Ce pereche de stoperi e cea mai puțin șchioapă?

Dacă ne luăm după Kicker, Van Gaal ar putea titulariza în premieră, la Freiburg, perechea de fundași centrali Timoșciuk – Luiz Gustavo. Ar fi a zecea pereche de stoperi aliniată la startul meciurilor din acest sezon, în care apărătorii, mai ales cei de pe centru, ne-au mâncat zilele, nopțile și trofeele. Din păcate, până la sfârșitul sezonului trebuie să ne descurcăm cu ei, așa că vă invit să votați perechea de fundași centrali care vă inspiră cea mai de încredere (dacă mă pot exprima astfel) și pe care ați folosi-o în cele 8 etape rămase din Bundesliga. În paranteze este trecut numărul de meciuri jucate împreună de cei doi.

8 comentarii la “Ce pereche de stoperi e cea mai puțin șchioapă?

  1. doamne catalin deja nu mai am rabdare sa se incheie sezonul,sa ne apucam si noi de o curatenie generala incepind de la antrenor pina la praful de pe banca de rezerve
    acuma daca daca e sa fiu serios avem nevoie de cel putin 2 fundasi centrali si unul de banda dreapta,ca saracul lahm nu mai are odihna,breno desi mi-e mila de dinsul trebuie sa se intoarca inapoi in brazilia ca nu face fata,badstuber desi e tinar si poate de perspectiva cred ca ar trebui imprumutat la vre-o echipa gen hoffenheim sau nurenberg ca de altfel ne ardem si la anul in cl,cred ca de van buyten mai avem nevoie iar tymoschyuk si luiz gustavo trebuie sa joace pe pozitiile lor normale,adica ca inchizatori ca din experimente nu iese performanta
    in fine,cred ca subotic,hummels,kjaer ar fi o solutie pentru apararea noastra,si o eventuala revenire a lui lucio n-ar fi rea

  2. Eu am mizat pe Van Buyten-Luis Gustavo pt ca s’au completat destul de bine la meciul de saptamana trecuta. Luis Gustavo e ok iar Daniel Van Buyten, desi usor de depasit, imi inspira mai multa incredere decat ceilalti.

  3. @Liviu
    Kjaer? Am mai spus-o, nu mi se pare o soluție la nivelul nostru. Subotic? Bun. Hummels? Bun al naibii, numai că tocmai și-a prelungit sau își va prelungi contractul cu BVB. Lucio? Doar gratis, la vârsta lui.

    @Adina
    Marele plus al perechii tale preferate e că n-a luat gol. Marele minus: a jucat un singur meci, deci nu poți știi dacă performanța cu HSV a fost întâmplare sau știință.

  4. Voi vota pentru Luiz Gustavo – Badstuber. Van Buyten este lent şi e bun doar pentru Bundesliga, Breno mi-se pare că nu se poate adapta la ceea ce vrea în apărarea lu Bayern, Timoşciuk greşeşte atunci când ai mai mare nevoie să nu facă aşa ceva. Dacă e să-i comentez şi pe cei pe care i-am votat, Luiz Gustavo cred că momentan nu a reuşit să se integreze destul, dar cu ceva muncă, cred că va reuşi să confirme. Badstuber dacă îmi este permisă o părere personală, este un jucător bun, dar cred că i s-au cam urcat „fumurile” la cap, şi va fi un jucător pe care să pui bază, când va fi adus cu picioarele pe pământ. Dacă tot aţi adus vorba, Lucio este un jucător care mie mi-a plăcut mult. Subotic şi Hummels sunt foarte buni, tineri şi de viitor, dar cred că sunt prea legaţi de galben-negri … dar cine ştie.

  5. continui sa cred ca badstuber nu are fata de bayern,daca joaca pe banda stinga face doar faza defensiva iar daca joaca ca fundas central greseste foarte mult,este depasit si la viteza dar pierde si multe dueluri aeriene

Lasă un răspuns

