Cea mai frumoasă amintire din 2010

În anul în care ai noştri au câştigat eventul şi au jucat finala Ligii, în acelaşi an în care mi-am văzut favoriţii de două ori pe viu, la München şi la Cluj, ei bine – cea mai frumoasă amintire datează din seara zilei de 30 martie. De atunci şi până astăzi nu am mai simţit aşa ceva. Să uit prea curând drumul din bar spre casă cu taxiul în care radioul cânta parcă numai pentru mine «Brothers in Arms» e imposibil. Cu nasul lipit de geam, am fost cel mai fericit călător nocturn din lume. Mersi, Dane!

8 comentarii la “Cea mai frumoasă amintire din 2010

  1. Si eu iti multumesc, Cataline! Am suferit impreuna, am sperat…si apoi…golul lui Olic…acel moment in care toata lumea(intreg barul) a vazut cum este sa fii beat de fericire.

  2. Cea mai frumoasa amintire pentru mine a fost meciul cu Sampdoria. Am pierdut atunci totul: titlul si speranta… Atunci m-am simtit „cel mai fan” dintre fani! Ma uitam la Cassano cum se bucura pe ascuns si-mi aminteam cat il iubea Totti!

Lasă un răspuns

