Plictisiți-mă, vă rog!

Presupunând că mâine după-amiază, în jurul orei 17:15, va trebui să mă dezlipesc din fața calculatorului pentru cel puțin 60 de minute, mi-aș dori s-o fac ușor. Fără păreri de rău, fără trageri de timp, fără ocheade aruncate spre ecran. Convins că am văzut ce era mai important de văzut, să închid stream-ul cu lejeritatea oferită de sentimentul că sunt deja învingător.

După atâtea meciuri privite cu sufletul la gură mi-e poftă și de unul liniștit. Ceva speranțe sunt: Kaiserslautern nu mai are forma din debutul sezonului și vine la München fără Lakic, principalul om de gol. Problema e că și Wolfsburg ne-a încurcat în absența golgheterului Dzeko… Mai mult decât indisponibilitățile adversarilor va conta ce vom face sau nu vom face noi. Vom evita greșelile mari din apărare? Vom reuși, măcar o dată, să răsturnăm raportul enervant ocazii rarisime / goluri marcate? Parc-au trecut ani de când n-am mai avut impresia că numărul de goluri înscrise îl depășește pe cel al ocaziilor mari și foarte mari create.

Dacă Badstuber și Breno vor rămâne treji până la final, dacă Schweinsteiger nu se va mai apuca să sădeacă floricele în careul nostru, dacă Gomez își va aminti că-l are concurent pe Klose și dacă Robben nu va rătăci, în alergare, cheia porții lui Kaiserslautern, sunt șanse mari să mi se îndeplinească dorința. Vreau să avem 3:0 la pauză, vreau – de-ar fi să plec de la pc – să mă pot minți ușor: “Lasă, bă, că oricum te plictiseai în repriza a doua!”.

Pronostic: FC Bayern – Kaiserslautern 3:0 (Robben 2, Gomez)

22 comentarii la “Plictisiți-mă, vă rog!

  1. cred ca nu vom avea cine stie ce mari probleme miine,oricum juca cu kaiserslautern nu cu mu,avem nevoie de un joc cit mai sigur in aparare ca cuplul breno-badsuber sa capete cit mai multa incredere,in rest,poate va fi seara lui gomez cu un hattrick sau un poker

  2. @Liviu
    Teoria ca teoria, dar în sezonul ăsta ne-a omorât practica atât de des, încât îmi vine să suflu și-n iaurt. Îți reamintesc că și acum 17 etape tot cu Lautern am jucat, nu cu United.

    @Vlad
    Se putea și mai rău, adică să mizezi pe o înfrângere.

    @Axxter
    Argumentul suprem pentru o victorie, cel cu banii :).

  3. @Catalin, nu stiu daca era o intrebare, dar sunt unele meciuri in care si daca jucam in 8 oameni castigam, iar acesta este unul dintre acele meciuri. Iar despre bani, consider ca sunt bani investiti cu cap.

  4. @ Catalin – se putea si mai rau dar nu neaparat cu infrangere… in ultima vreme au mers de multe ori lucrurile spre mai rau .. de ex etapa trecuta cu accidentarea lui Ribery si egal… daca etapa asta se repeta povestea si se accidenteaza Robben egalul nu mai e atat de imposibil

Lasă un răspuns

