Următoarea campioană a Germaniei a învins viitoarea campioană a Europei. Mare scofală!

Am presimţit că ne vom împiedica de Dortmund, dovadă X-ul postat la concursul de pronosticuri. A ieşit chiar mai nasol decât atât (1:3), dar nu-i bai, deoarece campionatului îi pusesem cruce de mult. Eşecul mă lasă rece, dar nu şi jocul câtorva bavarezi.

Mă refer în primul rând la Schweinsteiger, din a cărui greşeală mare la mijlocul terenului s-a născut primul gol al viitorilor regi din Bundesliga. Bastian mi s-a părut în scădere de formă şi la Milano, unde a dat destule pase aiurea. Să aminteasc şi duelul aerian pierdut în faţa lui Hummels, la golul 3? Badstuber e alt fotbalist aflat în criză, fiind prea uşor depăşit în duelurile individuale. Ce să mai zic de Ribéry, care înoată pe teren? Între forma demonstrată în primul sezon la München şi cea de astăzi s-au interpus anii-lumină.

Victoria Borussiei nu-i o catastrofă. Titlul era pierdut de etape bune, dar şanse la un loc pe podium mai avem destule. Îngrijorătoare sunt greşelile făcute de unul sau de altul în perspectiva returului cu Inter şi cu viitorii opozanţi europeni. Italienii nu vor avea nevoie de atâtea cadouri pentru a ne supăra. Din punctul ăsta de vedere, mai bine că am comis-o astăzi, chiar dacă am ratat o nouă şansă de a lega trei victorii consecutive în Bundesliga. Reveniţi-vă, băieţi, ce dracu’! Avem de câştigat o Ligă!

17 comentarii la “Următoarea campioană a Germaniei a învins viitoarea campioană a Europei. Mare scofală!

  1. @Alex
    Colecţia de vedete la care te referi a bătut-o pe Inter în deplasare, acum câteva zile. De ce să nu acceptăm că şi alţii (Dortmund, de data asta) pot avea momentele (anii) lor de glorie?

    @Gorjanu
    Vezi că-ţi cade în cap drobul de sare de pe sobă! Una-i Bundesliga, alta-i Liga. E posibil să se întâmple şi cum spui tu, dar de ce să pun răul înainte, după 1-0 pe Meazza?

  2. Am pierdut campionatul dar asta stiam de mult! Ceea ce e mult mai important este ca Bayern e an de an acolo si de aceea o iubim. Dortmund are un an bun si doar atat! Asa cum Stuttgart, Wolsburg sat Hertha (si ma rezum doar la ultimii ani) au fost varza dupa un an bun si au ratat in CL prevad un chix imens al lui Dortmund in viiitorul sezon (cel putin in CL)_ Bayern are calitatea de a fi mereu in varf si de aici eticheta de mare echipa. Este cel putin consolarea ca poti spera pana in primavara tarzie ca vom castiga cel putin un trofeu si vei incepe vara cu gandul ca suntem cea mai buna echipa din lume… De aceea sunt (suntem) suporteri si … (se stie doar!) FC Bayern Munchen este cea mai buna echipa din lume!

  3. :) Lasa prima mansa… eu ma refer la meciurile de sezonul acesta inclusiv din campionat si grupele UCL… si la cum se prezinta echipa e de ajuns sa pierdem ca la Roma si dupa un 2-3 nu mai conteaza cat am castigat in tur… si nu am zis nimic de faptu ca echipa e la fel de varza ca de obicei cand suntem supusi la un pressing mai agresiv

  4. din ceea ce vad voi nu sunteti prea marcati de ceea ce s-a intamplat aseara.. eu unul am ramas fara cuvinte .

    am urmarit inca o umilinta live , ne-a subclasat Dortmund la toate capitolele

    mai mult de locul 2 in Bundesliga si sferturile Champions League nu vom obtine acest sezon .

    van Gaal a gresit-o grav , trebuie sa plateasca pt ignoranta lui .

  5. aseara am reusit un lucru extraordinar la un joc online (fid) , am ajuns in finala Champions League dar nu am putut sa ma bucur..

    dupa meci pe iRC #fcbayern au intrat cei de la BVB si au inceput sa faca misto si sa arunce cuvinte .. bineinteles ca si-au luat kick .

  6. cred ca cei din dortmund merita titlul anul asta fara nici o indoiala,e baiat destept klopp,spre deosebire de van gaal nu se complica cu jocul ala de pase deja plictisitor dar din doua faze inchide jocul,iar am pierdut din cauza unor greseli stupide,continui sa cred ca badstuber nu are fata de bayern iar schweini trece printr-o perioada proasta,nu merita criticat,putem acuza si oboseala din meciul cu inter dar oricum ramine acel orgoliu bavarez ranit
    poate exagerez dar cred ca dortmund are cel mai bun cuplu de fundasi centrali din europa,raminem cu regretul ca l-am dat pe hummels dar pina la urma asta e,nu poti da timpul inapoi

  7. Imi pare rau sa o spun dar nu cred ca sezonul asta nu o sa ne ajute nici tot norocul din lume… avem un antrenor care in cele mai bune momente e mediuocru asa ca echipa se comporta ca antrenorul… penibil.. cred ca asta o sa fie cap-coada un sezon plin de umilinte

Lasă un răspuns

