Am fost penibili

Nu mă așteptam la un galop de sănătate, dar nici nu credeam că putem juca atât de slab. De la Butt la Gomez, nici unul nu primește notă de trecere din partea mea. Un meci mizerabil, un rezultat excelent.

Sincer, într-o oarecare măsură mi-a fost milă de CFR. Asta până când m-a apucat râsul văzând cum a marcat SuperMario. Mi-e ca tot norocul din această seară să nu se răzbune când ne-o fi lumea mai dragă.

Singura concluzie optimistă: dacă jucând atât de prost am câștigat, mă gândesc că îi vom spulbera pe toți când (oare?) ne vom reveni.

16 comentarii la “Am fost penibili

  1. Problema cat se poate de clar nu e la jucatori ci la antrenor care nu are vr-un fel de strategie/tectica sau cel putin nu reuseste sa o transmita mai departe.

    … asa incat cred ca o sa avem un sezon cu eliminare in optimile UCL si un sezon de Bundesliga dupa care nu prindem nici o cupa europeana.. ca sa nu mai zic ca o iesim din cupa.

  2. @Dan
    Ghinionul!

    @Vlad
    Optimist, ca de obicei. Problema e mai complexă, iar printre cauzele evoluției jenante cred că se numără și subestimarea adversarului. Nu-mi pot imagina că aceeași echipă ar fi jucat la fel de slab și contra Romei. Poate ar fi pierdut, dar jucând mai bine decât cu CFR-ul.

    @Autobayern
    Bun venit pe blog! În rest, n-am ce să comentez, ai extras esența.

    @Pirpidiche
    Să-ți urez și ție bun-venit sau ești Nastase4Case? Înclin spre ultima variantă, pentru că umorul tău (involuntar?) e inconfundabil (GHINIONUL se va sparge mai departe – wtf?!)

  3. Ok, dar să te hotărăști cu ce nume joci la concursul de pronosticuri. Apropo, de nu ai semnat cu vechiul nick? În altă ordine de idei, nu m-am lamentat, dar nici nu puteam ridica în slăvi o evoluție ca cea de aseară.

  4. Cine e CFR Cluj? Probabil ca Badstuber si compania au baut bere in timp ce se uitau la ultimele doua meciuri din campionat ale clujenilor care erau calcati in picioare. In rest, numai de bine. Ne vedem la Cluj!

  5. Nu prea înghit genul ăsta de superioritate. Așa micuță cum e, CFR-ul este echipa care a bătut Baselul (care ne-a chinuit pe noi) și care i-a dat emoții Romei (care ne-a dat nouă destule bătăi de cap până s-o învingem). Mă întreb dacă aveai același discurs și în cazul unui eșec. Aroganța trebuie susținută și poate fi justificată printr-un un joc mai bun decât al adversarului; în caz contrar, devine ridicolă.

  6. Subscriu parerii lui Catalin… Aroganta confirmata de un joc net superior este pana la urma marca unei echipe foarte mari… Daca, insa, aroganta este nejustificata atunci cazi in penibil…
    Titlul este perfect: „Am fost penibili”. Asa e…

  7. P.S. Nu am aratat nimic, decat posesie si pase ceva mai exacte decat cfr (ceea ce se justifica simplu prin cota de piata a jucatorilor analizata comparativ)… In rest, pe teren a fost o singura echipa… CFR…
    Drept dovada, au reusit performanta de a se bate singuri (inclusiv pe tabela… exceptand golul lui gomez pe care probabil i l-au atribuit din mila, ca tot autogol a fost).

  8. P.S. 2: Au inceput iar cu sintagma „SuperMario”… Eu zic sa-l lasam intai sa joace. Sper de multa vreme in revenirea lui, dar deocamdata nu m-a convins… Hattrickul poate fi doar o scanteie iar golul cu cfr nu e al lui :)

  9. @ alex – cred ca SuperMario e mai potrivit sa joace niste Super Mario pe playstation decat fotbal pe teren mai ales ca jucatorii de la CFR au marcat aseara 5 goluri (nici eu nu-i acord credit pt golul marcat)

  10. asta e. slab. neasteptat de slab. asteptam vremuri mai bune si pe cei 3 din tribune :)

    van buyten + demichelis sunt praf, dar aia de aseara sunt sub ei. asta e drama noastra si nu inteleg de ce nu au luat oameni in aparare asta-vara. kroos nici el nu prea misca. de ‘pretenul meu’ nu mai zic nimic :)

  11. Deah… Micho si van Buyten cred ca o sa iasa la pensie la Bayern dupa care o sa bantuie stadionul… ca vad ca nici un antrenor nu reuseste sa scape de ei fie Hitzfeld, Magath, Klinsman sau van Gaal.

Lasă un răspuns

