Riscul pe care mi l-aș asuma

Football needs the morality tale of Hargreaves finding a club willing to take a measured risk on the strenght of his character. (mai mult → aici)

10 comentarii la “Riscul pe care mi l-aș asuma

  1. Hargreaves a fost un jucator exemplar, ceva in genul lui Salihamidzici, muncea foarte mult, probabil de aici i s-au tras accidentarile, ar merita sa revina la Bayern dupa ce si-a rupt picioarele pentru aceasta echipa. Eu unul sunt pro pentru revenirea lui la echipa.

  2. De Owen mi-a placut cat a fost tanar si poate ar merita o sansa la echipa a 2a a lui Bayern. Brazzo ramane jucatorul meu favorit all-time pt munca depusa asa incat d-abea astept sa inceapa noul sezon ca sa-l urmaresc la Werder :D

  3. Bine ca nu ar merita sa vina cu mine astazi la o miscare…, echipa a 2-a este mult prea buna pentru el, mai ales ca este in divizia a 3-a. Hai mai Vlad…, ca si rezerva este excelent.

  4. Hehe.. Axxter, e un numar limitat de jucatori in prima echipa si nu cred ca ar apuca sa joace meciuri la prima echipa asa incat echipa a 2a i-ar da sansa sa joace destul de des si dupa sa ramana in staful tehnic

    Cat e vorba de jucatori de genul acesta prefer de 10x sa-l vad pe Ze rezerva la prima echipa decat pe Owen

  5. Ze Roberto are totusi 37 de ani, iar Hargreaves ‘doar’ 30, totusi fata de jucatori precum Pranijc sau Tymoschuk cred ca s-ar descurca mai bine. Ti-a placut in tinerete pentru ca doar atunci a jucat, dupa transferul la ManU a iesit de pe ‘scena’.
    Atatea limitari au fost ca in sezonul trecut aveam pe banca de rezerve doar 5 jucatori (la unele meciuri).

  6. Dos Santos, Karimi, Hashemian, Breno etc – ne-am asumat atâtea riscuri din care nu ne-am ales cu nimic, încât ideea de a-i întinde acum o mână lui Hargreaves mi se pare deosebit de tentantă.
    Se spune că ar accepta să fie plătit pe meci, deci financiar nu riscăm mai deloc. În plus, în cazul lui Owen ştim despre ce fotbalist e vorba: când e apt, englezul ară şi mătură mijlocul terenului la greu.
    Mi se face pielea găină şi acum, când îmi amintesc cum alerga ca nebunul în meciurile cu Real din 2001. Rămâne unul dintre ”bavarezii” mei favoriţi.

  7. Pt mine cea mai frumoasa amintire cu hargraves ramane suma incasata: 25 mil. Bani pierduti de manchester.
    Oricum, daca chiar vrem sa il luam, nu ma supar.Va juca cateva meciuri si apoi auf wiedersehen.(In germana owen,nu in engleza…..aaaaa, uitasem, visul lui a fost anglia desi NOI L-AM FACUT OM…..shame).
    Are cine sa-i faca ghetele lui schweini?(cel care a dovedit LOIALITATE).

  8. Din pacate Owen se inscrie pe lista cu Deisler… din care nu a iesit nimic cand erau super promitatori…. dar macar am scos 25 mill pe el… cum zice Dan

Lasă un răspuns

