De ce și-o fi dat pantalonii jos Van Gaal?

Luca Toni a readus în actualitate un gest comis cu peste un an în urmă de Van Gaal, cel care l-a și dezvăluit presei la câteva luni după: olandezul și-a dat pantalonii jos în fața echipei! Noutatea o reprezintă motivul pentru care antrenorul a făcut asta, deoarece varianta italianului este sensibil diferită de cea a făptașului. Colac peste pupăză, a apărut și a treia ipoteză, popularizată pe twitter de ziaristul Raphael Hongistein. Care vi se pare mai plauzibilă?

13 comentarii la “De ce și-o fi dat pantalonii jos Van Gaal?

  1. Dupa parerea mea ar mai fi niste variante privind gestul lui Van Gaal:
    a) ca sa il sperie pe Toni
    b) ca sa le demonstreze jucatorilor ca nu a fost in vara in concediu la mare datorita faptului ca a trebuit sa stea sa lucreze pentru ei
    c) ca sa le arate o amintire din armata

  2. hehe… foarte haios momentul dar lucrurile sunt un pic diferite… cred ca van Gaal vrea sa arate ca e fan Adrian Nastase si le-a zis sa-i numere ouale :D .. deci Toni a avut dreptate

  3. @Gandalf, Marius Francisc
    Aveți și ceva argumente care să vă susțină părerea? Oricât m-aș chinui, nu-mi dau seama de ce este atât de clar că Toni spune adevărul, iar Van Gaal minte.

    @Liviu
    Trădător e exagerat spus. Luca a vrut să plătească o poliță, nimic mai mult.

    @Nastase4Case, Vlad
    Nici una din variantele propuse de voi n-o depășește la capitolul amuzament pe cea a ziaristului.

  4. Faza asta ar merge la fix pentru un titlu de mare angajament in presa sportiva romaneasca. „Toni a vazut ouale lui Van Gaal! Il vrei la Steaua?” cu varianta de rezerva (in caz ca pleaca Lacatus): „Van Gaal si-a aratat ouale! Il vrei la Steaua?”

  5. Am sa incerc sa adaug si eu o varianta, fara sa incerc sa fiu neaparat amuzant. A facut-o pentru ca nu e prea intreg la cap, lucru dovedit si de anumite reactii pe care le-a avut de-a lungul timpului. Cum ar fi la finala Ligii din 95, celebra sa saritura ca a unui karatist :)

    Altfel, inclin sa cred si eu in varianta lui Toni, pentru ca il vad in stare pe Van Gaal de asa ceva. Stiu ca nu e un argument, ci doar o parere personala.

  6. Iată ce au declarat cei doi:

    VAN GAAL: ”Am vrut să le arăt cât se poate de clar că nu fac schimbări pentru orgoliul meu, ci pentru echipă. Eu fac totul pentru echipă și mă folosesc de orice mijloace pentru a-mi întări spusele, chiar și de asemenea gesturi”.

    TONI: ”Antrenorul a vrut să ne arate cât se poate de clar că el poate schimba orice jucător, indiferent de nume, deoarece are ouă. Pentru a demonstra asta, și-a dat pantalonii jos. Totuși, n-am apucat să văd foarte mult, pentru că nu stăteam în primul rând”.

    Trei observații acum, pe baza cărora înclin să-i dau dreptate mai degrabă antrenorului, decât fotbalistului:

    1) Nu este nici un secret că relația dintre Toni și Van Gaal a scârțâit.
    2) Van Gaal a fost primul care a dezvăluit presei întâmplarea; a făcut-o pentru că a vrut și pentru că, probabil, nu avea nimic de ascuns.
    3) Se știe că Toni era corigent la limba germană, nereușind să o învețe niciodată cum trebuie. Așa cum nu a văzut toată faza, la fel de bine putea să nu înțeleagă exact vorbele antrenorului.

  7. @ Catalin – eu il cred pe Toni datorita comportamentul lui van Gaal in general…. si nu am nici cea mai vaga idee ce a fost pt ca nu am fost de fatza… dar de dragul statisticii indiferent ca Toni a inteles germana sau nu… cred ca a inteles limbajul corpului care in conversatii e mai mult de 70% din mesaj

  8. Din punctul meu de vedere, van gaal are un stol de pasari (bolnave de aviara) la cap.
    Are merite ca antrenor, insa ca om pare a fi corigent.
    El este conducatorul echipei(grupul de jucatori, nu clubul)
    Pentru a fi un bun conducator trebuie sa fii bun administrator(in acest caz antrenor, tactician etc…)-sa zicem ca este ; si un bun lider(aici trebuie sa castigi loialitatea”soldatilor” tai-sa moara pt tine pe teren)-gestul dovedeste ca nu este deoarece nu stie sa castige respectul jucatorilor. Terapia gesturilor soc nu duce nicaieri, din contra
    Din punctul meu de vedere, trebuia demis in secunda 2.

  9. @Catalin, mie mi se pare aiurea ca un antrenor ca sa arate ca face schimbari doar pt echipa isi arata ouale. Ar fi trebuit sa-si arate capul pt ca acolo se iau deciziile si acolo se gaseste ratiunea.
    Gestul lui ar fi ceva de genul „fac ce vrea muschii mei !” iar muschii lui, se pare ca sunt pozitionati in alta parte

Lasă un răspuns

