Paște liniștit și, dacă se poate, fericit

Am văzut doar repriza a doua a meciului de astăzi cu Frankfurt (1:1), dar a fost suficient pentru a-mi da seama că Van Buyten a exagerat. «Dacă am fi jucat și înainte cum am făcut-o acum, am fi fost pe primul loc, cu un avans de 15 puncte», declarase belgianul după victoria cu Leverkusen (5:1).

Pronosticul său avea șanse să se îndeplinească numai dacă Eintracht Frankfurt și celelalte echipe ar fi jucat la fel de prost precum Leverkusen. Victoria din etapa precedentă a fost mincinoasă și ca scor, și ca evoluție, pentru că adversarul pur și simplu s-a sinucis, tactic mai ales.

Astăzi nu am mai beneficiat de greșelile uriașe ale oponenților. Dimpotrivă, am fost sabotați de Gomez: golul marcat din penalty nu șterge cu buretele marea ratare din startul reprizei secunde și nici gafa la fel de importantă din prima parte (am înțeles că a scos o minge de pe linia porții!).

În fine, l-am iertat de atâtea ori pe Mario, încât n-am cum să nu o fac acum, de Paște. A ieșit bine, totuși: datorită golaverajului am revenit pe locul 3, dar săptămâna viitoare ne așteaptă un meci extrem de greu, cu Schalke. Vă doresc Sărbători liniștite și fericite și ne “reauzim” curând. Pe luni!

Update: Dan m-a readus cu picioarele pe pământ, spunându-mi că am rămas pe 4. Mai bine nu mă mai sunai, băi, că mi-ai stricat sărbătorile! :)

14 comentarii la “Paște liniștit și, dacă se poate, fericit

  1. Lasa Cataline… ca intr-o nuna zi o sa ne putem bate de la egal la egal cu echipe de UCL precum H96, Leverkusen sau BVB si o sa invingem giganti ai europei precum Eintracht sau Nurnberg :D hahahah…

    Paste fericit !

  2. Si eu am vazut doar a doua repriza a meciului si mi-a fost suficient ca sa imi iau portia de nervi pt saptamana care vine. Insa acum mai mult ca niciodata e cazul sa uitam si sa’i iertam pe baieti. Paste fericit tuturor!

  3. Un Paste fericit tuturor!
    Cataline, nu a scos Gomez de pe linia portii, ci de la 2 metri :D

    Sarbatorile ni le-au stricat acesti golani platiti regeste(Sunt suparat pe toti RAU D TOT)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Mingea sutata de Lahm s-a dus in piciorul lui Gomez, el n-a avut nici o vina. Azi nu s-a castigat meciul si din cauza greselilor de arbitraj, hent nesanctionat la marginea careului, fault pt joc periculos la marginea careului, cartonase galbene acordate pt proteste la adresa deciziilor eronate ale arbitrului si altele.

  5. Normal că n-a avut nici o vină, doar n-am crezut că a plonjat ca s-o respingă. S-a aflat pe traiectoria unui 1:0 și a ratat alt 1:0. Bașca că l-a mascat pe Butt la golul ălora. Pe de altă parte, o lovitură liberă de la marginea careului nu înseamnă automat gol. Iar chestia că n-am câștigat inclusiv din cauza cartonașelor primite n-am mai auzit-o până acum.

  6. Paradoxal sau nu, Bayern a scazut foarte mult odata cu evoluatia Bundesligi, cred ca sezonul acesta a fost batut de Dumnezeu, din 2 atacuri, echipele adverse marcau 1 gol. Stiam ca aproape fiecare echipa is-i ‘seta’ sezonul in functie de meciurile cu Bayern, dar parca sezonul acesta a fost exagerat. Asa cum a crescut incredibil (Bundesliga), tot asa va intra la apa. Adica common, Hannover sa ii i-a fata lui Bayern in CL.

  7. @Axxter
    Ei, nici chiar așa! Nu scade valoarea campionatului doar pentru că Bayern a făcut un sezon prost. Bundesliga e în urcare de câțiva ani buni și trendul ăsta nu poate fi întrerupt de evoluția mai slabă a unei echipe pe parcursul a 12 luni.

    @Hippy
    M-a dezamăgit total rezultatul și parțial jocul, dar în privința atitudinii n-am ce să le reproșez.

  8. Catalin… tin sa te contrazic… un sezon cu BVB, Lever si H96 in UCL, Bayern si Mainz in Uefa… e de ajuns sa traga Bundesliga in urma cu tot ce a progresat in UCL si Europa League in ultimii 5 ani mai ales ca multi jucatori de la Bayern au declarat deja ca nu sunt de nici un fel interesati de Europa League deci o sa ne elimine rapid ca si pe celalalte 4 echipe germane… asa ca italienii o sa-si recupereze terenul pierdut

  9. În clasamentul coeficienților un sezon prost sau foarte prost în cupele europene nu se simte imediat și poate fi compensat prin evoluții mai bune în următorii ani. Italia nu ne va putea depăși prea curând, chiar dacă scenariul tău ar deveni realitate în sezonul viitor.

  10. Pey… echipele din UCL baute fara sa castige nimic si in Europa League Maintz eliminata fara sa castige si Bayern iesind dupa grupe ca nu au chef de o competitie de mana a 2a… si italienii cu 2-3 echipe in sferturile ligii… s-ar putea sa fie calificat ca o catastrofa… Nu cred ca BVB si H96 sunt echipe de UCL precum Mainz nu e echipa de EL…

    la Maitz o sa fie un exod mare de jucatori la vara… cam cum cred ca BVB o sa-l dea pe Sahin la Real si poate inca un jucator de baza la vara pe altundeva… iar H96 nu are lotul necesar ca sa iasa din grupele UCL decat daca nimereste cea mai slaba grupa si prinde locul de EL iar BVB cred ca o sa joace mai prost in UCL decat au facut-o sezonul asta de EL si o sa fie eliminati din grupe.. poate o sa treaca in EL

Lasă un răspuns

