Auswärtssieg

Miercuri seară, la Cluj, suporterii lui FC Bayern au cântat non-stop.

Adică «victorie în deplasare». Urmează alte câteva imagini producție proprie de la meciul cu CFR.

Hippy (stânga) și Radu, care ne-a fost ghid în Cluj.

Alături de Bianca.

O fumigenă aterizată între mine și berile mele. 

Ca de obicei, băieții din Schickeria München, gruparea ultras a lui FC Bayern,  au stat în primele rânduri și au fost cei mai zgomotoși. 
14 comentarii la “Auswärtssieg

  1. immm…dificil de raspuns….desi sunt doar la 100 de km departare nu am putut sa fiu acolo din cauza unor pb personale(nu vreau sa intru in detalii) dar asta nu a facut decat sa ma incurajeze ca intr-o zi(curand sper eu) sa merg pe allianz arena(impreuna cu mihaela, desigur):))

  2. nu Cataline , am fost la Bran apoi am luat trenul spre Sibiu , de acolo dupa ce am vizitat orasul am fugit la Sighisoara dupa cateva ore petrecute acolo am luat trenul spre Iasi , nu mai rezistam din punct de vedere fizic , era deja a 3-4 zi nedormita . M-am instalat confortabil la cuseta si am reusit sa dorm cateva ore bune .

Lasă un răspuns

