12 comentarii la “Curiozitatea lui Hopo

  1. Din 17 meciuri Bayern a castigan 8, a facut 5 egaluri si a pierdut 4 meciuri intr-un sezon dezamagitor…. dar 50% nimereala arata exact flunctuatia incredibila sau lipsa de forma a echipei :D

  2. Eu încerc să fiu cât mai obiectiv posibil când e vorba de pronosticuri pe meciurile echipei favorite, dar nu mă pot detaşa complet de faptul că sunt suporter. Oricum, asta nu are nici o legătură cu faptul că FC Bayern s-a împiedicat de formaţii precum Kaiserslautern, Koln sau Gladbach. Cred că, oricât de fanatic ai fi, nu poti pronostica la fel de multe victorii dacă ai ţine cu una din cele trei echipe amintite.

  3. Pingback: Tweets that mention Curiozitatea lui Hopo « FC Bayern pe româneşte -- Topsy.com

  4. @Adina, Vlad
    Off-topic: Altintop a dat goluri asemănătoare şi pentru noi (două exemple: cu Anderlecht în Cupa UEFA, şi cu St. Pauli parcă, sezonul ăsta). Altfel, şi eu votasem pentru golul lui Robben.

    On-topic: mă surprinde că tema propusă de Hopo nu v-a stârnit îndeajuns de mult interesul, încât să vă daţi cu părerea la obiect.

  5. @Catalin, Vlad
    Din ceea ce am observat eu majoritatea lumii da ca pronostic victoria lui FC Bayern in fiecare meci. Eu personal am dat un X – parca la meciul cu Hamburg – cu inima strinsa si mi-a iesit. Surprize au fost cu Mainz, Kaiserslautern si Schalke dar cu Dormund simteam ca vom pierde si totusi am „dat” victoria lui Bayern pentru ca sunt suporter si am sperat…
    La fel a fost la meciurile lui Dortmund – toata lumea spera macar citeva X-uri dar n-a fost sa fie. Apropo, cred ca meciul Leverkusen – Dormund va decide titlul intre Dormund si Bayern (pe Leverkusen nu o vad un pericol, sunt niste looseri…)

  6. @ hopo – daca bayern merge ceas in retur… nu m-ar mira sa-i vedem pe cei de la BVB pierzand meciuri cu Shalke, HSV, leverkusen si cu noi.. deci 12 puncte.. plus cateva egaluri… nu e nimic decis.. dar asta presupune ca bayern isi castiga meciurile

  7. Cred ca totusi Catalin are dreptate – chiar daca esti un fan al unei alte echipe si participi la concurs, oricum ai juca pe Bayern contra unor echipe ca Gladbach sau Koln. Cand pariezi pe Bayern contra lui BVB sau HSV si esti suporter, atunci este mai probabil sa alegi cu sufletul decat cu logica…si uite ca au iesit multe din aceste alegeri…dar daca Bayern se impiedica de Koln, atunci toti se frig…nu mai conteaza cu cine tii, oricum toti vor alege Bayern. Nu cred ca statistica este lamuritoare pt discutia propusa.

Lasă un comentariu