La Hamburg trebuie să fim săriți de pe șine

În presa sportivă germană există un termen care definește exact modul în care evoluăm la ora actuală.  Das Eisenbahnverein (= echipă pe șine) este atribuit formațiilor al căror joc de pase în atac a devenit previzibil și ușor de contracarat.

Ei bine, dacă vrem să câștigăm diseară la Hamburg (21:30, Eurosport2) e musai să deraiem voluntar. Cineva trebuie să inventeze ceva, să-și șocheze adversarul direct și colectiv printr-o rupere de ritm, printr-o pasă de geniu, printr-un dribling sau printr-un șut de efect. Deoarece vom alinia formula din partida cu CFR, speranțele mele se leagă în special de Lahm, Schweinsteiger, Kroos și Müller. Dar și ceilalți trebuie să joace mult mai bine decât marți. Îmi doresc ca fiecare să creadă că de el și numai de el depinde dacă vom fi victorioși sau eliminați în proporție de două treimi din lupta pentru titlu. Săriți de pe șine, băieți!

Pronostic: Hamburger SV – FC Bayern 1:2 (Kroos, Gomez)

17 comentarii la “La Hamburg trebuie să fim săriți de pe șine

  1. Varianta optimista: HSV 1-1 Bayern (Muller)
    Varianta pesimista: HSV 2-0 Bayern (Muller)

    Cred ca la Hamburg o sa ne sara HSV de pe sine si din cursa pt titlu si locurile de UCL. Singura sansa de succes, si asta foarte improbabila, e ca Bayern sa marcheze 2 goluri rapide iar daca marcheaza adversarul intai cred ca meciul e pierdut.

  2. Salut!
    Am mai scris si mai devreme un mesaj, dar nu stiu ce trasnaie am facut si nu a aparut :)
    Ideea e ca il completam pe Vlad cu inca doua variante optimiste:
    1) sa ramina blocat in trafic autocarul lui HSV, astfel noi vom putea cistiga cu 3-0 – dezavantajul este ca nu putem sa il trecem pe Gomez drept marcator :)
    2) sa ne arbitreze nepotul lui Hoeness. In cazul asta am putea spera ca arbitrul sa fie foarte intransigent si sa ii elimine pe toti jucatorii lui HSV care scuipa, tusesc, vorbesc tare sau nu poarta sapca. Cu putin noroc, in situatia asta, Gomez ar putea ramine singur cu poarta goala si ar putea inscrie inca un gol.
    Spor!

  3. De asta m-am rugat sa nu sara toata presa cu „SuperMario” :( Incep sa-mi pierd si eu increderea in el… Nu mai reusesc sa inteleg ce nu ii place… Cat ii trebuie sa se adapteze la cativa kilometri de fostul club… La Stuttgart juca de unul singur, le-a adus practic un titlu… iar aici parca abia invata sa joace :(

  4. A fost primul meci din sezonul ăsta pe care nu l-am văzut, aşa că nu-mi pot da cu părerea. Am citit, însă, că norocul a fost de partea noastră, că Butt ne-a salvat de câteva, că Timoşciuk a jucat neaşteptat de bine şi că marile dezamăgiri au fost Kroos şi Gomez. Corect?

  5. Kroos a jucat ca in celalalte meciuri, adica mediocu,… dar dezamagirea #1 a fost Gomez in atac, si toata echipa in rest pt ca mai nimeni inafara de Muller si spre sfarsit Schweini nu-si asuma nici unul raspunderea sa ia mingea si sa treaca printre adversari 1-la-1 in loc sa paseze inapoi

  6. nu pot sa-mi dau cu parerea desi am urmarit meciul , incep sa ma umplu de nervi , sufar enorm pt jocul echipei , chiar ma doare .
    nu am ratat nici un meci din acest sezon dar asta nu e o mandrie

Lasă un răspuns

