The hunt for the record is not klosed

Acum 11 luni puneam o anumită întrebare. Între timp situația nu a basculat foarte clar în favoarea vânătorului, dar în seara asta distanța față de vânat s-a redus de la 20 la 13 goluri. Continui să n-am habar cum se va termina povestea, dar voi miza pe urmăritor. În definitiv, recordurile sunt făcute pentru a fi doborâte.

9 comentarii la “The hunt for the record is not klosed

  1. Si eu cred ca o sa revina Klose si sa ia recordul.
    off topic: dar dupa cum au marcat jucatorii de la Bayern pt nationale zilele astea ar trebui sa castigam meciul cu Werder la 5 goluri diferenta mai ales la cum marcheaza fundasii :D

  2. imi place foarte foarte mult Miro , sper din tot sufletul sa il depaseasca pe Gerd Müller . Klose este un super atacant .

    ps ; astazi dimineata am revenit in Iasi .
    am fost plecat 5 zile in Germania , mi-am achizitionat inca un tricou cu Bayern si un fular cu Germania .

  3. Până să-l egaleze pe Gerd, l-a egalat pe Beckenbauer în privința numărului de meciuri jucate în națională (103).

    @Vlad
    O diferență de 5 goluri poate e prea de tot, dar la 2-3 goluri se poate.

    @Stefan
    Mersi pentru pont. Problema e că trebuie să ai Dolce pentru a vedea meciul, nu? Adică nu-l pot vedea dacă sunt abonat la RCS sau UPC.

    @Hippy
    Al câtelea tricou, mai exact? Eu am doar două.

  4. Îmi cauți nod în papură, Dane, și mai comiți și erori impardonabile :) (Gerd Muller a marcat 68 de goluri, nu 67, în 62 de meciuri, nu în 63). Normal că ai dreptate în privința eficienței, dar eu nu l-a asta m-am referit, ci doar la numărul de reușite, strict. E altceva, totuși.

Lasă un răspuns

