Prea domnișoare?

188 de faulturi a comis FC Bayern în turul campionatului, număr care ne plasează pe ultimul loc în clasamentul cu pricina. Borussia Dortmund, liderul Bundesligii, a comis cu 76 de faulturi mai mult decât noi. Asta apropo de ce-am discutat recent cu Vlad, care era dezamăgit că prea-i tratăm cu mănuși pe adversari, mai ales atunci când pierdem mingea.

2 comentarii la “Prea domnișoare?

  1. Raman la aceiasi parere.. puteam sa facem chiar mai putine faulturi si cu o eficienta mult mai mare daca erau facute tactic. Adica, in jumatatea adversarului ba chiar in apropierea careului inainte sa inceapa contra si sa vina gramada peste fundasii nostri dezastruosi asa incat jucatorii bavarezi sa aiba o gramada de timp sa se aseze in teren.

  2. Aceeasi problema o am si eu cu ai mei. Inter este echipa care a facut cele mai putine faulturi in Liga Campionilor, in conditiile in care a intalnit echipe din tari in care fotbalul fizic este apreciat. Nu spune nimeni sa vedem picioare rupte pe teren, dar nici sa lucram cu manusi :)

    Partea buna din aceste statistici este ca, in optimile Ligii, am putea avea parte de doua meciuri cuminti :D

Lasă un răspuns

