Vlad la München

Alături de steagul pentru obținerea căruia i-a bătut la cap pe mulți. Urmează alte patru fotografii.

10 comentarii la “Vlad la München

  1. @ Alin – este steagul unui fanclub german si daca te uiti atent in deschiderea meciurilor o sa-l vezi la mai multe meciuri. Mi-a luat o groaza de ani sa aflu cui ii apartine si inca vro 8 luni dupa de batut lumea la cap ca sa pot sa obtin unul cam 2/3 din original :D

  2. @ Alin – am cerut aprobarea de la club sa folosesc logo-ul si dupa ce am obtinut aprobarea i-am batut la cap pe cei de la fanclub pana mi-au facut steagul intrucat modelul acesta este steagul fanclubului

  3. Am fost profund dezamagit ca cel de la magazinul stadionului nu a stiut sa-mi zica daca carnatii pe care i-am cumparat sunt cei ai lui Uli iar la Nurnberg am incercat 4 feluri de carnati si nici cei de acolo nu au stiut sa-mi spuna unde gasesc din produsele lui Uli :(

Lasă un răspuns

