Abia aștept să merg la Cluj

UPDATE. Daaaaaa! Am fost repartizaţi în grupa E, alături de AS Roma, FC Basel şi CFR Cluj. Prima etapă se va juca pe 14 şi 15 septembrie. Încă ceva: cum grupa Î nu există, mă gândesc că E-ul nostru vine de la Envingători. Întrebare: cine merge la Cluj?

Diseară ne aflăm adversarii din faza grupelor Ligii Campionilor. Îmi doresc să dăm peste Real, peste Ajax și – bineînțeles – peste CFR Cluj, ca să pot merge la meci. Alte preferințe?

URNA 1: Inter Milano, Barcelona, Manchester United, Chelsea, Arsenal, FC BAYERN, AC Milan, Lyon

URNA 2: Werder Bremen, Real Madrid, AS Roma, Șahtior Donețk, Benfica, Valencia, Marseille, Panathinaikos

URNA 3: Tottenham, Glasgow Rangers, Ajax, Schalke 04, FC Basel, Braga, FC Copenhaga, Spartak Moscova

URNA 4: Hapoel Tel-Aviv, Twente, Auxerre, Rubin Kazan, CFR Cluj, Partizan Belgrad, Bursaspor, Zilina

15 comentarii la “Abia aștept să merg la Cluj

  1. Aş vrea să merg şi eu la Cluj dar nu când joaca Bayern, ci când jucăm noi. Roma joaca pe 8 decembrie,după ce joaca munchenezii ,aştept impresiile voastre de acolo şi eventual unde mă pot caza, detalii legate de bilet, etc…

Lasă un răspuns

