Îmi venea să mă împușc sau, mai bine, să-i împușc

2:3 la Köln: eram ca un copil căruia i se luase jucăria (foto: Steve McCurry)

Ca să încep concluzionând: după rahatul de la Köln, unde am făcut praf un avantaj de două goluri într-o repriză, au apărut fisuri în scutul argumentelor cu ajutorul cărora încercam să-l apăr pe Van Gaal de criticile lui Vlad și ale altora.

Nu a fost prima dată când am avut pe teren 4 mijlocași defensivi (Schweinsteiger, Timoșciuk, Luiz Gustavo și Ottl), din care doar ultimul a jucat pe postul lui.

Luiz Gustavo, un închizător, a fost fundaș stânga, iar Pranjic, un fundaș / mijlocaș stânga, a fost închizător.

Breno, pe care Van Gaal l-a lăudat nu demult pentru calitățile de stoper, are mai puțin credit pe respectivul post decât închizătorul Timoșciuk.

Nu-i contest lui Van Gaal calitățile de inventator și descoperitor de talente, dar încep să cred că merge prea departe cu distribuirea jucătorilor pe alte posturi decât cele familiare. Din câte îmi amintesc, nu l-a folosit niciodată pe Kluivert ca mijlocaș sau pe Xavi ca fundaș.

14 ani au trecut de la precedenta înfrângere suferită după ce avusesem 2:0 la pauză în campionat: 2:4 la Leverkusen în 1997. Sezonul ăsta am comis-o pentru a doua oară, dacă socotim și eșecul de la Roma. 

Alex are dreptate când deplânge moleșirea genei de luptători care nu cedau niciodată, oricât de nasol arăta tabela.

Am bifat deja a 5-a înfrângere în Bundesliga, cu una mai mult decât în tot sezonul precedent.

S-a dovedit încă o dată, dacă mai era nevoie, că e dificil să câștigăm cu Rensing pe teren (haz de necaz).

Cei din Dortmund nu trebuie să se teamă de noi. Pot pierde când doresc, pentru că și noi vom pierde. (Thomas Müller, resemnat definitiv) 

20 comentarii la “Îmi venea să mă împușc sau, mai bine, să-i împușc

  1. van gaal, luis van gaal… antrenorul 000

    Nu stiu daca Klopp se poate adapta la Bayern dupa cat de repede a fost eliminat din Europa cu BVB, dar mai degraba as miza pe Murinho sau Hitzfeld la vara… desi nici unul din ei nu o sa vina la un Bayern care nu prinde loc de CL

  2. @ Catalin – nu te impusca si nu-i impusca prietene…. clubul merita pasiunea, fotbalul ne aduce de multe ori bucurii dar oamenii de acolo care produc dezastrul de zilele astea nu merita nici 2 bani si cu atat mai putin timpul nostru :)

  3. sunt prea enervat ca sa fiu obiectiv fata de van gaal
    Insa am o alta intrebare: Hoeness e chiar nebun?Sammer din vara? Pai ala nu a facut nimic ca antrenor. A innebunit lumea, fraticule!

    PS: Vlade, daca vine Mourinho jur ca ies in strada si incep sa cant de nebun

  4. @ dan – Sammer a luat campionatul cu BVB in 2002, an in care i-a dus si pana in finala cupei Uefa unde a pierdut in fata celor de la Feyenoord…. din pacate Sammer nu are o carte de vizita care sa-l recomande pt ce vrea Bayern adica castigarea CL

  5. Scutul doar s-a fisurat, nu s-a făcut praf… Încă îi acord credit lui Van Gaal, pentru că nu pot trece cu vederea lucrurile bune care ni s-au întâmplat cu el pe bancă.

    @Nastase4Case
    Sunt tentat să gândesc ca tine, însă există un ”dar”. Când ni se întâmplă să pierdem puncte după același scenariu de enșpe mii de ori într-un sezon, încep să cred că vina cea mare îi aparține antrenorului, care nu reușește să-i țină treji pe jucători 90 de minute.

  6. Sezonul acesta Bayern si-a vandut/retrogradat pe banca/accidentat o buna parte din axul central care a dus echipa in finala UCL. Butt, Demichelis, Van Bommel, Olic, Klose. Plus absentele lui Ribery si Robben. Sunt 7 piese care nu joaca 100% la voi. Poate ca aici s-a facut diferenta. Nu stiu cat de clar am fost, dar sigur prindeti voi ideea.

