Muci

Mark van Bommel s-a remarcat doar prin două faulturi dure și prin acest gest (foto: Rune4)

Eșecul cu Schalke 04 se poate explica și prin ghinion (noi – bară la 0:0, ei – 2 goluri cu ajutorul barelor), dar ar fi prea simplu să dăm vina doar pe soartă. Ribéry a fost ca și inexistent, apărarea a clacat iar la prima ocazie mai acătării a adversarilor, dar mai slab decât toți a jucat Gomez, care a fost muci, ratând două ocazii absolut monumentale.

32 comentarii la “Muci

  1. Gata mi-a ajuns… L-am tot sustinut pe Gomez, am spus ca inca am incredere in el dar am ajuns la fundul sacului… Nu vreau sa-l mai vad la Bayern… Sa se duca sanatos unde vrea el… N-am mai vazut in viata mea un varf la acest nivel sa nu fie in stare sa se controleze in fata portii s-o dea usor pe langa portar… O da ca bezmeticu in tribune… Mai bine jucam cu Van Buyten atacant… Tot aia e… Sper sa nu mai aud de el… Goluri cu ultimele clasate din 5 incercari si cu cfr cluj poate sa dea si Breno…

  2. Daca asa arata un atacant de 30 mil atunci fotbalul nu mai e ce era..
    Cat ghinion trebuie sa aiba echipa asta?….au jucat o prima repriza chiar buna…cred si eu ca nu ar trebui sa mai intre la pauza.

  3. Nu mai conteaza cine ce a spus, ce a facut sau ce a ratat. Pana la urma ceea ce conteaza e ca Bayern a pierdut 3 puncte foarte foarte importante in seara asta si acum sunt si eu convinsa ca nu mai au nicio sansa la titlu.
    E adevarat ca Gomez a ratat doua ocazii dar pana la urma de esec este vinovata toata echipa in frunte cu antrenorul. Dar ceea ce este cel mai trist in viziunea mea e faptul ca iar au reusit sa piarda dupa o prima repriza jucata bine…pacat.

  4. @Alex
    Hannover, Frankfurt și Leverkusen erau mai bine clasate decât Schalke la vremea meciului direct cu noi. Altfel, recunosc că Mario Gomez este exasperant de multe ori.

    @Mihaela
    Ba contează al dracului de tare, mai ales cine a ratat. În fruntea topului vinovaților eu îl pun pe Gomez, nu pe Van Gaal.

    @Gorjanu
    Excelent rezumat al meciului de aseară și al multor altora, în general.

  5. Salut!

    Ati observat ca Roma si Bayern au aceeasi linie de clasament? Priviti aici!

    Roma 15 – 6v, 5e, 4i 20-20 23p
    Bayern 15 – 6v, 5e, 4i 23-17 23p

    Ambele sunt pe locul 7 in campionat.

  6. Ha,ha! Noi(adica Roma) de-abia depasim faza grupelor si tu vorbesti de finala celei mai tari comeptii de pe planeta? E totusi buna poanta! Tare imi e teama pentru ca simt cum locul 3 care aduce un loc in UCL ne scapa printre degete. Voi nu va faceti griji, Bayern castiga si 6 puncte intr-o etapa daca vrea. Are cu ce :)

  7. @Catalin, comentariul a fost facut la cald… Dar ideile mi le mentin si le repet acum intr-o forma mai ingrijita… Mario Gomez joaca bine doar daca echipa joaca bine, momente in care oricine poate inscrie… Felul in care a dat in acea minge in repriza secunda singur cu portarul nu face cinste unui fundas d-apoi unui „varf”… Singura lui calitate (in acest moment) pare lovitura de cap unde il depaseste veteranul klose… Nu munceste deloc, cum o face Olic care si daca joaca prost e util… Suntem o echipa clar in primele 10 din lume… Si avem in acest moment un atacant pe care nu-l putem compara nici macar cu varfurile ultimelor clasate…
    Voi l-ati vazut pe Gekas? Aruncat de Leverkusen, omul ala tine o echipa de unul singur… Cat e de calm in fata portii… Nu il compar pe Gomez cu Eto’o ca ne apucam de plans… Dar!? Numiti-mi un plus a lui Gomez in fata lui Gekas…
    P.S. Nu fac lobby pentru Gekas, nu are ce cauta la Bayern… Dar? Chiar nu mai exista atacanti?
    P.S. 2 Nu uitati ca am fost un sustinator al lui Gomez dar chiar nu mai inteleg ce s-a intamplat cu el… Poate este bun numai la o echipa mediocra (cum e Stuttgart) unde toata lumea joaca pentru el…

  8. P.S. 3 Mi-e frica sa nu ne luam o teapa si mai urata cu Dzeko asa ca va rog nu mi-l prezentati ca pe o solutie (am vazut penalty-ul batut cu werder si ghiciti la cine m-am gandit imediat: da ati ghicit, Gomez)

  9. @Marius Francisc
    De ce să nu ajungeţi în finală? Oricum, după ce v-am lăsat să ne bateţi pe Olimpico, sper că veţi avea bunul-simţ să ne întoarceţi favorul la Londra.

