Mulţi dintre voi or fi făcut infarct aseară

Altfel, mi-e greu să explic tăcerea care s-a lăsat pe blog după finalul nebuniei de pe Meazza. Sau preferaţi să comentaţi doar la supărare? Până (şi dacă) veţi fi resuscitaţi, pun eu două întrebări: cine mai pretinde că Mario Gomez nu-i în stare să înscrie în meciuri, vezi Doamne, importante? Şi cine mai are nevoie de Neuer după paradele kahniene marca Kraft?

14 comentarii la “Mulţi dintre voi or fi făcut infarct aseară

  1. Salutare tuturor! Si sa ne fie de bine :)
    Despre Gomez ma abtin, ca a dat golul asta… Desi, sincer, eu nici la Football Manager nu-l mai folosesc, asa de tare ma enereveaza :) Cit despre Kraft, atit am de zis: am primit mai multe sms-uri in timpul meciului, de la mai multi amici. Cel mai tare a fost Petru, din Chisinau, care a zis despre el: „Kraft e ca vamesii vostri, nu scapa nimic” :D (banuiesc ca vorbea de vamesii de la Vama Veche, singurii de lauda pina una, alta)
    Bravo Van Gaal, bravo Bayern!

  2. Superb! E tot ceea ce mi-am dorit. Pe lângă bucuria rezultatului, mă bucur enorm că nu m-am înşelat în privinţa lui Kraft, care oricât am lăuda echipa, să recunoaştem că el a fost „il cappo del tutti cappi”, a dat încredere întregii echipe. Mi-se pare un mare câştig, eu nefiind nicicum un susţinător fervent al lui Neuer(care mi-se pare gafeur de meserie). Cât despre Mario, cred că începe să semene tot mai mult cu Pipo Inzaghi. Foarte şters mi s-a părut Ribery, am impresia că nu îşi mai găseşte nici locul nici forma care l-a consacrat. Altfel, eu zic să ne bucurăm pentru o victorie mare, făcut de o echipă care niciun moment nu s-a gândit ca la o revanşă. Aştept sâmbătă dortmundul.

  3. ireprosabil Kraft . inca de la Roma am postat ca avem un portar mare .

    de Gomez ce sa mai spun , a omorat meciul cu ratarile lui insa a marcat cum numai el poate.. m-am saturat si eu sa-l mai bag in seama .

  4. @Ovidius
    Ribery mi s-a părut şi mie o umbră. Cu excepţia capului ăla în bară, a fost mai util în apărare decât în atac.

    @Hippy
    Iartă-ne pre noi, necredincioşii, dar hai să fim serioşi: fără seara magică prinsă de Kraft, luam măcar unul.

  5. Ribery tot incerca sa dribleze dar pierdea mingea. Ce m-a surprins la el a fost ca venea mai mereu sa ajute fundasul stanga, Pranjic respectiv Badstuber. Gustavo cred ca e la cel mai bun meci al sau de cand a venit la Bayern, Robben a fost f altruist, nu s-a mai calicit asa cum face de obicei iar Kraft, desi are niste reflexe ciudate, a aparat magistral.

  6. un meci foarte frumos,poate cel mai frumos din prima faza a optimilor,avem o certitudine pe viitor cu kraft in poarta,a facut un meci excelent,gustavo s-a descurcat bine,pot sa spun ca avut si putin curaj cu acele suturi dar mai are de lucrat la constructie unde schweini e peste,poate nu s-a remarcat prea mult dar breno a facut un meci bun,fata de badstuber care nu prea pare sigur,e prea usor depasit si faulteaza cam des,robben e totusi peste ribery,si la viteza si la tehnica, iar gomez si-a facut datoria si a marcat,chiar cobora mult sa recupereze mingea si sunt bucuros ca am dat gol in ultimul minut,ca sa le fie suferinta si mai mare macaronarilor astia nesuferiti:D

  7. Si eu cred ca a fost cel mai bun meci din optimi. Si mai cred ca la fel cum a castigat Bayern, ar fi putut castiga si Inter. Kraft a fost senzational si recunosc faptul ca ma asteptam la oricine altcineva in afara de Gomez sa ne dea gol.

    Felicitari! Dar sper sa va chinuim serios in retur :D

  8. A fost in mod CLAR cel mai bun meci din optimi (si surprinderea mea este ca s-a ridicat Inter la acest nivel)… Kraft a fost omul meciului… Gustavo si-a justificat pentru prima data suma de transfer… Lui Gomez ii iert sutul ala peste stadion pentru ca a respins 90 la suta din mingile centrate in careu pe faza fixa (la un moment dat chiar ma gandeam ca ar fi mai bun fundas, ca tot avem probleme acolo) si pentru ca a stiut unde sa stea (sa nu aud ca a avut bulan ca erau 4 jucatori ai lui Inter in careu si Gomez si la el a ajuns mingea)… Robben a jucat bine, Ribery a jucat mediocru (poate unii considera ca a jucat prost deoarece asteptarile de la el sunt foarte mari), Schweini bunisor, Muller cam mult pe jos dar s-a zbatut, Tymoschuk bun, Breno bun, Pranjic (bun pe atac varza in aparare), Badstuber ca fundas central mediocru ca fundas stanga (bun pe aparare, 0 in atac), Lahm bun (ca de obicei). Victoria e meritata desi au fost ocazii si de partea Interului…

  9. cred ca e timpul sa avem o aparare stabila,din fundasi nu din inchizatori,poate ar trebui sa-i dam o sansa lui van buyten caci cu badstuber in centru e jale cu echipe ca barca,breno parca a jucat bine aseara dar am ceva indoieli ca poate juca bine constant

  10. Cred ca pot sa spun ca de la meciul cu Dortmund vom avea un nou fundas stanga, adica un vechi fundas stanga, si anume Badstuber, iar Breno ii va lua locul in centru. Pana sa ajunga Kraft un nume cert pentru poarta lui Bayern trebuie sa curga multa apa pe Dunare. Intr-adevar a facut un meci mare la Milano dar sa il vedem deja certitudine, ajungem prea departe, nu de alta dar am trecut deja prin experiente asemanatoare, si nu ma refer doar la ‘Riesling’.

  11. @Axxter
    Ai dreptate în privinţa lui Kraft. Tot ce susţin este că puştiul a demonstrat suficiente calităţi pentru a pretinde să i se acorde mai mult credit şi să nu se mai vorbească atât de mult despre Neuer.

    @Hippy
    Ultima ta afirmaţie conţine o doză considerabilă de superioritate superficială. Chiar şi în scădere de formă faţă de sezonul trecut, Inter este campioana Europei şi nimeni nu se poate considera calificat înainte de a-i înfrunta.

Lasă un răspuns

