Superbul gol pe care nu l-am primit

Priviţi-l şi minunaţi-vă! Pe 9 aprilie 1983, în meciul FC Bayern – Borussia Mönchengladbach (3:1), Hans-Günter Bruns, mijlocaşul oaspeţilor, i-a transformat pe ai noştri în jaloane, dar nu s-a putut bucura la finalul acţiunii demne de Maradona sau Messi.

A fost una dintre cele mai incredibile acţiuni pe care le ştiu. Puţin mai devreme nimerisem transversala cu un şut de la distanţă, după care a urmat faza asta, desemnată ulterior «Cel mai frumos gol care nu a fost al anului». În prima clipă nu mi-a venit să cred. Pentru mine mingea era ca şi intrată în poartă, după ce lovise bara din stânga şi se ducea spre cea din dreapta. Cum de n-a fost gol, nu-mi pot explica nici astăzi. Eram stors complet după crosul ăla. Alergasem peste 80 sau 90 de metri. Începusem acţiunea din apropierea porţii noastre şi, când am ajuns în careul advers, am fost extrem de încântat că am mai avut putere să trimit un şut bine plasat. (Hans-Günter Bruns)

Eroul fazei de mai sus avea să marcheze, totuşi, dar abia în minutul 90, la scorul de 3:0 pentru noi. Mult prea palidă consolare, însă.

P.S. – Acest post ar fi existat mai târziu sau, poate, niciodată, fără o vizită pe anglofil.ro, care m-a făcut suficient de curios să dau o raită şi pe footballspotter.com.
3 comentarii la “Superbul gol pe care nu l-am primit

  1. „Bavarezul” care apare în stop-cadrul de început, este celebrul danez Soeren Lerby un fel de Schweini al anilor ’80, leat cu Alan Simonnsen, Michael Laudrup(dacă se permite o mică precizare din partea unuia care ţine cu FCB din 1978 !)

Lasă un răspuns

