Previzibilul deces al știrii «Ottl la Dinamo?»

În mod normal, aș fi tratat cu dezinteresul meritat știrea Gazetei Sporturilor, potrivit căreia sunt șanse ca Andreas Ottl să fie împrumutat la Dinamo. M-a pus pe gânduri, însă, faptul că articolul era susținut de declarația “șefilor roș-albilor” și a antrenorului Ioan Andone. În consecință, ieri m-am pus pe verificat și iată ce-am aflat.

Pentru început l-am sunat pe Roman Grill, impresarul lui Ottl, care a făcut următoarea declarație:

Nu este nimic adevărat din ce mi-ați relatat. Andreas Ottl nu vine la București, pentru că va juca în retur pentru FC Bayern.

Știind că impresarii nu spun întotdeauna adevărul, i-am trimis un mail și lui Patrick Strasser, ziarist sportiv la cotidianul münchenez Abendzeitung, unul din cei mai apreciați specialiști din presa germană când vine vorba de FC Bayern și autorul unei biografii a lui Uli Hoeness.

Am auzit încă de săptămâna trecută acest zvon. Totuși, nimeni din presa germană, și mai ales din cea din München, nu l-a luat în serios. Ottl la Dinamo? Nu pot să cred așa ceva. Ottl mai are șase luni de contract, ceea ce înseamnă că un împrumut nu ar intra în discuție, pentru că în vară ar rămâne fără angajament și nu cred că Bayern i-l va prelungi anticipat.

Ce am înțeles eu din răspunsul lui Strasser? Că un fotbalist aflat în situația lui Ottl, chit că nu-i vreo sculă, nu va veni într-un campionat modest ca al nostru, la o echipă ca Dinamo, cu forță financiară precară și absentă din cupele europene. De ce? Pentru că nu există condiții să-ți îmbunătățești jocul, dar există, în schimb, riscul de a deveni “invizibil” pentru clubul de baștină și pentru alți pretedenți importanți din Occident, ceea ce duce, automat, la scăderea cotei și, implicit, a salariilor pe care le vei încasa în viitor.

La capătul acestui demers jurnalistic :) imperfect, o logică de bun-simț mă obligă să trag o concluzie care – dacă va surprinde pe cineva – îi va suprinde pe ziariștii GSP și pe cei de la Dinamo:

Ottl nu vine la Dinamo, pentru simplul fapt că nu-și permite.

Răspunsul primit de la Patrick Strasser în cazul «Ottl la Dinamo?»
Un comentariu la “Previzibilul deces al știrii «Ottl la Dinamo?»

  1. De fiecare data cand aud ceva si e mentionata ca sursa presa romana si Bayern de cealalta parte sau alte luburi germane nivelul de credibilitate pe care-l atribui articolului se duce la 0.1%

    Nu sunt un fan al lui Ottl dar si asa slab e un jucator peste campionatul intern.

Lasă un răspuns

