Primul plâns înlocuiește ultima înjurătură

UPDATE 3. Astăzi a devenit oficial: Jupp Heynckes ne va antrena din vară până în 2013.

UPDATE 2. “În principiu, ambele părţi sunt interesate. În următoarele zile vor avea loc discuţii şi cred că rezultatul acestora va fi unul pozitiv” – Uli Hoeness, astăzi, despre şansele sosirii lui Jupp Heynckes la FC Bayern.

UPDATE. Jupp Heynckes a anunţat, astăzi, că se va despărţi de Leverkusen la sfârşitul sezonului, dar nu s-a grăbit să mărturisească că va sosi la München din vară. Dimpotrivă, a ţinut să infirme că au existat negocieri cu FC Bayern. Cu toate acestea, sunt convins că viitoarea lui destinaţie suntem noi.

Pe Jupp Heynckes îl mai despart de banca tehnică a lui FC Bayern 54 de zile, câte au mai rămas până la sfârșitul campionatului, și o confirmare oficială. Potrivit Süddeutsche Zeitung, nu este exclus ca această condiție să fie îndeplinită astăzi, când șefii clubului ar urma să anunțe că urmașul lui Van Gaal în următorii doi ani va fi actualul antrenor al lui Leverkusen.

Trecând peste faptul că soluția aleasă mi se pare okay, neamțul și olandezul bântuie la extremitățile memoriei mele microbistice. Mai exact: primele mele lacrimi de suporter, despre care am mai scris AICI, se leagă inclusiv de numele lui Heynckes (bonus: video-ul de mai sus), iar cea mai recentă înjurătură ca fan, făcută publică AICI, are o legătură strânsă cu Van Gaal. Ca totul să pară și mai ciudat, ambele meciuri s-au disputat în Liga Campionilor și – culmea culmilor! – calificarea am pierdut-o de fiecare dată pe final, din cauza unor greșeli defensive de începători.

34 comentarii la “Primul plâns înlocuiește ultima înjurătură

  1. deci e oficiala treaba.. ne-am transferat antrenot?… nu e rau…

    mai ramane sa vedem si niste transferuri serioase: portar, macar un fundas central daca nu 2, fundas stanga, atacant si un mijlocas de banda ca sa compenseze pt cand se accidenteaza robbery

    si inca ceva… la vara sper sa spunem un rand de adios pt: Kraft, Breno, van Buyten, Contento, Altintop, Ottl, Pranjic, Tymo, Klose… oricat as vrea sa fie si Gomez pe lista asta nu o sa se intample prea curand

  2. Cred că este o greşeală mare apariţia lui Kraft pe lista asta. Părerea mea. E un tânăr de viitor şi merită o şansă pe care singur şi-a câştigat-o.

  3. Ovidius… si eu cred ca merita o sansa pustiul… dar el e cel care a zis ca daca vine Neuer el pleaca… asa ca intre Neuer si Kraft il prefer pe Neuer.

  4. o echipa serioasa intotdeauna mizeza pe stabilitate ori stabilitate inseamna antrenor stabil,jucatori de calitate si o administrare corecta
    la noi,desi se vreau multe,putine se obtin,din ce cauza,greu de spus dar cred ca in acest moment chiar avem nevoie de schimbari;chiar daca nu cred ca heynckes e antrenorul perfect simt ca ne poate scoate din aceasta criza iar cu citiva jucatori buni,in special in compartimentul defensiv poate face o echipa redutabila,asa ca daca e adevarat timpul le va arata pe toate

  5. problema numarul 1 e as nu se zgarceasca iar Uli cu bugetul si sa transfere niste oameni cu nume care sa insemne ceva pe posturile respective…
    inafara de Neuer care cred ca deja a semnat pt la vara… sa vedem un fundas dreapta bun, gen Srna, un fundas central ca Hummels, un mijlocas versatil ca Arturo Vidal care cred ca s-ar descurca mult mai bine decat Altintop si Pranjic… si vreu sa-l vad inapoi pe Mehmet Ekici… asa am avea parte de un lot mai tanar si mult mai motivat… si vreau vechiul 4-4-2 :P

    Neuer
    Srna-Hummels-Badstuber-Lahm
    Robben-Schweini-Kroos/Vidal-Ribery
    Muller-Gomez

  6. @Vlad
    Cred că ți-ai dat seama, între timp, că nu e nimic oficial (încă) în privința sosirii lui Heynckes. Altfel: îl prefer pe Kraft lui Neuer (decizie luată cu inima); de acord în ceea ce-l privește pe Altintop (e primul pe care l-aș vrea plecat); bănuiesc că aia cu Raul e o glumă; pata pe Ekici cum ți s-a pus?

    @Dan
    He he, ai dat apă la șoareci când eu abia învățam ce-i ăla fotbal.

    @Liviu
    Și cine ar fi antrenorul perfect?

  7. Ekici cred ca o sa fie o rezerva mai buna decat altintop si pranjic sau ottl.. si are vro 8 sau 9 pase de gol pana acum…. cu Raul eram serios… vad ca e in forma fizica buna… si Gomez e un dezastru pe roti :)

  8. @Catalin
    sunt convins ca neuer e peste kraft la toate capitolele,mai ales daca are in fata o linie defensiva buna si organizata,ca la nationala
    antrenorul perfect,fara nici o eschiva,cred ca e mourinho,multi spun ca nu s-ar potrivi germaniei dar pe unde a fost s-a adaptat

  9. Primul meu meci in care am fost in pragul unei crize de nervi, a fost cel din finala CL cu ManU, in care am pierdut cu 2-1. NU uit nici astazi momentele respective, am crezut ca innebunesc, nu cred ca o sa mai traiesc asa ceva, (tin minte si acum fata lui Matthaus, cand vedea ce se intampla). Fotbalul nu imi mai ofera senzatiile pe care le aveam atunci, investitile astronomice facute de anumite echipe imi strica cheful de fotbal, in nicun caz nu va mai reveni fotbalul unde a fost candva.

