Dincolo de Stuttgard sunt sferturile

Deși m-am temut mai mult decât era cazul înaintea meciului de duminică, n-am să susțin că revederea de mâine seară cu VfB Stuttgart (21:30, Dolce Sport și Sport 1) va fi la fel de ușoară. Greu de crezut că se va repeta circul de acum trei zile, cu numeroase greșeli de-a dreptul grotești de ambele părți.

Față de confruntarea din campionat, în cupă nu-l vom avea la dispoziție pe Altintop (accidentat), dar va reveni Schweinsteiger, ceea ce reprezintă un atu suplimentar în fața șvabilor, la care poate reintra Marica. Una peste alta e vorba de aceeași scenă, pe care aceiași actori vor intepreta o piesă diferită ca desfășurare, dar indentică într-un final.

Pronostic: VfB Stuttgart – FC Bayern 1:2 (Gomez, Klose)

10 comentarii la “Dincolo de Stuttgard sunt sferturile

  1. am vrut sa zic din nou 3-5, dar n-a fost sa fie =)))
    ce mi-a placut la meciul asta e ca desi adversarul s-a zbatut de fiecare data i-am pus capac:)
    o alta concluzie e ca in contractul lui gomez are trebui sa fie scris tripla la fiecare meci cu vfb la cat am dat pe el =)))

    ps: se pare ca si klose stie sa dea mai mult un gol pe meci! da, e o afirmatie cu ricoseu …hihihi

  2. Mda, am nimerit-o și de data asta ca nuca-n perete cu predicția mea. Hippy a avut parte de un meci pe cinste! În altă ordine de idei, s-a tras deja țintarul sferturilor, care se vor juca pe 26 ianuarie, după cum urmează:

    * Schalke 04 – Offenbach/Nurnberg
    * Cottbus – Hoffenheim
    * Aachen – FC Bayern
    * Duisburg – Koblenz/Kaiserslautern

  3. intradevar , am avut parte de un meci frumos in ciuda frigului .
    a fost o excursie frumoasa desi cam obositoare .
    nu am reusit sa dorm prea mult , prima bere am savurat-o in Munchen iar la Stuttgart mi-am facut de cap . am gustat si eu din carnatii lui Hoeness .
    ce pot sa zic , a fost frumos , se pare ca atat eu (VfB Stuttgart) cat si Catalin (Werder Bremen) am purtat noroc , cineva se ofera sa continuie traditia (Aachen) ?
    am condus nonstop din Germania , acum sunt la Bistrita de ceva vreme .. urmeaza sa trag un pui de somn dupa care ma indrept spre Vatra Dornei (acolo imi petrec Craciunul) .
    cand voi ajunge acasa (Iasi) o sa postez cateva poze/impresii .

    Sarbatori Fericite !

  4. Poate mergem împreună la Londra. Trimite-mi pozele și impresiile pe mail (bayromfan@yahoo.com) și le urc eu pe blog. Ai stat în galerie sau separat? Cârnații lui Hoeness ți-au plăcut? Bănuiesc că la Aachen băieții se pot descurca și singuri, nu au neapărat nevoie de prezența unuia dintre noi acolo.

Lasă un răspuns

