Pauză. Ei caută să se adune de pe jos. Și eu la fel

Scuze celor care așteptau, aici, o reacție după meciul de la Dortmund. Gorjanu îmi mărturisea că rezultatul de aseară l-a distrus. “La pariuri?”, am întrebat ca prostu’. “Nu, la suflet”, mi-a răspuns. În condiții normale aș fi simțit la fel. Numai că începând de alaltăieri, trecând prin ieri și astăzi și până mâine sau poimâine – și, de fapt, habar n-am până când  – altceva mă preocupă. În următoarele două săptămâni, echipa are ocazia să se adune de pe jos. Și eu la fel. La propriu am făcut-o. Mai am s-o fac la figurat. Pauză. Ne vom reveni și ei, și eu, sunt sigur.

14 comentarii la “Pauză. Ei caută să se adune de pe jos. Și eu la fel

  1. Problema e in aparare… Lipsa de forma a atacantilor este faptul ce o scoate in evidenta… Daca ai o aparare buna si atacul tau trece prin momente dificile, castigi greu (fiind echipa mare). Daca, insa, problema din atac se combina cu apararea slaba atunci se intampla ce se intampla la noi… Raman la parerea ca Demichelis nu ar face fata la nici o formatie serioasa din Europa, iar Van Buyten este bun atat timp cat fundasul central care il completeaza are exact calitatile care lui ii lipsesc…

  2. Catalin, stai linistit, acolo este vorba de milioane de euro, de jucatori care considera ca Dumnezeu le-a pus mana in cap, oameni care se culca normali si se trezesc milionari. Anul trecut fara Robben nu prindeam locul 2 in Bundesliga si ieseam din sferturi in CL. Nu merita stresul pentru asa ceva, jucatori care nu stiu ce inseamna Bayern Munchen.

  3. @ Vlad, cu Bastos in echipa am avea mai mari sanse sa inscriem plus ca este un fundas chiar bun, in conditiile actuale. Klose ala jur ca nu ii normal, sa ii dea van Gaal vreo doua scatoalce, asa ca la copii mici.

  4. Bastos parca era fundas de banda nu central, pe unde luam noi goluri.

    Problema nu e la Miro. nationala Germaniei joaca foarte multe meciuri cu echipe slabe care nu fac pressing si pun presiune pe mijlocasi si atacanti, deci automat jucatorii au mult mai multa libertate. Ai vazut ce se intampla si u nationala cand e presata si trebuie sa reactioneze la fel – ia bataie ca la mondial, cum face si bayern in aceleasi conditii.

    Van Gaal cred ca trebuie sa ii inspire si sa-i motiveze pe jucatori, nu sa-i amenintes. Pe langa toate astea sa vina si cu o tactica mult mai agresiva de la pressing, dueluri aeriene, tacklinguri si driblinguri in situatii 1-la-1. Nu mai zic de exersatul centrarilor, suturilor pe poarta si loviturilor libere unde suntem varza.

  5. Pai de aia am scris, ‘cu Bastos in echipa am avea mai mari sanse sa inscriem’, el fiind de meserie fundas stanga dar foarte ofensiv, si nici in aparare nu sta rau. Crezi ca nu sunt de vina si fundasii laterali pentru golurile primite, chiar van Bommel si Schweini pot sa aiba partea lor de vina in privinta aceasta.
    Cat despre Klose, in meciul cu Kaiserlautern sau Mainz (nu mai retin exact), in minutul 16, singur din 6 metri o da peste poarta, drept ii, acolo nu juca pentru nationala Germaniei.
    Cat despre van Gaal, acuma cat mai trebuie sa motivezi si sa inspiri astfel de jucatori, desi chiar el zicea ca o sa faca mai mult antrenamente verbale decat fizice, cu Klose si Gomez parca ar putea fi si un pic mai dur. Toate sperantele stau in pustiul Muller, ceea ce e mult si pentru el, parca ii schimbat, la fiecare meci se cearta cu cineva. Intr-adevar cred ca au fost peste 100 de centrari in careu, pana acuma si nu stiu daca avem vreo 2 goluri, bine goluri cred ca nici nu mai stiu sa scrie jucatorii lui Bayern nu sa mai si marcheze.

Lasă un răspuns

