O temere de infirmat

Exagerând puțin, astăzi trăiesc (doar) pentru diseară. În sfârșit, începe campionatul! Și totuși, bucuria asta generală e condimentată cu o mică strângere de inimă provocată strict de meciul cu Wolfsburg (21:30, Eurosport 2).

Deși am luat 1 la concursul de pronosticuri, temerea a apărut aseară, citind diverse avancronici. Kicker pretindea că oaspeții vor miza pe Misimovic, Grafite, Mandzukic și Dzeko din primul minut. Exceptându-ne pe noi, nu știu ce echipă mai dispune de o asemenea forță ofensivă. Ok, am înțeles că Misimovic n-ar fi în formă și că noul antrenor, McClaren, caută încă formula ideală, dar asta nu mă liniștește complet. În plus, Wolfsburg s-a întărit în apărare cu Kjaer și Arne Friedrich.

Înclin să cred că vom avea îndeajuns de mult de furcă. Mă tem că perechea de stoperi, oricare ar fi ei, nu a progresat mulțumitor la capitolul impermeabilitate, sunt convins că Ribéry mai are nevoie de ceva timp pentru a-și regăsi forma din primul sezon, n-aș paria că Toni Kroos a înțeles deja toate schemele echipei și consider că absențele lui Robben și Olic nu pot fi suplinite momentan cu ușurință. Suficiente motive să fiu oarecum rezervat, chiar dacă sper ca băieții să-mi demonstreze că m-am înșelat. 

Pronostic: FC Bayern – VfL Wolfsburg 1:1 (Klose)

13 comentarii la “O temere de infirmat

  1. Tocmai din cauza ca Wolfsburg s-a intarit ( a adus jucator noi), vor pierde meciul. Chiar Wolfsburg in sine, (echipa) nu este pusa la punct cu ce ar vrea McLaren(Mercedes :)). In meciul acesta vom avea si 3-0, dar Demichelis isi va face datoria, si va lasa macar un gol. Pe de alta parte, nu avem cu cine inlocui aproape pe nimeni, din primul 11, iar de Gomez ce sa zic, pariu ca ia ‘bidonul de aur’.

  2. Cat despre transferuri,de hype-ul creat de Bundesliga, se mai poate profita cateva sezoane, (pe acest val a venit si Raul la Schalke). Din moment ce ‘varfurile’ echipelor pleaca, si nu ii inlocuiesti cu altii macar la fel de buni, atunci e, gata tot . Pentru a avea un campionat puternic, trebuie sa iti pastrezi macar jucatorii tai, apoi sa fie vorba si de transferuri. Pe de alta parte, sa creasca mare Wolfsburg, si sper sa vina pe locul 2 la finalul campionatului.

  3. Nu pot să zic decât atât: nici nu știți cât mă bucur că par a fi singurul nițel mai pesimist. Și acum, câteva observații punctuale:

    @Hippyst (bănuiesc că ești vechiul Hippy)
    Gomez? Deși îmi doresc, până acum n-a dat semne că-l poate înlocui pe Olici. Una sunt certitudinile (de exemplu, sunt convins că Badstuber nu poate juca mai prost decât Demichelis), alta sunt presupunerile. Klose – da, de la el aștept și eu golul.

    @Dragon
    Corect, cu mențiunea că în seara asta mă aștept ca replica lui Wolfsburg să fie (mult) mai consistentă decât cea pe care ne-a dat-o Schalke în Supercupă.

    @Vlad
    Optimisul tău e de notat în calendar.

    @Axxter
    Wolfsburg de anul ăsta nu poate fi mai slabă decât anul trecut. Când vor găsi formula ideală, vor fi greu de bătut.

    @Dan
    Ce reprezintă punctele de suspensie?

  4. binisor pentru inceput…

    ma uit si ce vad?

    Shareholder

    FC Bayern München eV 87.4%
    adidas AG 9.7%
    AUDI AG 2.9%

    nu aveau ambele 9.09%? se pare ca audi a dat inapoi…

  5. @ Mada – daps.. si eu stiam la fel.. de 9%

    Bine ca am luat punctele si ca echipa a aratat bine in prima repriza. Acum ramane sa-si intre in ritm si e perfect.

Lasă un răspuns

