Ce am fotografiat și ce am filmat la München

Stern des Südens la sfârșitul meciului cu Werder Bremen de marți. Vocea care iese în evidență este a mea. Să nu vă speriați la minutul 2:24: mi-am permis să apar în cadru :)
Un uriaș ursuleț Berni, mascota clubului, mă aștepta în fața stadionului.
Aglomerație mare la porțile de acces, dar a mers incredibil de repede.
Anunțarea primul gol marcat de Schweinsteiger. M-a distrat faptul că, la strigarea noului scor, fanii lui FC Bayern au urlat “Nuuuull!” în cazul lui Werder, deși era 1:1.
Standurile de băutură și mâncare din spatele tribunele și peluzelor au fost asediate înainte și în pauza meciului.
Suporteri în tradiționalele Kutten, veste sau geci de blugi acoperite de o mulțime de ecusoane cu însemnele clubului. 
Turiști căscând gura la clădirea primăriei din Marienplatz.
Isartor (Poarta Isar), una dintre cele patru căi de acces în oraș în timpul Evului Mediu, numită așa după râul care străbate Münchenul.
Clădirea în care se află muzeul berii și al festivalului Oktoberfest.
Una din străduțele înguste din centrul vechi al orașului.
La chioșcurile de suveniruri sunt nelipsite articolele cu însemnele lui FC Bayern.
Vedere din Viktualienmarkt, celebră piață din centrul Münchenului unde poți bea o bere bună și mânca tot felul de cârnați delicioși. 
Stand de brânzeturi în Viktualienmarkt.
O terasă din Viktualienmarkt.
Cu asta m-am hidratat înainte de meci.
Așa arată un Nürnburger, deja celebrul burger inventat de Uli Hoeness, care și-a făcut și blog pentru a-l promova. Cei trei cârnăciori produși de HoWe, fabrica de mezeluri a președintelui lui FC Bayern, sunt foarte gustoși. Produsul, cam mic, costă 1,79 € și se găsește la McDonald′s.
Cele două turnuri ale Frauenkirche (Catedrala Maicii Domnului), cea mai cunoscută construcție religioasă din München.
Imagine din interiorul catedralei.
Fürstenstrasse (strada Principelui). În restaurantul Gisela de pe această stradă a fost semnat, pe 27.02.1900, actul de naștere al lui FC Bayern. Astăzi mai există doar strada, localul a dispărut de mult. 
Singurul lucru legat de FC Bayern pe care l-am cumpărat din München a fost această carte de 700 de pagini, cea mai apreciată istorie a clubului pe care am dat 34,90 € și pe care m-am apucat deja să o citesc. 

 

7 comentarii la “Ce am fotografiat și ce am filmat la München

  1. ,,Anunțarea primul gol marcat de Schweinsteiger. M-a distrat faptul că, la strigarea noului scor, fanii lui FC Bayern au urlat “Nuuuull!” în cazul lui Werder, deși era 1:1.” – din cate stiu eu, asa striga fanii tuturor echipelor din Bundesliga, poate sa fie si 4-4, nu conteaza.

    Foarte frumos! Se pare ca ai avut parte de momente magice. Sper sa ajung si eu cat mai curand. VIVA VIVA FC Bayern!

  2. Pingback: Tweets that mention Ce am fotografiat și ce am filmat la München « FC Bayern pe româneşte -- Topsy.com

  3. O carte ca aia mi-ar face si mie cu ochiul, daca ar fi fost macar in engleza. Oricum, sper sa pui niste fragmente si pe blog, pentru ca eu ma cam dau in vant dupa chestiile astea vechi. :)

    Altfel, sa-ti fie de bine!

  4. Chiar la asta mă gândeam, Ionuț! Să știi că n-am uitat de sugestia ta făcută la aniversarea de anul trecut a blogului, cum că ți-ar plăcea să citești și chestii mai puțin știute din istoria clubului.

Lasă un răspuns