  7. cred ca cel mai bine pentru adevaratii fani a lui bayern ar fi sa recurga la calm,inca nu e totul pierdut insa avem probleme vechi pe care nici antrenorul,nici conducerea pare ca le ignora.inainte de toate apararea cu exceptia lui lahm e una mediocra,badstuber ramine a fi un jucator bun,dar nu mai mult,dias gustavo sincer cred ca e un jucator slabut care se descurca cel mai bine cu pasa in urma,la mijloc ar trebui sa avem un cuplu de inchizatori stabil,cu schweinsteiger in rol principal,cit despre ribery am impresia ca se cam stinge

  8. @Marius Francisc
    Explicație plauzibilă în general, dar nu și pentru justificarea înfrângerii de la Koln, unde am avut 2:0 fără axul central amintit. Sfinte Sisoie, am avut 2:0 degeaba în fața unei echipe care se chinuie să nu retrogradeze!

    @Liviu
    Ai dreptate când spui că nu e totul pierdut. Dacă nu m-ar fi apucat dracii ieri, poate scriam mai calm, astăzi sau mâine, despre meciul ăsta. Am de mult timp aceeași impresie despre Ribery, dar pe Badstuber îl văd mai bun decât îl vezi tu.

  9. incep sa cred ca van gaal nu e un antrenor pentru o echipa germana,parca fotbalul total pe care vrea sa-l puna in practica pune in umbra disciplina si mentalitatea germana,plus ca e si putin extravagant si pe alocuri obraznic,cind cu conducerea nu gaseste limba comuna cind fosti jucatori il critica si dau exemple oribile…

  10. @ Catalin – van Gaal ne-a dus in finala UCL anul trecut dar asta a fost acum un an….. si de atunci au trecut 21 de etape din sezonul actual…. Bayern este pe 5 si nu a reusit sa castige mai mult de 2 meciuri la rand iar palmaresul de 26 de goluri luate in Bundesliga, 6 in CL si 4 in cupa nu arata decat imaginea unei echipe slabe si lipsa de rezultate a antrenorului…. asa incat cu mine si-a pierdut tot creditul olandezul

  11. Cata, Arsenal a avut 4-0. Si l-or fi sapat pe Wenger? Noi am luat 5 la Cagliari, echipa care incaseaza 3 de la o formatie pe care noi am distrus-o tehnic, tactic si fizic la ea acasa. Fuck it, this is football! Asta trebuie sa spuneti si voi. The best is yet to come – Ronaldo :)

    Adina se cam grabeste cu Van Gaal. Rabdare!

  12. @ Marius – un meciu aiurea se intampla oricui.. dar Bayern e praf de la inceputul sezonului si nu reuseste macar sa castige 3 meciuri la rand si e la 15 puncte de leader…. asta e definitia unei echipe de mijlocul clasamentului nu de castigatoare CL si castigatoare a campionatului

  13. Orice om are in sine capacitatea de a construi un palat, dar poate cu o singura greseala sa-l darame. Van Gaal a facut bine, iar acum face rau, pe viitor poate face iar bine clubului. Trebuie judecata munca sa per ansamblu, nu doar ce a reusit sezonul acesta. Am avut si eu o problema cu Ranieri, dar Cata m-a facut sa vad altfel lucrurile. Trebuie sa asteptam finalul de campionat pentru a ne forma o parere cat mai aproape de adevar. Acum se intampla lucruri, nu se trag concluzii. Ca la un puzzle. Van Gaal si Ranieri incearca sa-l construiasca. Sa vedem cat de repede sau cat de bine le va iesi constructia.

  14. Probelma mare cu finalul campionatului e ca atat timp cat continua in directia asta indiferent de ce antrenor vine la vara nu o sa avem jucatori de top care sa vina la un Bayern care nu prinde nici Europa League si cu atat mai putin CL

  15. O sa prindeti UCL, fotbalul n-o sa fie asa de dur cu voi. E suficient ca Hannover sa faca 3-4 meciuri slabe si voi sa va faceti treaba linistiti.

    Oricum, BL este un campionat nebun, niciodata nu poti prezice ce se intampla pana la capat intr-o etapa.

  16. m-am abtinut de la alte comentarii pana acum .
    imi doresc mai mult ca oricand ca van Gaal sa fie demis .
    am ajuns la concluzia ca van Gaal e platit sa-si bata joc de mine .
    am urmarit toate meciurile lui Bayern din acest sezon iar in meciul de sambata cel mai mult m-au deranjat acele primplanuri cu van Gaal .

  17. Mie mi se pare ca ar cam fi momentul ca van Gaal sa ne paraseasca, nu zic ca nu o fi un antrenor bun si valoros, dar nu pentru noi acum. Imi pare rau, eram increzator cand a venit si am fost fericit, acum insa imi doresc sa plece.

Lasă un răspuns

