Ineficiență

40 de ani au trecut de la precedentul start de sezon (1970-71) în care am marcat doar 2 goluri în primele 3 etape. Vestea bună: la sfârșitul stagiunii respective am avut al doilea atac din Bundesliga. Vestea proastă: atunci am pierdut titlul în ultima rundă.

6 comentarii la “Ineficiență

  1. adevarat , nu am vazut jocul pe care-l practicam sezonul trecut dar am mare incredere ca baietii isi vor reveni , sunt cativa jucatori care vor face diferenta .

    ps: ceva informatii despre bilete la meciul cu CFR Cluj ?

  2. oarecum off-topic dar tot legat de ineficienta… vad ca Shalke m-a dezamagit iar intrucat baietii lui Magath nu au reusit sa inscrie un amarat de gol in Franta in timp ce Werder a revenit si a scos un punct acasa…. inca sper sa vedem 2 echipe germane trecand de grupe si una ducandu-se in Europa League

Lasă un răspuns

