Rămânem cu mâna goală anul ăsta?

11 comentarii la “Rămânem cu mâna goală anul ăsta?

  1. Cred ca daca ne elimina Inter din UCL, cineva din Cupa si Bayern termina Bundesliga pe 6… am avea parte de un sezon incredibil la anul cu doar Bundesliga pe cap… mai ales ca astept cu nerabdare sa vad un sezon de cupe europene in care germania ramane fara echipe mai repede decat romania cu BVB, H96 in UCL si Mainz, leverkusen si Freiburg in Europa League

    ca fapt divers.. cred ca luam cupa si nu prindem loc de UCL in Bundesliga

  2. @Luciano
    Anul trecut, cu doi stoperi mai slabi decât actualii, am jucat finala, aplicând principiul brazilian ”un gol mai mult decât adversarul”. De ce n-am reuși și de data asta?

    @Vlad
    Eu sunt mai sigur că prindem loc de Ligă decât că luăm cupa.

  3. Nu putem spune ca Breno e mai bun decit Micho sau Van Buyten,ba chiar la marcajul jucatorilor ramine mult in urma insa am sperante in ceea ce priveste evolutia lui badstuber,cea mai buna solutie insa ar fi sa-l luam pe subotic de la Dortmund care e mult peste oricare fundas al nostru.Oricum Inter ne baga vre-o doua boabe,insa ne calificam

  4. Ei, uite că eu am tupeul să afirm că Breno e mai bun la marcaj decât cei doi, care au fost praf din toate punctele de vedere în ultimele luni.
    Altfel, hotărăște-te cu ce nume vrei să comentezi pe blog, pentru a nu mai fi nevoit să-ți dau accept la fiecare comentariu.

Lasă un răspuns

