La vie en rose

Suntem deja campioni și cu o mână pe trofeul Ligii: cam asta am înțeles dintr-un interviu de azi cu Nerlinger, din care redau mai jos un mic fragment (sublinierile îmi aparțin). Mulțumirea managerului îmi dă frisoane.

Bild: Cât de puternic este lotul actual, cu Neuer, Rafinha, Petersen și Usami, în comparație cu cel de anul trecut, când Van Gaal a renunțat la transferuri?

Nerlinger: Am făcut un mare pas înainte. Avem o echipă foarte echilibrată. Nu pot identifica nici un punct slab – și nici măcar nu  ne-am încheiat planurile.

Bild: Când ar trebui să fie gata noul lot, cel mai târziu?

Nerlinger: Nu există nici un motiv să devenim nervoși. Din punct de vedere calitativ, suntem deja foarte bine acoperiți pe toate posturile.

Apropo: fanii lui Tranmere Rovers au anunțat pe twitter, în seara asta, că “scula” lor, extrema Dale Jennings, e ca și transferat la FC Bayern. Pe puștiul de 18 ani, care pentru început va juca cel mai probabil la FCB II, îl puteți vedea în acțiune AICI.

5 comentarii la “La vie en rose

  1. Sper totusi ca monsieur Nerlinger nu se multumeste cu aceste transferuri si o sa ii vedem pe Vidal si Boateng transferati intrucat gaura aceea din mijlocul apararii ramane la fel de mare si ambii jucatori pot sa joace pe postul de fundas central

  2. Asta are fluturasi in cap… Asta nu e nici macar o declaratie de curtoazie… Pai ce, rezolva Neuer ceva?? Ce am luat goluri din cauza lui Butt :) … Etnobotanicele astea vad ca fac ravagii si-n Germania…

Lasă un răspuns