  10. cind ma gindesc ca primul meci pe care l-am vazut cu bayern a fost in ’82, impotriva Craiovei, parca nu imi vine a crede ca la anul fac 30 de ani de cind patimesc pentru echipa asta :)
    meciul cu porto tin minte ca l-am ascultat la radio, la un post portughez, chiar, si stiu cum muream de ciuda cind racneau aia ca a dat gol Madjer. dupa aia, cind am vazut si golul…. jale!!! tin minte ca era vorba, la un moment dat, sa il ia chiar la Bayern si eram profun indignat :) noroc ca a picat transferul ;)

  11. Dimitar Berbatov suna bine… Nu prea s-a adaptat la United dar e un atacant complet… Are niste executii de-ti trebuie dictionar explicativ de tehnicitate ca sa le intelegi… Eu cred in el… Cu Heynckes nu vreau sa ma pronunt, astept sa-l vad mai intai… Intre Kraft si Neuer cu sinceritate va spun nu stiu ce sa aleg… Mie Kraft mi se pare un Neuer mai tanar… Sincer nu as arunca 25 de milioane cand am un portar de viitor in ograda… Mai bine folosim acesti bani pe alte posturi pe care stam MULT MULT MULT mai rau…
    La capitolul dorinte de mos craciun: Breno, Tymo, Van Buyten, Altintop, Pranjic OUT
    Hummels, inca un fundas central (Vidic… desi nu-l vom lua), un fundas stanga (Bastos ar fi favoritul meu personal pentru acest post)…
    Nu cred ca ne mai trebuie inchizator, ii avem pe Kroos si Schweini (primul mai in fata al doilea mai retras)… In plus este si Gustavo care pare a avea potential foarte mare pe post de mijlocas central (se vede ca asta e la baza… se descurca si central… dar se chinuie acolo… nu e locul lui)…

  12. de multe ori imi pun intrebarea de ce avem atit de multi mijlocasi si atit de putini fundasi,chiar daca e jucator bun gustavo cred ca de 14 milioane ne cumparam un fundas central de calitate,sau chiar daca brazilianul joaca kroos nu mai joaca

  13. cit despre neuer si kraft,primul e inzecit mai bun,parca aveam o parere mai buna despre kraft dar dupa meciul cu inter,cind nu a scos nici o minge chiar nu vreau sa-l mai vad la un club de talia lui bayern

  14. Daca tot s-au intalnit mai marii de la Bayern cu Jupp … o sa-mi postez si eu lista de dorinte pt transfer pt Mos Craciun Nerlinger

    IN: Neuer, Coentrao, Subotic, Vidal, Shaqiri, Cavani
    OUT: Kraft, Breno, van Buyten, Contento, Altintop, Ottl, Pranjic, Tymo, Klose

    Neuer
    Coentrao-Subotic-Badstuber-Lahm
    Muller-Schweini-Vidal-Ribery
    Olic-Cavani

  15. Hahaha… Robben e un jucator fantastic.. dar dupa articolele citite prin Bild acum ca Bayern are sanse sa nu fie la anu in CL si el e dispus sa plece la Milan la van Bommel… plus numarul mare de accidentari… nu m-ar deranja sa pelce pe 25-30 de mill care sa fie investite cum trebuie in reconstruirea echipei.. mai ales ca de banii aia, de ex.. i-am putea plati polita lu Mourinho.. si am transfera cel mai tare antrenor ontra unui jucator mai mult accidentat

  16. Cert e ca Bayern iar nu o sa iaba sanse la CL daca la vara nu vedem transferati 4-5 jucatori cu adevarat valorosi nu experimente ca Braafheid sau Pranjic: 1 portar, 3 fundasi, 1 mijlocas, 1 atacant

  17. ce Mourinho visezi ma ? nu are ce cauta la FCBayern

    van Gaal va fi antrenorul lui Bayern pana in vara .

    Kraft > Neuer dupa preferintele mele .

    Hummels si Subotic ar fi doua transferuri extraordinare pt noi insa sunt cam greu de realizat daca nu chiar imposibil .

    Pranjic , Altintop , Tymo , Ottl , Van Buyten si Breno mi-as dori sa plece de la club .

  18. Hippy… nu pot decat sa sper ca e un semn… Jupp Heynckes vine pt 2 ani la Bayern iar Mourinho mai are fix 2 ani de contract cu Realul :D

    .. in rest astept ca vara asta sa vedem o echipa curatata de mediocritati si imbunatatita cu niste jucatori de un nivel mult peste ce avem acum

    Hummels nu mai are sanse sa revinac a a semnat o prelungire de contract dar poate il luam pe Subotic sau altul mai bun decat el

  19. Un pic off topic dar cei din Bild asa vad primul 11 al lui Jupp Heynckes la Bayern dupa transferurile din vara:

    Neuer
    Lahm – Boateng – Badstuber – Coentrao
    Robben – Schweini – Vidal – Ribery
    Muller – Gomez

    Nu stiu cum o sa se descurce Boateng dar m-as bucura sa-i vad pe Neuer, Coentrao si Vidal in primul 11

  20. Din pacate asa e… desi dupa Coentrao la Vidal tin cel mai mult pt ca joaca bine la mijloc si poate sa joace la fel de bine si pe banda sau fundas de banda la nevoie… dar cred in spusele sefului de la Leverkusen ca Jupp nu o sa ia nici un jucator cu el

Lasă un răspuns

