Un regret sincer şi o neplăcută constatare

În primul rând, simt nevoia să-i cer scuze lui Ionuţ pentru cuvintele birjăreşti adresate pe twitter la puţin timp după meciul de marţi. Este un tip pe care îl apreciez, care frecventa acest blog, care nu m-a deranjat cu nimic, niciodată, a cărui unică “vină” a fost că s-a aflat de partea învingătorilor şi a cărui bucurie absolut normală n-am putut-o accepta cu fair-play. Scuze şi celorlaţi suporteri ai lui Inter care au comentat în limitele bunului-simţ pe acest blog, în ciuda titlului jignitor al articolului precedent.

În al doilea rând, ziua de ieri a adunat cele mai multe vizualizări din istoria acestui blog (737), vechiul record picând după aproape doi ani (730). Întâmplător sau mai degrabă nu, în ambele cazuri a fost vorba de un eşec: primul a fost dureros prin proporţiile scorului, al doilea a fost la fel de dureros prin modul în care s-a produs. Coincidenţa respectivă mă îmbie să constat că ne strângem la necaz ca muştele la… ştiţi voi ce. O dovadă în plus, dacă mai era nevoie, că înfrângerile, şi nu mă refer doar cele sportive, fascinează mai mult decât reuşitele. Argument final: marile noastre bucurii din sezonul trecut, de exemplu calificarea senzaţională de la Manchester sau câştigarea campionatului, n-au fost nici pe departe la fel de comentate sau de vizualizate precum cele două eşecuri deja amintite.

6 comentarii la “Un regret sincer şi o neplăcută constatare

  1. C’mooon, suntem bărbaţi, nu călugăriţe! :D

    Poate că şi eu prea m-am exteriorizat, uitând că pe Twitter nu sunt doar interişti şi unii n-au chef să mă vadă pe mine cum mă dau în stambă.

    Ai greşit timpul, nu frecventa, ci frecventează. M-am abţinut să comentez pentru a nu pune şi mai mult paie pe foc şi încă mă abţin, pentru că văd că unii încă suferă. Ceea ce e normal până la urmă, probabil şi eu aş fi reacţionat la fel.

  2. A fi bărbat prespune și să-ți accepți înfrângerea cu demnitate în fața altuia, mai ales când acel ”altul” ți-a dovedit respect, la rândul lui. Eventual te faci nevăzut, dar în nici un caz nu ieși în evidență țipător, așa cum am făcut-o eu. La două zile după ”faptă”, rămân la impresia că am greșit.

  3. Ionut te ard pe rug !

    cu siguranta meciul de marti seara ne-a lasat un gust amar , a lasat urme cel putin pt mine .
    recunosc ca cele mai dureroase au fost telefoanele si mesajele primite dupa meci de la diferiti prieteni care se bucura mult mai mult la insuccesele lui FCBayern decat o fac eu la succesele lor .

  4. Ionut, si eu imi cer scuze pentru cuvintele jignitoare la adresa lui Inter, tocmai pentru ca tu ai fost fair-play si in plus, nu voi (de la suporteri pana la echipa) ci noi suntem de vina ca am pierdut …

Lasă un răspuns

