Hannover rimează periculos cu Game over

Dortmund a câștigat aseară în prelungiri la Köln (2:1), punându-ne cu spatele la zid. Ferească Sfântu’ s-o bată și Mainz pe Hamburg, astăzi, iar noi să ne poticnim de Hannover (16:30, Eurosport 2)! Apărarea titlului ar avea șanse pe cale de dispariție în cazul ăsta.

Trebuie să câștigăm, în ciuda accidentărilor recente suferite de Van Bommel, Olic, Klose, Van Buyten și Schweinsteiger (ultimii doi au șanse să prindă banca). Primul 11 ar putea arăta astfel: Butt – Lahm, Demichelis, Badstuber, Braafheid – Timoșciuk, Pranjic – Altintop, Kroos, Müller – Gomez.  

Spre norocul nostru, nici adversarii n-o duc bine în această privință. Hannover se va prezenta pe Allianz Arena fără portarul titular (Fromlowitz – incert), fără stoperii titulari (Pogatezt – incert și Haggui – suspendat) și fără doi atacanți (Ya Konan – incert și Abdellaoue – accidentat).

Cum, necum, o victorie este obligatorie, dar tare mă tem că vom suferi iar mai mult decât ar trebui. Anul trecut am măturat pe jos cu actualii opozanți (7:0), însă acum m-aș mulțumi cu mai puțin. Un succes la limită, în prelungiri, din penalty sau autogol – nu mai contează! 3 puncte reprezintă oxigen. 

Pronostic: FC Bayern – Hannover 96 1:0 (Gomez)

14 comentarii la “Hannover rimează periculos cu Game over

  1. da, in sfarsit primim ceva de la Gomez. nu stiu daca este relevant, dar sper sa mai repete de vreo 10 ori sezonul asta ca sa ma convinga si pe mine.
    jocul nu mi s-a parut tare rasarit. parca e deja-vu. doar ca acum avem 11puncte dupa 8 etape.
    M05 mi se pare o surpriza foarte placuta. a jucat f. bine cu HSV. joaca binisor chiar daca cu FCB a avut si ceva noroc ca a castigat. mie imi place echipa asta :)

  2. Măi oameni buni, îmi lăsați impresia că am pierdut meciul secolului! Am văzut un rezumat de 7 minute, dar nu m-a dat pe spate. Probabil că au fost ocazii cu duiumul și ratări spectaculoase, că altfel nu-mi explic reacția voastră.

Lasă un răspuns

