mine ::)

Lasă un răspuns

