Din fericire, marcăm. Problema este: câte luăm?

Privind meciul de astăzi (4:0) m-am surprins imaginându-mi că în locul jucătorilor lui Hoffenheim erau cei ai lui Inter. Am admirat iureşul nostru ofensiv şi m-am temut din cauza debilităţii defensive. Startul perfect al partidei m-a scutit de emoţii ulterioare, însă n-am reuşit să scap de impresia că un adversar de alt calibru ne-ar fi marcat măcar un gol. În perspectiva confruntării de pe Meazza am o certitudine şi o dilemă. De dat – vom da / de luat – vom lua. Ce mă frâmântă-i altceva. Cum va fi această fracţie: subunitară, echiunitară sau supraunitară?

8 comentarii la “Din fericire, marcăm. Problema este: câte luăm?

  1. Dortmund a facut egal si nu se poate sa nu ma irite urmatoarea intrebare, sau mai precis raspunsul la ea… I: „Unde eram fara gafa lui Schweini si tampenia de la Koln?” R: „La 8 puncte in spatele Borussiei”

  2. Iar dacă Borussia n-o dădea de două ori în bară cu Schalke, eram la 11 puncte. Gândurile astea nu-și prea au rostul. Mai important decât evitarea gafelor comise la Wolfsburg și la Koln era să avem toți jucătorii apți în tur, cum i-a avut Dortmund. În cazul ăsta, chiar că altfel stăteau lucrurile.

  3. Eu zic ca meciul de aseara a fost unul bun,determinare am avut,robben genial,in aparare fara greseli dar totusi cred ca adevaratul potential il vedem in momentele dificile,in partide cu miza gen inter sau partide din deplasare din BL

  4. nu am vazut meciul dar nu ma agit prea tare la gandul unui 4-0… am avut 4-2 la Freiburg urmat de 3-3 cu Gladbach… 3-0 la Nürnberg urmat de 1-1 cu Leverkusen… 4-1 cu Eintracht urmat de bataia luat de la Shalke cu 2-0… 5-3 cu VfB urmat de 1-1 cu Wolfsburg… 3-1 cu Werder urmat de infrangerea 2-3 cu Koln…. in CL a fost 4-0 la cluj urmat de infrangerea 3-2 cu Roma ….. nimic din toate astea nu anunta ca urmeaza multe victorii consecutive.. ba chiar nici macar 3 victorii consecutive in campionat

    @ Catalin – nu conteaza ce face BVB… vezi etapa trecuta… Bayern se bate singura !

  5. nu stiu ce e in capul conducerii,se pare ca in vara vor sa-l aduca pe montolivo desi in zona mediana avem jucatori cam pentru vreo 2 echipe,chiar nu inteleg cum sa-l aduci pe gustavo care abia de are vre-o 2 actiuni pe flanc iar ca inchizator e un 0 barat si sa nu intaresti apararea care sufera la modul cel mai direct,pai cu tymo si badstuber nu iei liga campionilor,am uneori impresia ca-si bat joc constient de echipa asta toti incepin de la hoeness si terminind cu van gaal,poate meciul cu inter va mai sterge imaginea patata a echipei desi nu sint sigur de victorie

Lasă un comentariu