    @Alex
    Ai dreptate, Gomez nu e genul de jucător care să tragă echipa după el: joacă bine doar dacă şi ceilalţi o fac. În schimb, eu cred că Miro Klose e mult mai bun decât Mario la jocul aerian.
    Şi mai interesantă este părerea ta referitoare la Dzeko. Vlad, de exemplu, e ”mort” după el, şi recunosc că şi mie îmi place. Aşteptam, totuşi, să aud nişte nume, nişte propuneri din partea ta, dacă în privinţa bosniacului eşti sceptic.

  10. Cand n-ai altceva mai bun de facut, spera! Pe principiul asta o sa ma „bazez”. Finala UCL e doar un vis. Ne-ati lasat? Si eu care credeam ca v-am lasat noi sa ne dati doua ca sa va aratam apoi cine suntem.

  11. @Catalin, am spus acelasi lucru doar ca am uitat o virgula ect la faptul ca si acolo e depasit… si mie mi se pare klose mai bun)…
    La Dzeko problema e in primul rand de atitudine… Cred ca se cearta cu van gaal in primele 2 saptamani…
    Solutie… Samuel Eto’o… Diego Forlan… Insa ambii sunt foarte greu de luat… primul din considerente financiare ( e foarte legat sufleteste de echipele care ii dau bani multi :)) dar isi face treaba)… iar al doilea pentru ca e legat sentimental de atletico… Iar daca e sa ne uitam in Germania… Cacau pare o solutie buna (in primul rand ca pret)…

  12. P.S. Nu as spune nu aducerii lui Dzeko insa nu as vrea sa dam vreo 40 de milioane… Nu cred ca face atat… Iar daca e sa luam teapa ar fi si mai dureros tinand cont de antecedentul Gomez…

  13. Insa, solutia cea mai buna cred ca e Olic… In primul rand ne trebuie fundasi… Decat sa aruncam banii pe atacanti mai bine dam 20 de milioane pe 2 fundasi buni (impreuna 20)…

  14. @Marius Francisc
    Printre alte explicaţii ale rezultatului de pe Olimpico am auzit inclusiv varianta cu blatul. N-o cred, dar tot mi se pare dubios modul în care am pierdut, după ce vă asfaltasem în prima repriză.

    @Alex
    Etoo? Variantă nerealistă; în plus, e cel puţin la fel de irascibil ca Dzeko. Cacau? Parcă nu-i de noi, totuşi. Forlan? Pare ok. Dar – cum zici şi tu – atacanţi avem destui; ar trebui să ne întărim mai degrabă în apărare.

  15. Nu stiu care dintre voi mi se pare mai amuzant . Dzeko , Cacau , Forlan , Eto ?

    Revine Klose , nu avem nevoie de atacanti . avem destui oameni de gol (Ribery , Muller , Kroos , Schweini , Robben , Olic) .

  16. Chestia cu atacanţii era o discuţie de dragul discuţiei. Şi eu, şi Alex credem că avem destui în lot, dar dacă tot adusese el vorba… Din lista ta i-aş tăia pe Olic (se aude că va reveni spre finalul campionatului) şi pe Kroos (câte goluri a dat? El e mai degrabă omul ultimei pase decât om de gol).

  17. @Hippy… Iti inteleg pasiunea pentru Miro… Dar nici el nu mai e tanar… Are multe momente in care iese din joc sau uita pe unde e mingea…
    @Catalin… La Cacau m-am gandit la o solutie doar din punctul de vedere al raportului pret calitate (ar costa sub 10 mil… daca merge bine daca nu macar gaura din buget va fi mica)

  18. Insa buba e in centrul apararii… Ne trebuie unu sau doi fundasi care impreuna cu breno si badstuber sa creasca si sa devina viitorul defensivei noastre… La Micho ar fi bine sa renuntam din iarna iar la Van Buyten din vara, cand ii expira si contractul (parca)…

  19. @Hippy
    Capabil să înscrie e şi Van Buyten. La forma actuală, înclin să cred că ne-ar fi mai de folos în atac decât în apărare.

    @Alex
    Aceeaşi poveste ca în cazul atacanţilor: aştept propuneri concrete de fundaşi care să se potrivească portretului-robot întocmit de tine, dacă tot ai deschis discuţia.

  20. Imi place foarte mult vidic… Insa nu cred ca va ajunge la noi… M-as multumi si cu Hummels, Subotic ori Howedes… Si Juan de la Roma ar fi o solutie insa seamana prea mult cu breno si e inutil sa ai 2 jucatori de profil asemanator…

Lasă un răspuns

