La Mulți Ani și fie-i gura aurită lui Ștefan!

În privința pasiunii noastre comune, prima parte a urării pe care ne-a făcut-o Ștefan în Ajunul Crăciunului din 2009 s-a îndeplinit. Sper să-i iasă și partea a doua, pentru că 2011 nu poate fi mai bun decât 2010 decât în cazul câștigării Ligii Campionilor. Până atunci, însă, vă doresc un Revelion reușit și vă anunț că următorul post pe blog va apărea luni, 3 ianuarie. La Mulți Ani!

12 comentarii la “La Mulți Ani și fie-i gura aurită lui Ștefan!

  1. Un an nou exagerat de bun pentru toti, si exact cum spune Mihaela, un gand bun si pentru Bayern la trecerea dintre ani. Sa ne avem ca frati si ‘surori’ pentru anul nou.

  2. Cu mare întârziere(şi cu scuzele de rigoare) LA MULŢI ANI tuturor, un an nou mai bun, cu multe împliniri, sănătate şi tot ce vă doriţi alături de cei dragi şi apropiaţi!

  3. La Multi Ani Tuturor… Sa aveti un an macar de 10 ori mai bun decat acesta… Imi pare rau ca n-am lasat prea multe mesaje pe blog si ca m-am retras din concursul de pronosticuri dar timpul nu prea mi-e prieten…
    Pentru Bayern… Imi doresc sa castigam Liga Campionilor, Cupa si Campionatul (ca in fiecare an)…
    Si ca sa termin intr-o nota (semi)amuzanta cel mai frumos cadou l-am primit la incheierea sezonului, cand am aflat ca pleaca Demichelis :)

  4. Offtopic: Pe site-ul lui Bayern se precizeaza ca Demichelis a parasit echipa prin transfer definitiv (ura!!!) si nu prin imprumut cu optiune de cumparare, cum se specula in presa spaniola. Suma de transfer nu a fost facuta publica :)

Lasă un răspuns

