Alex sau Boateng?

Ziariștii de la Bild, care pretind că le știu pe toate, susțin că l-am contactat deja pe brazilianul Alex de la Chelsea (28 de ani, circa 15 milioane €), văzut ca soluție de rezervă în cazul în care Manchester City nu-și va reduce pretențiile financiare (circa 20 milioane €) pentru cedarea neamțului Jérôme Boateng (22 de ani). Eu îl prefer pe primul, dar tare mi-e că va ieși pe dos. Și mai am o (cvasi)certitudine: oricare dintre ei va veni, va fi singura achiziție pentru postul de fundaș central. Din păcate.

17 comentarii la “Alex sau Boateng?

  1. Alex e fundasul favorit al lui Hiddink. Just a thought…Si fundasul meu favorit de cand i-a scos pe Arsenal in optimi cand juca la PSV-ul lui Hiddink si le-a bagat al doilea gol (decisiv) din lovitura libera campionatul asta. Cu toate astea, Boateng e mai potrivit ptr. Germania zic eu.

  2. Mi-as dori sa ii putem lua pe amandoi, dar stiu ca asa ceva este aproape imposibil. Ma rog, cred ca vom ajunge sa il achizitionam doar pe „George” Boateng pentru vreo 15 milioane.

  3. @Coys
    De ce-ar fi mai potrivit Boateng? Doar pentru că știe limba? Din ce-mi amintesc, am avut mână bună cu fotbaliștii din Brazilia. Doar Breno pare să scurtcircuiteze tradiția.

  4. Din cate stiu, Alex e genul de fundas foarte bun la urcarile in atac insa nu cel mai stralucit la faza defensiva. Un poor’s man Lucio.
    Sincer mie imi place mai mult Boateng intrucat are in primul rand 22 de ani si e si mai versatil.
    Dar intrucat ‘povestea’cu Alex a aparut deja pe BBC, probabil o sa se concretizeze. Cand Beeb-ul ‘intelege’ ca se intampla un transfer, e aproape sigur.

  5. Nu e rau desi m-ar incanta sa-i vedem pe amandoi si poate la anu sau in 2-3 ani si pe Hummels cu Subotic in functie de cand le expira contractele cu BVB

  6. @Vlad – şi eu visez la cuplul celor de la Dortmund !! Apropos de Lucio, e un fundaş care mie unul(cel puţin pentru perioada petrecută la FCB), mi-a plăcut foarte mult.

  7. Sper sa se concretizeze trasferul fundasului de la Chelsea , personal imi place mai mult ca Boateng desii cum zice toata lumea ar fi buni la paket :)

  8. Breno ar merita pastrat, este unul dintre cei mai buni tineri fundasi din lume,dar daca nu ai si coechipieri pe masura, degeaba esti bun doar tu. Cat despre Alex sau Boateng …, nu cred ca sunt valabili pentru Bayern, niciunul, dar pentru ca Bundesliga va avea un regres orice jucator cu nume este binevenit. Abia in anii urmatori se va vedea diferenta intre Bundelsiga si celelalte campionate.

  9. Mă faci să râd. Când a fost bun Breno sezonul trecut? Am început să mă îndoiesc serios de calităţile lui. Ştii cum se zice, valoarea iese la suprafaţă ca uleiul, indiferent de ce se întâmplă în jurul tău. Dacă brazilianul nu va exploda printr-o minune, îmi va rămâne în memorie drept principalul vinovat pentru eşecul de acasă cu Inter.
    Altfel, pe ce te bazezi când spui că Bundesliga va regresa? Ai argumente solide sau e doar un feeling?

  10. De acord cu axxter, abia in anii urmatori de va vedea diferenta intre Bundesliga si celelalte Ligi…abia cand celelalte ligi se vor convinge ca Financial Fair Play nu e chiar o gluma si nu merge cu jumatati de masura. Deocamdata vad ca Chelsea (cu un stadion de 42.000) inca face oferte ptr. jucatori pe care nu si-i poate permite iar Realul are vreo 30 de fotbalisti pe payroll (cu salarii inimaginabile). Iar Barcelona inca viseaza la Fabregas.
    Cred ca am mai zis-o: nici o alta liga nu e mai bine pregatita ptr. FFP decat cea germana. Fact.

  11. Breno este unul dintre cei mai puternici fundasi, dar inca este foarte tanar si joaca pe un post unde se vede fiecare greseala. Muller (care este cam de aceeasi varsta) a gresit o sumedenie de mingi, dar la el nu se observa pentru ca are cine sa recupereze, dar daca Breno a gresit aproape sigur este gol. Postul pe care joaca necesita o maturitate pe care nu o poate castiga neaparat prin numarul de meciuri jucate, dar el are un plasament si un joc bun de cap iar cu timpul sunt sigur ca poate sa i-si remedieze din carente. De exemplu ManU l-a avut in curte pe Pique si sa nu crezi ca l-a dat de bun, iar acuma este unul dintre cei mai buni fundasi din lume.
    Cat despre Bundesliga se pare ca, cel putin anul acesta, nu mai pare un campionat atragator pentru jucatorii din celelalte tari, transferurile, in general, fiind de slaba factura, cel putin pana acum. Pe de alta parte doar echipele uriase mai cumpara din Germania in speta Real Madrid, vezi Sahin (o mare greseala a turcului) sau chiar Altintop (pe langa Khedira si Ozil) si ei chiar se impun la echipele respective. Daca mai pleaca Kagawa si Diego se cam subtiaza vedetele din Bundesliga.
    COYS, exact la Chelsea si Real m-am gandit si eu, dar nici pe Milan sau Inter nu le-as exculde.

Lasă un răspuns

