Oscilăm între panică şi automulţumire

Vara lui 2007

  • ce câştigaserăm: nimic
  • ce-am cheltuit: 88,2 milioane de euro

Vara lui 2008

  • ce câştigaserăm: eventul
  • ce-am cheltuit: nimic

Vara lui 2009

  • ce câştigaserăm: nimic
  • ce-am cheltuit: 74,7 milioane de euro

Vara lui 2010

  • ce câştigaserăm: eventul
  • ce-am cheltuit: nimic

Vara lui 2011

  • ce câştigaserăm: nimic
  • ce-am cheltuit: 44,1 milioane de euro

De patru ani încoace acţionăm previzibil când vine vorba de transferuri. Intrăm în panică precum femeile crizate după un sezon fără trofee şi aruncăm cu banii în stânga şi în dreapta, plătind nu o dată mai mult decât face pentru jucători. Urmează o stagiune la sfârşitul căreia confiscăm tot pe plan intern. Îmbătaţi de succes, ne credem suficient de puternici şi recurgem la economii, dar ne-o luăm invariabil în barbă în primăvara următoare. Conform acestei scheme, la anul ar trebui să câştigăm din nou eventul şi să nu mai cheltuim nimic.

7 comentarii la “Oscilăm între panică şi automulţumire

  1. Cred că e o chestie, nu vreau să-i spun problemă, întâlnită la orice club mare şi serios. Eu vorbesc din punctul meu de vedere, respectiv al Interului, care, după tripla din 2010, nu a transferat nimic sau doar cantitate neglijabilă. În iarnă, când lucrurile deja erau nasoale, Moratti şi-a deschis buzunarul.

    Nu e nimic nesănătos în a cheltui mai mult atunci când nu ai rezultate. Însă nici a face economii la succese nu e chiar cea mai bună soluţie. Totuşi, pare destul de dificil de găsit o soluţie de mijloc :)

  2. Da… am facut prostia sa urmaresc in aceasta seara meciul cu Hamburg… Identic jocul cu cel de anul trecut: Avem nevoie de 10 ocazii pentru a da un gol si de jumatate de ocazie pentru a primi unul. Mici diferente ar fi: Manuel Neuer ne-a aratat ca in afara de fundasi penibili putem avea si portar penibil (nu vreau sa-l judec insa dupa un singur meci)… Robben groaznic de slab… Muller 0…
    Desi toti vor comenta prestatia lui Neuer eu cred ca totusi trofeul pentru cioata meciului ar trebui sa se duca la nimeni altul decat deja celebrul abonat la aceasta distinctie: Mario Gomez… Nu, inca nu a invatat sa puna stop… Nu, inca nu stie sa dea o pasa dreapta… Da inca rateaza din 2 metri… Fantastic atacant… Un zeu… Bine ca nu jucam meciul cu Dortmund ca iar ne calcau in picioare…

Lasă un răspuns

