Robben a fost jucătorul sezonului 2010-2011

După o săptămână de votat aici, cititorii acestui blog au decis: Arjen Robben a fost cel mai bun jucător al lui FC Bayern în sezonul 2010-2011, olandezul apărându-și titlul obținut anul trecut. În spatele lui, însă, au avut loc destule schimbări, după cum puteți constata mai jos.

TOPUL JUCĂTORILOR 2010-2011

  1. Arjen Robben 9,20 [-0,46 / 1]
  2. Mario Gomez 8,92 [+2,87 / 15]
  3. Thomas Müller 8,68 [+0,43 / 5]
  4. Philipp Lahm 8,54 [-0,01 / 4]
  5. Franck Ribéry 8,52 [+0,67 / 7]
  6. Bastian Schweinsteiger 8,04 [-0,53 / 3]
  7. Hans-Jörg Butt 7,16 [-0,84 / 6]
  8. Luiz Gustavo și Thomas Kraft 7,04 [ – / -]
  9. Miroslav Klose 6,41 [+0,01 / 12]
  10. Toni Kroos 6,34 [- / -]
  11. Daniel van Buyten 6,33 [-0,47 / 11]
  12. Anatoli Timoșciuk 6,30 [+0,25 / 15]
  13. Holger Badstuber 6,29 [-1,46 / 8]
  14. Diego Contento 6,08 [-1,07 / 9]
  15. Hamit Altintop 6,04 [-1,06 / 10]
  16. Danijel Pranjic 6,00 [-0,25 / 13]
  17. Breno 5,50 [- / -]
  18. Andreas Ottl 5,47 [- / -]
Între paranteze sunt menționate câștigul sau pierderea înregistrate față de media din topul pe 2009-2010 și locul ocupat atunci. Au contat voturile exprimate până aseară, la ora 24:00.

Câteva observații și comentarii “la cald”:

Greșeală. Habar n-am cum s-a întâmplat, dar pur și simplu am uitat să-l supun la vot și pe Van Bommel, deși olandezul a bifat peste un sfert din meciurile noastre în ultimul sezon. Distractiv e că nici voi n-aţi remarcat eroarea. Oricum, mea culpa!

Surpriză. Am fost convins că pe ultimul loc se va clasa Breno, dar a reușit să mă șocheze Ottl.

Exigență sau indulgență? Media mediilor obținute de jucători anul acesta este 7,04, cu doar 0,49 de puncte inferioară celei de anul trecut (7,53). Din punctul meu de vedere, este o diferență prea mică între două stagiuni complet diferite. De aici se naște întrebarea: am fost prea exigenți în 2010, când ne-a despărțit doar un meci de o triplă istorică, sau prea indulgenți acum, la sfârșitul unui sezon cenușiu? Personal, înclin spre prima variantă.

Călcâiul lui Ahile. Ca și anul trecut, nici un fundaș nu a prins podiumul. Cu excepția lui Lahm, toți apărătorii s-au clasat la “ani-lumină” de primele trei locuri, ceea ce spune multe, dacă mai era cazul, despre capacitatea noastră defensivă.

Inexplicabil. Din cei cinci jucători care au obținut medii mai bune decât anul trecut, cazul lui Klose mi se pare absolut aiuritor, chiar dacă este vorba de un progres microscopic (+0,01). M-am căznit să-mi amintesc un meci mai acătării făcut de Miro, i-am comparat statisticile din cele două sezoane – degeaba! N-am găsit nimic care să-i justifice plusul.

Inspirație. Doar Nastase4Case și Adina (care a ezitat un pic la locul 3) au anticipat ordinea exactă a primilor trei clasați, dintre toți cei care s-au încumetat să dea un pronostic aici.

7 comentarii la “Robben a fost jucătorul sezonului 2010-2011

  1. Poate Gomez ar fi meritat să fie peste Robben, dar Lahm în nici un caz n-a fost mai bun decât Muller. Părerea mea!
    În plus, trebuie să te obişnuieşti cu ideea că n-ai votat doar tu. Topul de mai sus e rezultatul opţiunilor mai multora.
    Personal, îl găsesc ok, în sensul că majoritatea fundaşilor s-a clasat la coadă, cum merita. Singura observaţie cu adevărat importantă mi se pare, repet, diferenţa prea mică dintre media mediilor de anul ăsta şi media mediilor de anul trecut.

Lasă un răspuns

